کد خبر 730958
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۱
رضا شکاری

بهترین گلزن تیم جوانان می گوید خیلی ها تلاش کردند تا او نتواند لژیونر شود اما در نهایت او موفق شد قرارداد پنج ساله ای با روستوف روسیه امضا کند. ​​​​​​​

به گزارش مشرق، رضا شکاری، تنها لژیونر تیم جوانان ایران که در رقابت های جام جهانی حضور داشت، بهترین گلزن ایران در این تورنمنت بود. وی در رابطه با این بازی ها، لژیونر شدن خود به صحبت پرداخت.

ترفند مسابقات قهرمانی آسیا در بازی با پرتغال کارساز نشد

در بازی پرتغال در دقیقه ۳ به این تیم گل زدیم و پس از آن تا دقیقه ۹۰ دفاع کردیم، فکر می‌کردیم در این بازی هم مانند دیدارمان با ازبکستان در مسابقات قهرمانی آسیا که گل زدیم و به رو به بازی دفاعی آوردیم و می‌توانیم نتیجه بگیریم اما این ترفند در مسابقات جهانی امکانپذیر نیست. برای اداره بازی و نتیجه‌گیری باید تا دقایق پایانی به سمت دروازه حریف حمله می‌کردیم ما هم نتوانستیم مقابل این تیم دوام بیاوریم و در نهایت حداقل با نتیجه تساوی زمین مسابقه را ترک کنیم اگرچه پرتغال تیم قدرتمندی بود و در بازی با ایران آن را نشان داد.

در بازی با کاستاریکا شکست می‌خوردیم توقعات بالا نمی‌رفت

اگر از کاستاریکا دو سه گل دریافت می‌کردیم و شکست می‌خوردیم هیچ کس انتظار بازی قدرتمندانه از ما مقابل زامبیا و پرتغال نداشت. بعد از برد کاستاریکا توانستیم مقابل زامبیا هم دو گل به ثمر برسانیم که هر دو گل را من با تلاش همه بازیکنان به ثمر رساندم، همه بعد از آن نتیجه فکر کردیم کار تمام شده است و به مرحله بعد صعود کرده‌ایم اما بازیکنان زامبیا از نظر قدرت بدنی ما را تحت فشار قرار دادند و در 15 دقیقه چهار گل به ما زدند.

تیم‌ملی در جام‌جهانی 2017 کار بزرگی کرد

جام‌جهانی برای همه ما خوب بود. مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد و ما هم توانست عملکرد نسبتا خوبی از خود به جا بگذارد. ما در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به صعود به جام جهانی شده بودیم و با همان عملکرد همه منتظر صعود ایران به مرحله حذفی جام جهانی هم بودند. تیم ما پتانسیل خوبی داشت و خدا را شکر با توجه به طرز فکر امیرحسین پیروانی و اندیشه‌های او توانسته بودیم تیم خوبی را تشکیل دهیم. به نظرم تیم ملی کار بزرگی کرد و پس از ۴۰ سال به پیروزی رسید. پس از ۱۶ سال به جام جهانی رفت و چندین رکوردی را شکست.

با سردار آزمون صحبت کردم و انگیزه ام بالا رفت

در پارک محل زندگی‌مان تمرین می‌کردم و سختی‌های زیادی کشیدم. قبل از جام جهانی به مدت دو، سه ماه هیچ تیمی نداشتم و جالب اینکه اجازه حضور در تیم ملی هم نداشتم و نمی‌توانستم به ذوب‌آهن هم بروم. امکانات فدراسیون برای تمرین بازیکنان تیم  جوانان ضعیف بود اما دکتر هوشمند، بدنساز تیم ملی با زحمات بسیار من را برای رقابت‌های جام‌جهانی آماده کرد تا با آمادگی کامل به میدان رفتم. البته صحبت با سردار آزمون هم انگیزه‌ام را افزون کرد و خدا را شکر با گلزنی‌ام در این رقابت‌ها توانستم مزد زحمات این دوستان را بدهم.

با روستوف ٥ ساله امضا کردم

اجازه ندارم درباره جزییات قراردادم با روستوف صحبت کنم اما همین‌قدر بگویم که قراردادم را پیش از مسابقات جام‌جهانی با روستوف به مدت 5 سال نهایی کردم و همه چیز تمام شده است. خیلی‌ها می‌گفتند بعد از مسابقات جام‌جهانی قراردادم را به امضا برسانم اما نپذیرفتم و با این تیم قراردادم را به امضا رساندم و از اینکه قرار است در یک تیم اروپایی بازی کنم و دیده شوم خوشحالم.

خیلی ها تلاش کردند من به اروپا نروم

همانطور که گفتم پیش از سفرم به جام‌جهانی قراردادم با روستوف امضا شده و همه چیز تمام شده است و صحبت از شکایت باشگاه ذوب‌آهن مربوط به وکیلم است و ایشان باید پاسخگو باشند چراکه ایشان دنبال گرفتن رضایتنامه‌ام بودند. خیلی‌ها از دور و نزدیک تلاش کردند نگذارند من به اروپا بروم و همه چیز را به هم بزنند اما من با روستوف قرارداد بستم. اکنون آنها هم پول رضایت‌نامه‌ام را آماده کرده‌اند و به باشگاه ذوب‌آهن پرداخت خواهند کرد.  متاسفانه گاهی اوقات بعضی ها سنگ‌اندازی می‌کنند و موانعی را در راه موفقیت شما قرار می‌دهند اما با کمک بعضی از دوستان من جمله سردار آزمون و در نهایت زحماتی که آقای آذری کشیدند رای به جدایی من از ذوب‌آهن و حضورم در روستوف صادر شد و دیگر هیچ مشکلی برای حضور در این تیم ندارم و دو هفته دیگر به روستوف می‌روم.

تشکر از همه بابت همراهی‌شان

از آقای پیروانی و کادرشان بابت زحماتی که در جام‌جهانی برای تیم جوانان کشیدند تا بهترین نتایج را کسب کنیم تشکر می‌کنم، دیگر تشکرم را از مدیربرنامه‌ام که به مانند برادر همراهم بود تا کارهایم با خیر و خوشی به پایان برسد دارم و آخرین سپاسگزاری‌ام را نثار وکیلم که از روز اول تا همین امروز پیگیر کارهای انتقال و رضایتنامه‌ام بودم دارم

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس