حسین شیخ الاسلام

مشاور وزیر امور خارجه ایران در گفتگو با شبکه المیادین از اصابت مستقیم یکی از موشک های سپاه پاسداران به مقر سرکردگان داعش در دیرالزور سوریه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، «حسین شیخ الاسلام» مشاور وزیر امور خارجه ایران اعلام کرد که یکی از موشک های سپاه که مواضع گروه تروریستی داعش در استان دیرالزور سوریه را هدف قرار داده بود مستقیما به مقر سرکردگان داعش در شهر «المیادین» در این استان اصابت کرده است.

حسین شیخ الاسلام در گفتگو با شبکه المیادین افزود که گروه تروریستی داعش از یکی از مدارس نزدیک بیمارستان به عنوان مقر خود استفاده می کرد و دست کم ۵۰ نفر از سرکردگان و عناصر میدانی داعش در این حمله کشته شده اند.

وی همچنین از کشته شدن ۶ نفر از سرکردگان میدانی لیبیایی تبار داعش از جمله ابو عاصم اللیبی و عبدالقادر الفرانی معروف به ابو حارث خبر داد.

شیخ الاسلام با بیان اینکه نیروهای ایرانی با این حملات موشکی میزان قدرت خود را نشان دادند، افزود: اجازه نخواهیم داد تروریسم آینده منطقه را تهدید کند و سپاه پاسداران به محض اینکه مطمئن شد دیرالزور مقر عملیات ضد ایران بوده است نسبت به اجرای عملیات اقدام نمودیم و منتظر هیچ زمان بندی نشدیم. موشک های ما صد در صد به هدف اصابت می کنند.

وی همچنین تصریح کرد: اسرائیل دشمن اصلی است و باید نگران باشد و معتقدم که پیام حملات موشکی را خوب فهمیده است. ما تنها تروریست ها را هدف قرار می دهیم و کشورهای حامی آنها باید بدانند مقصود از بکارگیری این موشک ها چیست.

مشاور وزیر امور خارجه همچنین حضور نیروهای آمریکایی در منطقه را غیرقانونی دانسته و تاکید کرد که آمریکایی ها دیر یا زود باید سوریه را ترک کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس