شلیک موشک‌های سپاه به مقر تروریست‌ها در دیرالزور سوریه  - کراپ‌شده

شلیک ۶ فروند موشک بالستیک به مقر داعش، بدون اطلاع تمامی حساسه ها و رصد های دشمنان فرامنطقه ای در حوالی مرزهای ایران صورت گرفت و عنصر "غافلگیری" را در اوج خود به نمایش گذاشت.

به گزارش سرویس دفاع و امنیت مشرق، در یکی از غافلگیرانه ترین عملیات های نیروهای مسلح پس از پایان جنگ تحمیلی، سپاه پاسداران در پاسخ به حمله تروریستی گروهک تکفیری داعش به تهران و شهادت جمعی از مردم بی گناه و بی دفاع کشورمان، مواضع این گروهک را در منطقه دیرالروز در شرق سوریه آماج حمله موشکی قرار داد.

اگرچه هنوز بسیاری شاخص ها و ویژگی های این عملیات مهم موشکی سپاه، ناشناخته است اما می توان برخی از جزییات مهم آن همچون نوع موشک به کار رفته را مورد بررسی و کنکاش قرار داد.

ضربت ذوالفقار سپاه بر کمر داعش

بر اساس تصاویر منتشر شده، موشک های مورد نظر بر خلاف موشکهای بالتسیک میان برد معمول سپاه مثل خانواده شهاب یا قیام که عمودی بعد از پرتاب به سمت بالا حرکت می کنند به صورت زاویه دار پرتاب شده اند. در عین حال بعد از شلیک با حجم سنگینی از دود نیز مواجه هستیم. این دود نشانگر استفاده از سوخت جامد در این موشک است و در عین حال پرتاب شدن با زاویه این موشک نشان دهنده این است که به احتمال بسیار بالا با یکی از اعضای خانواده مقتدر و دقیق فاتح رو به رو هستیم. اما کدام عضو؟

**برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

فاصله حدودی محل پرتاب تا برخورد موشک های ایرانی در سوریه در حدود ۶۰۰ تا ۶۵۰ کیلومتر

بر اساس اعلام منابع مختلف، چیزی در حدود ۶۵۰ کیلومتر از محل پرتاب موشک های ایرانی در استان کرمانشاه تا هدف های منهدم شده در سوریه فاصله است که در این صورت تنها یک گزینه وجود دارد و آن هم موشک ذوالفقار است. اما ذوالفقار چگونه موشکی است؟

موشک ذوالفقار که در جریان رژه نیروهای مسلح  در ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ رونمایی شد بر اساس اعلام فرمانده نیروی هوا فضای سپاه چیزی در حدود ۷۵۰ کیلومتر برد دارد.

این موشک در حقیقت آخرین عضو خانواده فاتح به حساب می آید. جمهوری اسلامی ایران از اوایل دهه ۱۳۸۰ شمسی با نسل اول موشک های فاتح ۱۱۰ صاحب موشکی بالستیک کوتاه بردی با برد حدود ۲۰۰ کیلومتر شد. در آغاز راه، دقت و جزییات فاتح ایرانی به مانند امروز نبود و در طول سالهای بعد، نسل های مختلفی از این موشک وارد خدمت شدند که هم برد این موشک را به ۳۰۰ کیلومتر رسانده، هم خطای آن را تقریبا صفر کرده و در سیستم پیشران آن از سوخت پیشرفته تری استفاده شد.

موشک فاتح ۱۱۰ در حال پرتاب

نسل چهارم موشک فاتح ۱۱۰ در شهریور ماه سال ۱۳۹۱ شمسی رونمایی و پس از حدود صرف یک دهه زمان جمهوری اسلامی ایران صاحب دقیق ترین موشک بالستیک خود شد. تصاویر پخش شده از تست این موشک در همان زمان جای هیچ شک و شبه ای را در نقطه زنی این موشک بر جای نگذاشت. موشک فاتح ۱۱۰ آنچنان در دقت و قدرت تخریب عمل کرده است که حتی موجبات تحسین کارشناس معروف صهیونیست نیز شده است.

یوزی رابین مدیر اسبق دفاع موشکی اسراییل می گوید: "ایرانی ها به خوبی در جریان تحولات در بحث دفاع موشکی، مخصوصا الان که این سامانه ها در منطقه خلیج فارس مستقر شده اند، هستند. آنها، فاتح ۱۱۰ را برای شکست دادن سامانه های دفاع موشکی ساخته اند."

مدیر اسبق برنامه دفاع موشکی اسراییل در عین حال یادآور شده است: من یک مهندس هستم و به عنوان یک مهندس باید بگویم که ایرانی ها در برنامه فاتح ۱۱۰ به خوبی کار کرده اند. آنها یک راکت ۶۱۰ میلی متر را انتخاب کرده و آنرا ارتقاء دادند. آنها به شیوه های گوناگون دقت این موشک را افزایش دادند و در حال حاضر نزدیک به ۵ الی ۶ مدل از این موشک وجود داشته و سر جنگی ۵۰۰ کیلویی دارد که می تواند یک بلوک شهری را نابود کند.

رابین اضافه کرده است: "مدل ضد اهداف زمینی این موشک با هدایت اینرسایی و جی پی اس ساخته شده است و یک سلاح نظامی است که برای حمله به شما (آمریکایی ها ) و متحدان و پایگاه های شما در منطقه ساخته شده است."

موشک خلیج فارس

اما متخصصان ایرانی به موشک های زمین به زمین اکتفا نکرده و با استفاده از پلتفرم فاتح ۱۱۰ ، موشک های ضد کشتی و ضد رادار بالستیکی را نیز توسعه دادند. موشک های خلیج فارس، هرمز ۱ و هرمز ۲ به عنوان سه موشک بالستیک ایرانی در نقش های ضد کشتی و ضد رادار همگی از الگو و ساختار طراحی موشک فاتح ۱۱۰ استفاده کرده و در بخش سامانه جستجوگر خود از رادارهای آشیانه یاب و یا جستجوگرهای اپتیکی بهره می برند.

این موشک ها به همراه خانواده فاتح همگی بر روی شاسی با توان تحرک بالا نصب شده اند که می تواند تحرک بالایی را برای این سامانه تامین کرده و بقاء پذیری آن در میدان نبرد را افزایش دهند.

موشک فاتح ۳۱۳

به صورت ظاهری و با نگاه به تصاویر این موشک می توان این گونه گفت که تغییر خیلی چشمگیری در ظاهر این موشک به نسبت فاتح ۳۱۳ ایجاد نشده است و به طور معمول، برای افزایش برد یک موشک به نسبت نمونه های قبلی - در حالی که اندازه و شکل ظاهری آن تغییر خاصی نکرده - به دو صورت می توان عمل کرد.

موشک ذوالفقار

موشک ذوالفقار

تصویر موشک شلیک شده به سمت سوریه توسط سپاه که به احتمال فراوان موشک ذوالفقار است

یکی از گزینه ها آن است که باید سر جنگی سبک تری بر روی آن نصب شود، یا اینکه بایستی از سیستم سوخت یا پیشران جدیدی برای این موشک استفاده کرد. به نظر می رسد صرف کم کردن سر جنگی، چنین توانمندی را به یک موشک نخواهد داد که از بردی در حدود ۳۰۰ کیلومتر در نمونه های فاتح ۱۱۰، به بردی در حدود ۷۵۰ کیلومتر برسد لذا، قطعا باید گزینه دستیابی عملیاتی نیروهای مسلح کشورمان به سیستم پیشرانه و سوختی که با همان ابعاد موشک های گذشته، می تواند بردی در حدود ۲ برابر را فراهم کند، یک اتفاق خاص و مهم است.

شلیک موشک سپاه به سمت سوریه - به زاویه حرکت موشک و دود حاصل از پرتاب دقت کنید

در پایان باید گفت به احتمال بسیار بالا حداقل تصاویر منتشر شده از شلیک موشک از استان کرمانشاه متعلق به پرتاب موشک های ذوالفقار به سمت تروریست های داعشی است. جمهوری اسلامی ایران با این حرکت رسما بعد از پایان جنگ تحمیلی در معدود اتفاقات عملیاتی برای خارج از مرزها، دست به ذخایر موشکی خود برده و تعدادی از موشک های تاکتیکی با دقت بالای خود را به سمت اهداف مورد نظر شلیک کرد. مشخصا انتخاب سلاح با دقتی خاص برای این عملیات صورت گرفته است تا از هر گونه آسیب به غیرنظامیان یا نیروهای ارتش سوریه که در بخش هایی از این منطقه محاصره هستند جلوگیری شود.

از سوی دیگر، غافلگیری حرکت انجام شده به حدی است که بر خلاف شلیک موشک های کروز آمریکا به سوریه که ارتش سوریه با اطلاع از آن، عمده تجهیزات خود را از پایگاه مورد حمله خارج کرد، این شلیک ها (که گفته می شود ۶ فروند بوده) بدون اطلاع تمامی حساسه ها و رصد های دشمنان فرامنطقه ای در حوالی مرزهای ایران صورت گرفته و عنصر "غافلگیری" را در اوج خود به نمایش گذاشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 275
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 50
  • US ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    ان الله یدافع عن الذین آمنوا در پناه خدا باشید
    • IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      189 6
      الجبیر و سایر سعودهای خفه خون گرفتن عالی بود
    • رضا IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      176 5
      به ایرانی بودنم افتخار میکنم .از این به بعد کفتار پیر سعودی حساب کار دستش میاد
    • سعید IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      71 5
      افرین بر غیور مردان سپاه
    • سعید IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      50 6
      افرین بر شما شیرمردان سپاه
    • ارمغان IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      24 2
      خدا قوت به بچه های سپاه و اطلاعات. امیدوارم دل بچه های چشم انتظار مردان مدافع حرم کمی آروم بگیره. امیدوارم این خبر ذره ای امید در دل زنان و دختران سوری ایجاد کنه که به امید خدا تا چند وقته دیگه برای همیشه از شر این کثافت های داعشی راحت بشن. به امید روزی که هیچ دختر ایزدی اصلا هیچ زن و دختری فارغ از هر اعتقاد و مسلکی از امنیتش نگران نباشه. مردان غیور سرزمینم مثل همیشه از ناموس دفاع میکنن. حتی اگه در سرزمین دیگه ای باشه. اجرشون با مولا علی (ع)
    • IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      11 2
      با سلام و قاتلوهم حتی لا تکون فتنه
    • ابراهیم IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
      8 2
      آفرین به مردان باغیرت که اینجوری از خون شهدا دفاع می کنند درود بر سپاه پاسدران انقلاب اسلامی
  • IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    244 6
    الله اكبر
    • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      نصر من الله و فتح قریب جانم فدای رهبر
  • IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    173 6
    الله اكبر
    • pari IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      23 3
      بنظرم دیگه دیرالزور رو نقشه وجودنداشته باشه !
  • IR ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    190 4
    امریکایها که اگر بهشون خبر می دادیم داعشی ها رو فراری می دادن از روزها قبل...
  • پوریا IR ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    سپاه متشکریم... علی برکت الله واقعی :)))))))))
    • NL ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      69 45
      البته اقای روحانی خواستار لغو برنامه موشکی ایران هستند!
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      36 11
      پس کرباسچی رو بفرسته برا مذاکره با داعش
    • IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      1 8
      انقدر کینه نسبت به هموطن های خودتون که تو یک سنگرید نداشته باشید کسی تو جنگ پیروزه که سلاح های متعدد داشته باشه حالا یکی گفتگو یکی هم موشک
  • کامران IR ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    88 5
    من نیم ساعت پیش تو سایتتون نوشتم قطعا موشک ذوالفقار بوده که تاکتیکی سوخت جامد و نقطه زن با کلاهک انفجاری بسیار قوی ولی جای 2000 کیلومتری کلاس فاتح تو سلاح هامون خیلی خالیه و باید رو کالیبر موشک هامون خیلی کار کنیم البته همه موشک های بالستیک ایران رو میگم وگرنه سری فاتح محشرن
  • کرار الشیعی IR ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    106 9
    وَ قاتِلُوا في‏ سَبيلِ اللَّهِ الَّذينَ يُقاتِلُونَکُمْ وَ لا تَعْتَدُوا إِنَّ اللَّهَ لا يُحِبُّ الْمُعْتَدينَ، با تمام وجود و از صمیم قلب از همه ی مجاهیدن اسلام، پاسداران عزیزمان تشکر می کنیم که با گرفتن انتقام خون شهدایمان دل مردم روزه دار ایران را شاد کردند، ان شا الله به زودی شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود. الله اکبر، البه اکبر، الله اکبر!
  • ناصر IR ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    الله اکبر..‌الله اکبر در شب شهادت صاحب ذولفقار موشک ذولفقار بر سر قاتلان حضرت کوبیده شد
  • IR ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    110 5
    واعدوا ماستطعم من قوه . دم همشون گرم .سلام و صلوات نثار روح پرفتوح شهید طهرانی و همرزمان شهیدش
  • علی ES ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    138 8
    الحمدالله...ووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووه! سپاه غوغابه پاکرد...! سعودی های وهابی کثیف پاشیدبریدتو7تاسوراخ قایم بشید!
  • ا IR ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    75 3
    فاتح ۳۱۳ هم بزرگتر و هم قطر بیشتری نسبت به ۱۱۰ داره و ذوالفقار تا دو برابر هست یکی از کارهایی که کردن با استفاده از مواد مرکب باعث سبک شدن بدنه شدن,موشک های این خانواده به علت جدا شدن کلاهک سامانه پاتریوت توان زدنش را ندارد چون پاتریوت با موشکهای با بدنه کامل مثل شهاب میتونه درگیر بشه و برای ذوالفقار باید از سامانه تاد یا ارو ۳ که موشکهای بسیار گرانتری دارند استفاده کرد در صورتیکه ذوالفقار خیلی ارزانتر از انهاست و با تعداد بیشتری میتوان شلیک کرد,اگر ۳۱۳ و ذوالفقار هم ضد رادار که راحت تر هم هست و ضد کشتی شوند دیگر عالیست و کمر هر دشمنی را در برد خودش میشکنه.
  • IR ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    خدا وکیلی جای حاج حسن خیلی خالیه...خدا رحمتش کنه...انشالله سپاه همت کنه برنامه فضایی هم جون بگیره.اگه به این دولت باشه میگه خطرناکه باعث ناراحتی جامعه بین المللی میشه.
  • محسن IR ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    48 75
    سایت احمق لطفا اسرار موشکهای شلیک شده را بازگو نکن.این هنر نماییها خوب نیست و اطلاعات دشمنان را در مورد این حمله بیشتر میکند.در تمام عرصه حماقتهای امثال شما و احساسی برخورد کردن دردسر برای نظام و انقلاب ایجاد کرده و زحمت رهبر انقلاب بیشتر شده تا این گند کاریها را بر طرف کند بهتر است قبل از هر اقدامی تعقل نمایید تا گزن دست اجانب و نفوذیهای داخلی ندهید تا با رسانها مزدورشان انقلابیون را افراطی و یا دلواپس بنامند.
    • adel IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      18 3
      خدا شفات بده
    • حامد IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      8 1
      فاز خودتو با رسم شکل توضیح بده
    • ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      3 0
      جناب عقل کل این ها که اسرار نظامی نیستند. بلکه بخشی از ویترین توانی های فرزندان معنوی روح الله هستند. اهمیت بخش روانی عملیات بازدارند دست کمی از بخش سخت افزاری آن ندارد. شما را به جنگ سی و سه روز و نحوه مدیریت روانی جنگ توسط سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان ارجاع می دهم. این نحوه مدیریت جنگ باعث شد که صهیونیست ها اعتماد خویش را به رسانه ها و دولت خود در مورد جنگ از دست بدهند.
    • میلاد IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
      1 0
      حالت خوش نیست عمو برو دوتا کامپوت بخر ی سری به خودت بزن
    • مجید IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
      4 0
      مودبانه تر هم میتوانستی منظورت راارائه کنی تابه دل بنشیند
  • اسد IR ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    85 31
    و این ولایت فقیه است که حافظ منافع ملت و نظام اسلامی است...گرچه تفاوتی با هم ندارند.
  • IR ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    129 9
    خبر فوری: زیر شلواری در عربستان و اسرائیل نایاب شد
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      14 2
      خخخخخخخ خیلی باحال بود
    • GB ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
      3 0
      دمت گررررم
  • مجتبی IR ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    18 6
    این عکس ذولفقاره ولی یه عکسم هست که دود سفید مسیر موشک سوخت جامد رو نشون نمیده همه موشکها ذولفقار نبودن
  • mojtaba SE ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    78 17
    Amrika va ROHANI che ba ham saket hastand
    • ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      9 15
      برو بابا حال داري چرا به دولت توهين ميکني اينهم فينگليش احمق
  • محمد IR ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    5 66
    نویسنده بی سواد ،وقتی چیزی نمیدونی خبر نذار،این موشکها از نوع کروز هستن،فقط موشک های عمود پرواز و سقوط ازاد بالستیک میباشن
    • IT ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      20 3
      خیلی با حالی :))
    • ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      25 4
      از آشنایی با شما آقای باسواد خوشحالیم از این ابراز فضل بیشتر بگذار موجب تفرج خاطر می شود
  • محمدمهدی IR ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    75 5
    داعشیان کثیف درمرصادالهی گرفتارشدند آفرین بردلاوران سپاه
  • IR ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    36 3
    کسی می دونه چرا شب شلیک میشه نه روز
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      30 7
      به خاطر کلاسشه داداش ابهتشو ببین
    • علی IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      39 2
      به خاطر افزایش تلفات چون معمولا در شب تجمع نیروها وجود داره
    • ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      36 3
      به دلیل رعایت اصل غافلگیری
    • محمد IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
      0 6
      به خاطر اینکه توی روز آفتابه اون هم تو تابستان که هوا گرمه مواد منفجره توی موشک داخل فضای سر بسته قرار گرفته باتوجه به اینکه فاصله هدف خیلی زیاده احتمال منفجر شدن بعلت گرمای زیاد وجود داره و اگر بخوان موشک رو عایق کنند این عایق حجم زیادی از موشک رو اشغال میکنه که باعث کمتر شدن برد آن میشه
  • حسین IR ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    53 2
    آفرین زدین تو دهنشون
  • IR ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    59 11
    قبل از داعشی ها اول تو دهن عشق آمریکا های ایرانی خورد این موشک ها، بعدش تو دهن اسرائیل و آمریکا و عربستان، داعش فقط درد آخرش و کشید که قشنگ از وسط خدمتشان رسید
  • زیباروشی داود IR ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    63 5
    در بهترین زمان ک فکر تحریم! و شهادت ماهیگر؟ ونیاز ب کمک ب نیروهای عراقی و سوری بود و تست عملی موشکها و... انجام شد و نشان از محاسبات دددددقیق سپاه دارد چ قبل و چه بعد شلیک.
  • IR ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    61 2
    خدا قوت این تروریستها را نابود کنید
  • US ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    64 4
    ای جانم.... لا فتی الا علی لا سیف الا ذوالفقار ماشاالله ماشاالله ماشاالله
  • IR ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    56 28
    من بودم کل آمریکا دوستان در داخل رو تو ورزشگاه آزادی جمع می کزدم ده تا شهاب سه هم روشون. اینها هنگام جنگ جاسوسی خواهند کرد اینها نه ایرانی اند نه غیرتی به ایران دارند فقط خودشیرین ترامپ و آمریکا هستند
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      14 21
      دقیقا ما همین نظر را نسبت به داعشیون افراطی داخلی داریم
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      4 10
      دیوانه
    • مهدی IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
      1 0
      با وجود شما داعش هیچ نیازی به عوامل نفوذی نخواهد داشت
  • عباس IR ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    46 3
    خدایا قدرت اسلام بیشتر به دشمنان بنمایان
  • احمدرضا صحرایی IR ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    44 2
    از شما برادران بسیار سپاسگزارین که امروز اگر ما در اسایش زندگی می کنیم مدیون خون شهدا وتوانمدی وقدرت شما سرورانم میباشیم از خداوند طول عمر ب ای رهبر وشما برادارن نیروهای مسلح خواستاریم خاک پایتان سرمه چشمان است
  • میرحامد IR ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    36 3
    زنده باد ایران و ایرانی.
  • IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    44 2
    مرحمی است بر داغ دل عزیز از دست داده و داغی است سوزان بر جگر داعش مزدور و حیرتی است بر ارباب بابان تروریست پرور
  • IR ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    37 3
    اقدام کوبنده و بسیار تحسین برانگیز دلاوران سپاه هم حساب کار رو دست داعش و روسای ملعون سعودیشون داد هم با ورود موشکهای میان برد ایران به عرصه جنگ ، غده سرطانی رژیم صهیونیستی رو با فرجام تلخ خودش آشنا کرد یعنی با یک تیر دونشون . زنده باد سپاه عزیز و مرگ بر دشمنان منافق داخلی و خارجیش
  • مهرداد IR ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    40 6
    الله اکبر الله اکبر برادران سپاه انتقاممان راگرفتن سپاه همانند پدر یست که به تمام فرزندانش (مردم ایران باهرحذبی)به یک چشم مینگرد آنها جواب طرقه را باموشک دادند
  • دلواپس انقلاب IR ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    85 16
    خاتمی ، رفسنجانی و روحانی گفتن دوره موشک ها به پایان رسیده ، الان عصر گفتگوهاست کرباسچی هم در ستاد انتخاباتی روحانی گفت یعنی چی به اسم دفاع از چند تا ساختمون و محله در دمشق ، اینهمه پول ملت رو هدر بدیم و جوانهامون رو به کشتن بدیم !؟ و متاسفانه همه واسش کف و سوت زدن پروژه تغییر مسیر انقلاب شروع شده خدایا خودت حافظ رهبرمون و انقلابمون باش
  • IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    36 2
    زنده باد !
  • دانیال IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    67 3
    روحت شاد و یادت همیشه جاویدان سردار موشکی ایران نگاه کن که چگونه برادرانت آن شعاری را که در آرامگاهت نقش بسته را عملیاتی کردند و مزدوران صهیونیستی غاصب را به درک واصل کردند اینجاست که اهمیت موشک و دلیل دست گذاشتن دشمن بر روی آن معلوم میشود.
  • IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    49 2
    امیدواریم نسل آینده همین موشک به زودی بدون تغییر در ابعاد بدنه به شتاب حرکت و سرعت دو برابر بیشتر برسه و بُرد عملیاتی ۱۰۰۰ هزار کیلومتر با سر جنگی ۷۵۰ کیلوگرمی متشکل از مواد منفجره دارای فرمول جدید با سرعت موج انفجار تصاعدی چند برابر بیشتر از کلاهک فعلی
  • حسین IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    27 2
    ممنون از اطلاع رسانی دوستان. بنظر من بهترین موقعیت برای آزمایش توان موشکی کشورمان بود. درود و سلام خداوند بر بچه های سپاه ایران. زنده باد ایران و ایران.. زنده باد حق
    • مهدی IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
      0 0
      چرا فقط ۶ تا...!!!؟
  • سعید کرمانشاه IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    30 2
    اینها فقط قطره ای از دریای قدرت جمهوری اسلامی ایران است درود خداوند بررزمندگان ما
  • IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    36 2
    یازهرا
  • IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    25 2
    زنده باد ایران
  • محمد IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    38 3
    دنیای امروز دنیای موشک وسلاح های به روز است . دیپلماسی بدون قدرت پشیزی ارزش واحترام نداره . درود بر قدرت موشکی سپاه و مرگ بر وطن فروشان
  • اس ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    49 2
    با سلام خوانندگان پاسخ دهند در دنیاییی که ماکیاولی دکترین اندیشه غرب و آمریکا می گوید در سیاست باید یا شیر باشی و یا روباه - نباید گوسفند ماند سپاه امروز نه بلکه 38 سال است می درخشد و یقینا سپاه در محضر ولایت بهمراه ارتش قهرمان و ناجای دلاور و اطلاعات ولایی جزء مقدمه چینان ظهور هستند .
  • اس ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    45 3
    ((سلام و درود بر آنهایی که از نفس افتادند تا ما از نفس نیافتیم ))
  • IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    38 4
    ماشاء الله حزب الله
    • مهدی IR ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
      0 0
      عزیزم حزب الله نیروی هوافضا و موشکی نداره و اون سپاه هست این دوتا لطفا قاطی نشن
  • علی IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    28 2
    خدا نگهدار ایران و ایرانی و رهبر سربلند کشورمان!
  • CA ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    34 2
    از محل اصابت و تخریب ایجاد شده توسط موشکها عکس بگذارید
  • ايمان IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    29 3
    فوق العاده بود.. خدا سپاه اسلام رو حفظ کنه ..روح شهيد تهراني مقدم شاد...
  • ارش IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    19 2
    مرسی.خوشم اومد.ایران ما تا اخر با توییم و تور را تنها نخواهیم گذاشت.فقط ایران
  • حسین ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    22 2
    ایول به شرف و غیرتت که دهن تکفیریها که تو این مدت دهن کجی کرده بودن خرد کردین.
  • ناشناس IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    30 2
    واقعا کیف کردم.با ارزوی سلامتی و طول عمر رهبر عزیزم و سپاس از سپاه قدرتمند و دلاور ایران .احساس میکنم امام زمان هم دلشون شاد شد.
  • ه . كياني IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    31 3
    خدا قوت ميگم به مردان شجاع سرزمينم تبريك ميگم و دست تك تكشون رو مي بوسم
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    6 77
    کاملا معلوم بود فوری سایت مشرق شروع به این خبر می کند . اصلا عشق سایت مشرق باد کردن سلاح های نسل کهنه است برای رنگ کردن مردم
    • IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      27 5
      حیف خاک که بگم تو سرت
    • AE ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      29 3
      به شما چرا فشار وارد شد؟
    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      10 2
      خیلی احمقی
    • حجت IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      10 2
      فکر کنم فامیلاتم جزو کشته ها بودن که مثل اسپند داری بالا پایین می پری
    • سعید IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      8 2
      دوستمون راست میگه حالا شما چرا اینقدر ناراحتی؟ فکر کنم نظرت این بود بجای شلیک موشک میرفتیم مذاکره میکردیم نه؟
  • محمد IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    27 39
    فقط سپاه روی موشکها چیزی ننوشته باشه خوبه !!!!! چون ممکن است شیرینی برجام به تلخی بگراید!!!!
  • حسين IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    29 3
    لا فتي الا علي لا سيف الا ذوالفقار ترقه‌ بازي با بيشه شيران باكري، باقري، جهان‌آر،‌ و رستم و سهراب. تكفيريهاي جنايتكار ما ضرب المثلي داريم كه در مورد شما مصداقش شما هستيد: «يك سوزن به ما يك جوالدوز به شما»
  • حامد شفیعی IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    27 2
    با افتخار مایلیم نتایج این حمله را که انشالله هلاکت مزدوران غربیست را در رسانه های جمعی ببینیم
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    29 2
    واقعا لذت برديم درود بر مردان خدا
  • علی ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    21 2
    الله اکبر
  • کریم آقا IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    41 58
    امام خمینی: اگر سپاه نبود کشور هم نبود وای بر آنان که برای جمع آوری 4 عدد رای ، سپاه را تخریب می کنند !!!
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    22 3
    آفرین!!
  • بهروز رسولی IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    43 3
    باسلام خسته نباشی به سپا0 پاسداران قدرتمند عزیزمان عملیات غرور افرین که دیشب انجام دادند بجا واقعا سایسته بود دستشان درد نکند اعلام میکنیم تا اخرین قطر خون پشت انقلاب و رهبر عزیزیمان وکشور عزیزمان ایستاده ایم وهچینن تشکر قدر دانی به سایر نیروهای امنیتی اطلاعات /نیروی انتظامی /ارتش ....
  • بهمن IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    26 5
    احسنت - خدارا شكر كه رهبر قدرتمند و با اقتداري داريم . در اين دوران انحطاط و تزوير سياسي اين حركت باعث قوت قلب مردم گرديد . الله اكبر
  • GB ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    7 50
    موشک بالستیک!!!!غافلگیری؟!!!
    • AE ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      19 5
      شما تو انگلیس جلوی ماشینها رو بگیر که باسرعت 60 تا همه رو غافلگیر میکنه هر روز
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
      0 1
      هموطن گرامی! لطفا بدون معلومات وآگاهی کافی نظر نده.
  • محمد IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    29 4
    مرحبا و دست مریزاد به دلاورمردان سپاه
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    53 33
    آقای روحانی حالا فهمیدید موشک به چه دردی می خورد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ درود بر سرهنگ های سرزمین من
  • میر IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    31 4
    خدا قوت ایکاش زودتر از این ها این کار صورت میگرفت
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    63 42
    آقای روحانی داداش داری اشتباه می زنی اینجوری جلوی جنگ رو باید گرفت
  • کاظم IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    36 4
    سپاه دستت گل ،ای کاش چند تا از موشکهای سرگردان بر ه بخوره به کاخ آل سعود
  • سید مهدی IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    28 4
    فقط ایران
  • حسین IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    20 3
    درود بر همتتان .. براستی که ضربه ای سنگین بر تکفیری ها زدید
  • بابک IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    26 3
    دردو بر شما....من به عنوان یک ایرانی افتخار میکنم که همچین اقدامی صورت گرفته .....دمه بچه های سپاه گرم.....ما از این واکنش ها حمایت می کنیم
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    25 5
    آتش به اختیار همینه
  • بابک IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    15 3
    از بچه های سپاه خواهش میکنم جواب سختی هم به آل سعود بده
  • رضا IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    13 2
    زنده باد ایرن درود بر شرفتون ایران همیشه جاویدان
  • milad IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    16 3
    نصر من الله و فتح قریب پیروزی نزدیک است انشالله روزی اسرائیل
  • حمید IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    17 7
    نباید میزدند یه وقت اقای روحانی ناراحت میشن
  • محسن IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    18 3
    تبریک به مقام معظم رهبری وملت بزرگ ایران این رشادت ودلیر مردی بزرگان در سپاه پاسداران ممنون از تمامی آنان
  • جیمزباند IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    0 21
    حیف تو روز اینکار رو نکردن، از سایه و مسیر خورشید میشد تقریبی گفت از کجا شلیک شده. حالا شاید با ستاره قطبی هم بشه!
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    10 3
    لازم بود آقا لازم بود. دمتون گرم.
  • مرصاد ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    29 3
    به ولله اگر به حسابم بیست میلیون میزدن این طوری خوشحال نمیشدم که کار دیروز رهبر وسپاه خوشحالم کرد. احسنت احسنت احسنت (سپاه جواب داخلی وخارجی راداد)
  • سیدوحید IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    25 3
    واقعا خدا بهشون خیر بده ولی این هنوز کافی نیست باید هزینه انجام عملیات در ایران اینقدر بالا باشه که اگر داعش بازم خواست حرکتی بکنه حامیانش جلوشو بگیرن بازدارندگی باید از مبدا صورت بگیره کشته شدن یه عده داعشی حداقل هزینه است بنظر من باید از طریق یمن یه گوشمالی اساسی برای ریاض صورت بگیره
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    22 3
    تشکر از سپاه
  • آرش IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    22 3
    از این موشکها یه روزی هم به اسرائیل می خوره
    • IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      3 1
      زودتر الهی
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    15 5
    تنها سایه پرابهت مقام معظم رهبری و اقتدار سپاه است که انقلابیون رو امیدوار نگه داشته است. امیدوارم دولتی ها پیام سپاه را درک کرده باشند.
  • اسماعيل IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    19 4
    به اميد اينكه اين موشكها به سمت اسرائيل پرواز كنند.
  • امید IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    12 3
    اگر بخواهند سربازان اسلام دندانی نشان دهند لبیک یا خامنه ای
  • محمد پیردنیا IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    15 3
    زنده باد ایران و ایرانی
  • حامد IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    11 3
    كاشكي چندتا موشك هم حواله عربستان كنه تا حساب كار دستشون بياد
    • ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      3 0
      انصار الله می تواند این کار را انجام دهد
  • حامد IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    9 3
    كاشكي چند تاموشك هم به عربستان بزنه تا حساب كار دستشون بياد
  • Hakh ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    10 3
    تشكر از دلاورمردان سپاه،انصافا سيلي محكمي بود،دست علي يارتان....علي بركت ا... به كار ميگن
  • ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    7 3
    دمتون گرم
  • كرمي IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    10 3
    زنده باد ايران و ايراني دلير مردان ايران
  • عباس IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    7 2
    الله اکبر الله اکبر الله اکبر
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    11 3
    ماشاالله احسند به نیروهای نظامی و سیاسی ما مخصوصا سپاه خدا قوت ماشاالله به این اقتدار دم همه شما گرم زنده باد ایران و ایرانی
  • علی IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    8 3
    سلام به امام عزیز سلام به رهبر عزیز سلام به مردم ایران عزیز دورود فراوان به سپاه انقلاب اسلامی ایران من از همینجا دست تک تک سپاه انقلاب اسلامی رو می بوسم. آفرین ،هزاران بار آفرین به شما دوستان عزیز. علی از خرم آباد
  • جعفر IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    6 4
    درود خداوند بر شما ....سلام خداوند بر شما .... رهسپاریم با ولایت تا شهادت ..الله اکبر ..الله اکبر ..الله اکبر .درود بر سپاه ایران وارتش وبسیجی های دلاور ..مرگ بر امریکا
  • بهزاد IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    7 2
    جا الحق وزهق الباطل ان الباطل کان زهوقا
  • محمد IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    9 6
    الله واکبر. ما اماده نبردیم. درررود بر مردان پاک دل خدا درووود برشرفتان.
  • علمدار IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    8 2
    ایران سرزمین شیر مردان پایدار بمانی انشاالله
  • رها IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    6 2
    چه صدای دلنشینی
  • علیرضا دانشجوی هوافضا اصفهان IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    4 21
    کار خوبی بود.ولی به نظر من شلیک موشک بالستیک برای گروههای شبه نظامی خیلی موثر نیست و بهتر از آن بمباران دقیق با پهپاد هست.
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      15 3
      این موشک ها نطقه زدن و هدایت شونده هستن دقیقا مثل آن بمب رها شده از پهپاد...البته یه پیام دیگه هم داشت به عربستان اسراییل و ارباب اونها امریکا که ایران روی توان موشکیش با کسی شوخی نداره
    • دکتر IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      12 3
      حیف حیف حیف برنامه فضایی کشور تعطیل شده چندتا ماهواره نظامی حرفه ای پرتاب می کردیم دستمون هم در موشکی هم غیر موشکی خیلی بازتر میشد چه شناسایی چه هدایت و کنترل چه بخش های غیر نظامی
  • مجید IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    12 3
    فدایی دارین واقعا مردم ایران بعد از حادثه مجلس مرقد امام خیلی شک تو دلشون وارد شده بود که چرا هیچ کاری نمیکنن ولی واقعا دستتون درد نکنه دل مردم و روح شهدا رو شاد کردین .
  • زهراسادات IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    11 3
    خدایا شکرت ....به امید موفقیت روزافزون ایران عزیزم...خدایا همیشه پناه ایران وایرانی باش الهی امین ...چه مردباشیم چه زن همه پشت ایران واسلام عزیزمان هستیم
  • یاسر ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    13 3
    این است معنای آیه ی (واعدوا لهم مااستطعتم من قوه و...) و این است معنای عزت و اقتدار ملت ایران. انشاالله تا نابودی کامل ظلم و تروریسم حامی شما مدافعان کشور خواهیم بود. دست علی به همراهتان و دعای امام خامنه ای بدرقه راهتان....
  • مجید IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    16 3
    ایشالام ای موشكها قلب اسرائیل و قلب عربستان رو هم بشكافد انشاالله اینم بگم كه واقعا دمتون گرم
  • جواد ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    10 3
    سلام و درود بر شما دلاوران عرصه امنیت و پاسداری از نظام مقدس اسلام. خدا یارتان و حق نگهدارتان
  • حسین IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    11 4
    آفرین بر شما خیلی خوب بود باعث افتخار هر ایرانی است .زنده باد ولایت فقیه و سپاه پاسداران خدا شما را از بلایا حفظ نماید
  • سعید IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    9 3
    سلام .درود خدا برفرزندان ایران اسلامی. روزی ما آرزو داشتیم اهدافی رو در بغداد مورد اصابت قرار بدهیم. الحمدالله اکنون اراده کردیم موشک با برد بلند ونقطه زن تولید کنیم و به نامردان بفهمانیم که اضافه گویی نکنند. مخصوصا اون سوسک سیاه عادل الجبر که بداند ریاض در دسترس ما است.
  • محمد رضا IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    20 3
    بزن تو اسراییل .روی موشک بنویس فاتح خبیر
  • حسین IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    13 3
    قدرت بلا مناضع منطقه خاور میانه هستیم.به کوری چشم عربستان عوض
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    14 7
    مرگ بر آمریکا
  • حسین IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    13 4
    دست مریضاد به دلاور مردان سپاه ما از جنگ نمیهراسیم .....ما امده شهادتیم
    • ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      4 1
      منظور نویسنده مریزاد است
  • حسین IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    15 3
    دست مریضاد به دلاور مردان سپاه ما از جنگ نمیهراسیم .....ما امده شهادتیم
  • زیبا احمدپور از تبریز US ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    11 8
    مرگ بر ترکیه منافق
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      3 1
      بیش باد
  • فیلی ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    10 2
    احسن
  • سعید US ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    2 17
    به احتمال زیاد بعد از این موشک باران آمریکا فاز عملیات نظامی خودرا به مرحله ی بالاتری خواهد برد
  • رضا IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    15 3
    صدافرین بر دلیرمردان ایرانی
    • علی IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      2 1
      بنازم به شیرمردان سپاه سعودهم بایدبدانداگررهبرمان دستوردهدمثل همین موشکها شبانه بالای سرشان هستیم چونکه ما بی ترمزهستیم ترمزمان لنت ندارد
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    11 3
    عکس و فیلم جایی که موشک اصابت کرده منتشر کنید
    • ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      0 1
      منتشر گردیده است
    • محمد IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      0 1
      فیلم برخورد دقـــــــیق موشکها توسط پهباد جمهوری اسلامی در سایت ها منتشر شده است
  • سرباز امام زمان (عج) IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    19 3
    نصر من الله و فتح قریب جانم فدای رهبر
  • DE ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    11 35
    تلفات دشمن چقدر بود؟ موشکها به کجا خوردند؟ شلیک کردن موشک را من هم بلدم ولی به هدف خوردنش بحثی دیگر است، این که محل برخورد و جزییات تلفات دشمن اعلام نشده نشانی از تبلیغاتی بودن این خبر دارد. هرچند با اقدام نظامی علیه داعش و عربستان موافقم ولی اقدامات نسنجیده و ناپخته همیشه اثر معکوس دارند.
    • حسین IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      2 0
      خخخ.یعنی این آدمهایی که تیریپ منم بلدم منم بلدم میگیرن رو باید گرفت و ...بوسید. خو لامصب همه عالم دارن میگن خورده تلفاتم بالا بوده فیلمهاشم سپاه داده به صدا سیما که پخش کنه باز شما میگی تبلیغاتی؟؟ بسی خندیدیم
    • ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      10 2
      حتما اخوی می خواهی نوع آلیاژ موشک ها را برای شما بگویم. اصلا می خواهی پلان ساخت موشک را برای شما قرار دهیم. این طوری که تو جلو می روی فردا پس فردا می نویسی که چه کسی گفته است که این موشک شلیک شده است؟ التماس کمی فکر و عقل و بصیرت
    • محمد IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      3 2
      فیلم لحظه برخور دقـــــــیق موشکها که توسط پهباد جمهوری اسلامی ثبت شده در سایتها منتشر شده است
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    12 3
    دلیر مردان خدا قوت ، باید قدرت ایران رو به کشورهائی مثل آمریکا اسرائیل و اون دولت مردان مفت خور ، بی غیرـ ، بزدل ، ملخ خور و آشغال عربستان بخصوص اون وزیر امور خارجش که خیلی دم در آورده رو باید ترتیبشو یه جوری دیگه ... نشون داد .
  • محمد IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    33 2
    حرکاتی این چنین روحیه ما را قوی وامید زندگی جاودانه به ما میدهد . ایران وایرانی مقتدر و همیشه بر ای میهن جان بر کف آماده دفاع میباشد . با ندای لبیک یا خامنه ای.
  • بهزاد US ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    3 1
    دستشون درد نکنه- خدا قوت -کاش ریاض رو هم بزنن
  • حسین IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    4 1
    واقعا دست مریزاد به فرزندان این کشور مخصوصا سپاه که سیلی محکمی به صورت امریکا رژیم صهیونیستی و کفتار پیر عربستان زدند . بهترین موقع برای نشان دادن توان نظامی سپاه بود و این موفقیت رو به رهبر عزیز و سپاه پاسداران تبریک می گویم.
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    3 1
    فقط دمتو ن گرم به عنوان یک راننده
  • کسری IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    5 1
    یکی بفرستن وسط خونه محمد ابن سلمان البته این روزا هرچی محمد دیدیم یجور ابوسفیان بود.دیگه کسی نمیاد علنا اسمشو بذاره ابوسفیان بازم شرف ابوسفیان
  • عبد صالح خدا IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    4 1
    باید در روز عید فطر جشن موشکی ملی گرفت... به امید روزی که حیفا را با موشک بزنیم... ان شاءالله
  • یاسر IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    3 1
    خدا حفظ شون کنه باید ایران ایرانی بودن خودشو ثابت کنه و همه شون رو نابود. ایران و ایرانی شوخی نداره...خداوند پایدارتون کنه..یاسر محمودیانی
  • علی ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    3 1
    درود بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.....پس از مدت ها که غرورمان از بسیاری مسایل جریحه دار شده بود....غرور ایرانی را بازگرداند...
  • علی IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    4 1
    درود بر سپاه قهرمان
  • علی ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    3 1
    درود بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.....پس از مدت ها که غرورمان از بسیاری مسایل جریحه دار شده بود....غرور ایرانی را بازگرداند...
  • ناصر IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    0 1
    دستتون درد نکنه عالی بود خداوند خیرشون بده تااین اعراب وامریکا حساب کار دستشون بیادما ملت صلح طلبی هستیم ولی بموقعش سر سختیم مثل فولادهرکس باما دوست باشدخودمونی ودشمن دشمنه چه خارجی چه داخلی ومخصوصا انها که از خوشحالی وشادی این مردم ناراحت میشن
  • محمدیان IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    6 1
    ما ذوالفقار رهبريم جمله ز خون حیدریم با عشق مولایم علی از حضرتش فرمان بریم
  • من IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    3 1
    با سلام.وخسته نباشی به برادران سپاه بالاخره بعد از مدتها خنده بر لبانمان نشست دست مریزاد.الله اکبر
  • فرهاد IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    3 1
    رهبرم جانم : لطفا بفرمایید دوازده تای دیگه هم بفرستند//تا مجموع بشه هیجده تا //دل داغدارم کمی ارام شد/ فدایت رهبرم
  • ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    5 1
    زاویه رو چند درجه میدادین بالا میخورد به تلاویو
  • اسماعیل IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    3 1
    ای ول دمتون گرم .خدا قوت رزمنده
  • سهراب IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    4 1
    هچین حمله ایی قدرت و عزت و شهامت دلیر مردان ایرانی را ب روخ غربی ها میکشد..پاینده باد ایران
  • رضا GB ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    6 1
    دوستون دارم به اندازه زولفقار علي
  • یاسر محمودیانی IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    5 1
    تو را بخدا ادامه بدین و ریشه شون رو بسوزنین. خواهش میکنم. حتما . خیلی خوشحالم از این جواب سری ایران
  • هیچکس IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    7 1
    سپاه داعش را شش تای کرد
  • یاسر محمودیانی IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    4 1
    تو را بخدا ادامه بدین و ریشه شون رو بسوزنین. خواهش میکنم. حتما . خیلی خوشحالم از این جواب سری ایران
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    4 2
    دست مریضاد !!!!!!
    • IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      7 1
      دست مریزاد
    • دست مریضاد IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      1 0
      ......................
  • حمید IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    3 1
    با سلام و خسته نباشید به همه دلاورمردان وطن و مدافعان حریم ولایت دمتون گرم
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    6 1
    ایران خااااااک دلیران...
  • هومن US ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    5 5
    باید از موشکهای قوی تری مانند سجیل و شهاب 3 استفاده کنیم .
    • مهدی IR ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
      0 0
      دوست عزیز سجیل و شهاب ۳ بردشون بیشتره... در ضمن نقطه زن هم نیستن سوخت مایع هم هستن
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    0 0
    این یک پاسخی محکم به یک خوش خیال که در کاخ سلطنتی ریاض نشسته و بدون اینکه از چیزی خبر داشته باشد یکباره توهم میزند که ما منتظر نمی مانیم. جنگ را به داخل ایران میکشانیم! بله ما منتظر نمی مانیم البته ما نه شما. هر نطفه ی شومی که علیه ایران بکارید ان را میخشکانیم . البته نباید صبر ما را هم بیازمایید چون ممکن است موشک هایمان به جای فرود امدن در سر دوستانتان در سوریه روی سر خودتان در ریاض ببارد.
  • AU ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    7 2
    جالب اینکه بی بی سی فارسی با اب وتاب این خبر رو پوشش داده ولی در بی بی سی عربی هیچ خبری نیست
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    4 1
    واقعا حال کردم این اقتدارو دیدم. فقط دوست دارم بدونم مدت زمان شلیک تا برخورد موشکها چقدر بوده؟؟؟کسی میدونه؟؟؟؟
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    4 1
    خدا حافظ و پشتیبان سپاه پاسداران ایران باشد
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    4 2
    ما خواهان مذاکره آقای کرباسچی با داعش هستیم
  • افشین.سیامک IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    5 1
    جانم فدای ایران
  • حمید IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    7 1
    خدا رحمت کنه شهید بزرگوار دکتر بهشتی رو که گفت ما راست قامتان جاودانه تاریخ خواهیم ماند
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    10 1
    الحمدالله ،نفهميدن از كجا خوردن ،زنده باد رهبر،ومردم انقلابي
  • محمد IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    6 1
    امیدوارم با این اقدام مرحمی بشه برای داغ دیدگان حادثه تروریستی ناجوانمردانه
  • علی IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    5 1
    توصیه به دشمنان و مخصوصا اسراییل و عربستان کاری نکنید که دو و سه درجه زاویه موشکها رو تغییر بدیم خود دانیداز ما گفتن بود و همچنین ترامپ احمق
  • سپهر IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    5 1
    ای رهبر ازاده اماده ایم .اماده خدا خیرتون بده
  • سپهر IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    8 1
    خدا راشکر که کشوری قدرتمند و اهل فهم دارم به کشورم ایران مبالم
  • بلقیس IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    7 1
    خدا قوت مردان ایران زمین
  • محمد رضا عنقایی IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    7 1
    یا علی مدد اشگ شوق خانواده معظم شهدا گوارای وجودتان
  • محمد رضا عنقایی IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    7 2
    دست مریضات خدا نگهدارتان باشد در رکاب امام زمان (عج) انشا ا... روحیه را به ایرانیان برگرداندید لبیک یا خامنه ای لبیک یا زینب
  • مریم IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    7 2
    جانم فدای خاک پاکت ایران.....پاینده باد رهبرعزیزم
  • مریم IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    9 2
    جانم فدای مردمم وخاکم
  • ا IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    8 2
    افتخار میکنم یک ایرانی هستم همیتور به رهبرم و سپاه
  • کربلائی رسول محمدی IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    10 2
    باسلام خدمت همه ی دلیران ایران زمین خداقوت دل مارو بااین کارتون شاد کردید تقدیم ب خانواده شهدای ترور یاعلی
  • محمد MY ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    13 2
    يا اميرالمومنين
  • سمیه نجفی IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    5 2
    به خودم میبالم که ایرانی ام امروز روح شهدایمان شاد می شود جانم فدای هبرم ایرانم و ملتم دلاور مردانم پاینده باشید
  • 88 IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    1 0
    یک روز عزیزی ازجمع ماسفرکرد لیاقتش زمین نبود درست است که شهدازنده هستند ونزد خداوند روزی میگیرنداما هررورز که میگذرد جگرمان ازنبودنش بیشترمیسوزد شهید هوشنگ کریمی یکی ازشهدا ی وحدت سال 88است خداروشکرکه عبدالمالک ریگی به سزای عملش رسید ...رهبرعزیزم خداهمیشه به شماقوت بدهد وسایه تان همیشه برسرملت عزیز ایران باشد امروزباشنیدن این خبر دلمان خنک شد به امید نبودی کامل داعش و سعود وامریکاو همه طرفدارانشان...سجاده کریمی
  • علی IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    0 1
    امریکا فکر میکرد با انتخاب دوباره روحانی میتونه امتیازات بیشتری از ایران بگیره مخصوصا زمانی که روحانی در مناظرات از شلیک موشک در مذاکرات برجام توسط سپاه انتقاد کرده بود ولی فکر نمی کرد اختیار شلیک موشک در دست قدرتمند رهبری است که به هیچ وجه با خون مردم کشور بازی نمی شود روحانی بهتر است دستور شلیک ماهواره مخابراتی را هرچه زودتر صادر کند تا خودی نشان دهد و بگوید از کدخدا ترسی ندارد
  • علی IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    1 2
    با سلام بر شیر مردان خدا عالی بود خسته نباشید ممنون
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    0 1
    من از سیاست و موشک و... چیزی نمی دونم.ولی یک قاعده ونظر کلی دارم.اینه که کلا هر کس ضعیف کشه(مثلا داعشی ها که مردم بی گناه رو میکشن یا مردی که زورش به زن ها یا افراد ضعیف تر از خودش میرسه)٬فقط وفقط باید با زور جواب داد.نه حرف ومذاکره.
  • .... IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    5 2
    دلیر مردان سپاه خسته نباشید...جانم فدای رهبر
  • روح الله ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    1 1
    احسنت بر غیرت غیور مردان سپاه. واقعاً باعث افتخارید.
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    2 2
    موشک بالستیک مثل جنگنده دقیق نیست بایستی با سوخو 24 های ارتش میزدن
    • نصیر IR ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
      0 0
      جنگنده زده میشد پولش رو شما می دادی!؟
  • ش بیگدلو IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    1 1
    خدا قوت دلاورمردان سپاهی ان شاءالله که روزی این موشک ها اسرائیل و آل سعود رو هم نابود خواهد کرد.
  • US ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    1 1
    خدا قوت دم همتون گرم علی یار و نگهدارتون باشه
  • محمد IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    0 1
    قشنگ ترین جمله درباره این حرکت برای سردار قاسم سلیمانی در اینستاگرامش بود... سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون......
  • محمد آرن IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    1 0
    به لطف الهی و خدا یه رهبر خوب و یه سپر خوب به نام سپاه به ما داده که هیچ کس نمیتونه به ما تعرضی کنه اینا رو فقط مدیون خدا هستیم که رهبر خوب ما سید علی خامنه ای رو به ما هدیه داده سید علی دوست داریم . ما همه پشتت هستیم تا پای جونون کافیه فقط امر کنی تا شر داعش از سر مردم مظلوم سوریه و عراق و.... کم کنیم خدا حفظت کنه سید علی
  • آخرین فرمانروا IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    1 1
    خداقوت.....درود به تک تکتون ماشالله
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    1 2
    تروریست های پژاک نابود میشوند
  • سید محمد محمدی IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    2 0
    اززمان شلیک تا اصابت موشک به دیرالزورچقدر طول کشیده کسی میدونه؟
    • pariiiiiiii IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
      0 8
      سرعتی مثل هواپیماداشته باشه احتمال میدم 2تا3ساعت ..
  • محمد رسول الله IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    4 1
    جانم فدای یه تار موی رهبرم نهایتا یه آتیش بازیه چهار شنبه سوری میریم اونجا میگیریم :)
  • عارف IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    5 1
    پسرم میپرسد: تو چرا میجنگی!!؟ من تفنگم در دست" کوله بارم بر پشت" بند پوتینم را محکم میبندم" پسرم بار دگر میپرسد: تو چرا میجنگی؟؟ با تمام دل خود میگویم" : تا چراغ از تو نگیرد دشمن. پرچم سپاه بالا زنده باد ولایت.
  • آذربایجان IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    7 3
    یدونه از این موشک ها رو به عربستان بزنید بگید اشتباه شده
  • علی AE ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    3 1
    خیلی خوشم اومد تا کی سکوت وشعار این هست جواب اقتدار
  • امیر IT ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    0 1
    سلام بر غیور مردان سپاه سایه مقام معظم رهبری همیشه باشد
  • احمد IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    0 0
    دمتون گرم و درود بر فرزندان دلیر ملت ایران دستتون رو می بوسم
  • شیعه آریایی SG ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    0 1
    داعش که یه عروسک خیمه شب بازیه. هدف اصلی آمریکاست. جانم فدای رهبر
  • مهرداد US ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    0 0
    واقعا دست بچه های سپاه درد نکنه داعش باید بداند ایران با هیچ دشمنی شوخی ندارد
  • کرمانشاه فقط US ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    1 2
    به کرمانشاه افتخار کنید تهرونی های سوسول
  • عالی سهولی IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    0 0
    خدا قوت تا سپاه داریم غم نداریم
  • محمد IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    0 0
    آفرین بر دلاور مردان سپاه.شیر مادر حلالتان.باعث غرور یک ملت شدید.
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
    1 0
    ای بابا این داعشیها که میخواستند کنتراتی بیان تهران و قم و مشهد رو بگیرن یهو چیشد خاک بر سر شدن که ادم نباید زیاد توهم بزنه ممکنه یه وقت یه بلییه ای اسمونی از نوع موشک بالستیک ایرانی بخوره تو سرش .
  • رضا IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    1 0
    یعنی دم سپاه گرم به این اشغالها فهموند با دم شیر بازی نکنن
  • محسن IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    0 0
    آفرین بردلاوران سپاه که کوردلان داعشی راعلارقم بعد زیاد مسافت نابودکررند.
  • وحید IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    1 0
    اقدامات اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باعث افتخار تک تک هرایرانی شد خیلی وقت بود دشمنان اسلام سیلی محکمی ازایران نخورده بودند این اقدام نه تنها هشداربه داعش بود بلکه هشدار به عربستان وهابی ورژیم صهیونیستی بود عربستان وهابی خیلی پررو شده بودحرکت سپاه واقعا به موقع بود سیلی که به داعش زدیم صورت عربستان وکبود کرد دعای مردم پشت وپناهتان ای غیورمردان
  • محمد IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    0 0
    درود بر رهبر معظم انقلاب اسلامی و درود بر سپاه پاسداران واقعا خوشحالمون کردین خدا قوت تا نابودی کامل دشمنان.
  • علی IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    0 0
    زنده باد ایرانی.. ینی دلم خنک شد
  • علی IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    0 0
    زنده باد ایرانی.. ینی دلم خنک شد
  • فهیمه IR ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    0 0
    دست مریضاد..افرین بر جوانان پاک وطنم..خدا حفظتون کنه...ان شالله خدا شما رو تا ظهور امام زمان حفظ کنه همینطور رهبر عزیزمان را.. دعای ما مردم بدرقه راهتان هست
  • برادر شهید گمنام IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    0 0
    به خدا قسم که به ایرانی بودنم میبالم،گرانی و مشکلات اقتصادی فدای سر رهبرم،خدا رو شکر که از یاری خدا و اهل بیت و همت سپاه و ارتش امنیت و اقتدار مثال نزدنی تو دنیا داریم.دمتون گرم.....
  • Saeed IR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    0 1
    ببینید عزیزای گلم اتحادو همیشه حفظ کنید هر شرایطی احتمالا فردا پس فردا جریان دیگه ای بیوفته... دقت کرده باشید این جریان از هر لحاظ حکمت داشت از اسم موشک بگیر تا تعداد و وقتش و همه چیز... زنده باد سربازان مخلص خدا
  • Saeed IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    0 0
    ترک های ایران همصدا با کل ایران زنده باد ایران و ایرانی و مرگ بر کفر و نفاق اتحادو همیشه حفظ کنید والسلام سعید از تبریز
  • آتش به اختیار IR ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    1 1
    ماشاءالله حزب الله! یه چند تا از این موشکها رو بزنید توی حلق مفتخورایی که میگن موشک به چه دردمون میخوره!
  • رامین IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    0 1
    درود بر سپاه پاسداران ایران شیر مردان وبرقرارکنندگان امنیت داخل وخارج از کشور اجرتون با سالار شهیدان
  • سربازگمنام امام IR ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    0 1
    این غرورآفرین ترین حسی بود که بعدازجنگ به هرایرانی دست داد.دم بچه های سپاه گرم خوب حالگیری کردن
  • IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    0 0
    یا حیدر کرار زند نقش ب زودی بر پر چم سبز عربستان سعودی درود بر غیرت و شرفتون سپاه جون دوسسسستت داریم
  • محمود IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    0 0
    دم سپاه گرم مگه از اونها يك بخاري بلند شه وگرنه ديپلوماسي كشور ما ضعيف
  • فدائیه IR ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    0 0
    عزیزنزن حیفه کار که راه داره .مگه اکبر نگفت وقت گفتمان است .یکی رو بفرستین گفتمان کنه اینهم ادم بیکار پر مدعا تو دولت هست اخه یکی بره باشون گفتمان کنه .حتما نه تنها مشکل داعش که مشکل عربستان و قطر هم حل میشه تورو به روح اکبر نزن.خواهش می کنم ازتون
  • IR ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    0 0
    دنیا ( مخصوصأ آمریکا و اسرائیل ) بدانند تاوان شهادت صفور شهرداری ایران ، کشتن رهبران و فرماندهان آنهاست تاوان نگاه چپ به نایب امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف نابودی تمام دنیای کفر است . وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد.....
  • سامیه IR ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    0 2
    یعنی دیگ نمیان اینجا؟من خیلی میترسم هرشب خواب میبینم
  • میلاد IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    0 0
    درود مهدی فاطمه بر سپاه رهبری ولی خدای خیلی حرف از کجا بزنی موشک دقیق به هدف بخوره خیلی مغ می خوات زحمت دم سپاه گرم الان اسراعیل مثل سگ ترسیده
  • علی IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    1 0
    واعدوا لهم مااستطعتم من قوه
  • امیر IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    1 0
    واقعا خیلی حال کردم دم بچه های سپاه گرم
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    1 0
    سپاه ايران سرافراز وسربلند باشد
  • احمد IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    3 0
    غروری که بعد از شلیک موشکها در ما ایجاد شد مثل زمانی بود که بستان و هویزه و سوسنگرد به مملکت اسلامیمان برگشت خدا قوت
  • رضا IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    1 0
    این کارشناس صهیونیست خواسته جلوی آمریکایی ها مظلوم نمایی کند و امریکاییها سر کیسه کنه
  • میراعلم IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    0 0
    ماشاا... خسته نباشید .(مامیتوانیم) یک روز شعار بود .ولی به همت وتلاش سربازان گمنام امام زمان به واقعیت تبدیل شد .
  • جواد IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
    1 0
    تا قبل از شلیک این موشکها اهمیت انها برای بعضی از هموطنانمان معلوم نبود ولی ظاهرا اسراییل و امریکا میدانستند که چپ و راست از برنامه موشکی ایران میترسیدند ( ای عربستان لعنتی اگه زر زر اظافی کنی تو هم نوش جان خواهی کرد ) پس همگی خف
  • نادر IR ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
    1 0
    اینهاارزش این موشکها را نداشتن،اماکشوری مثل عربستان اگه بخوادقود،قود کنه یک روزکه ازخواب بیداربشن اگر زنده بمانند بجز خرابه ای ڃیزی نخواهنددید،امابجزمکه ومدینه
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
    0 0
    عالی بودددددددددددددددددددددددددد آفرین بر سپاه به والله اعتماد به نفسمون بالا رفت خدایا محافظ سپاهیان باشششششششششششش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس