ولادیمیر پوتین

رئیس جمهور روسیه در کنفرانس مشترک با رئیس جمهور فرانسه گفت که از طریق تخریب دولت ها نمی‌توان با تروریسم مبارزه کرد.

به گزارش مشرق به نقل از الحدث، "ولادمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه در کنفرانس مشترک با "امانوئل ماکرون" رئیس جمهور فرانسه گفت که از طریق تخریب دولت ها نمی‌توان با تروریسم مبارزه کرد.

پوتین در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: روابط فرانسه و روسیه قدیمی و ادامه دار بوده و امیدوار هستیم که همپیمانان در فرانسه با ما درباره موضوعات مهم بحث کنند.

وی افزود: با ماکرون امکان حل بحران سوریه را بررسی کردیم و مهمترین هدف در مذاکرات امروز مبارزه با تروریسم بوده است. در صورتی که تلاش هایمان را متحد کنیم امکان پیشرفت در حل بحران سوریه وجود دارد.

"امانوئل ماکرون"‌ رئیس جمهور فرانسه نیز در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: دوستی میان روسیه و فرانسه محور مذاکرات امروز بوده است و امروز درباره موضوعات مهمی که برای هر دو کشور از اهمیت برخوردار است صحبت کردیم.

وی افزود: درباره اقدامات مشترک با روسیه در زمینه بحران سوریه صحبت کردیم و چیره شدن بر تهدید داعش محور گفت‌وگوها با پوتین بود.

رئیس جمهور فرانسه اضافه کرد: با پوتین به این توافق رسیدیم که استفاده از سلاح شیمیایی خط قرمز به شمار می‌آید و هرگونه استفاده از این سلاح ما را به واکنش مجبور خواهد کرد و همکاری با مسکو برای رسیدن به راه حل سیاسی برای بحران سویه ادامه دارد.

ماکرون گفت: از پیش از یک سال پیش به دنبال تقویت مذاکرات با روسیه درباره سوریه و اوکراین هستیم و به دنبال مبادله اطلاعات بیشتر بار روسیه درباره سوریه هستیم.

وی افزود: در تلاش برای حفظ وحدت سوریه و جلوگیری از گسسته شدن آن هستیم و نمی‌توان از نتایج نشست آستانه انتظار راه حل برای بحران سوریه باشیم.

رئیس جمهور فرانسه گفت که در حال حاضر بازگشایی سفارتمان در دمشق اولویت به شمار نمی‌آید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
    0 0
    پویتن هم نظامی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس