رحمانی فضلی

وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه کاملاً قانونی و با سلامت و توأم با امنیت و مشارکت بالا برگزار شد، گفت: امروز رقابت‌ها پایان یافته و امیدواریم شاهد همدلی در بین مسئولان باشیم.

به گزارش مشرق، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور ظهر امروز در نشست استانداران که در محل این وزارتخانه و با حضور جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: انتخاباتی شکوهمند و کاملاً قانونی و با سلامت و توأم با امنیت و مشارکت بالا به لطف خداوند و با همت شما و با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط در حوزه اجرا، نظارت، امنیت و تبلیغات و قضایی برگزار شد که به همه دست‌اندرکاران خسته نباشید می‌گوییم.

وی در ادامه افزود: اکنون مسئولیت ما نسبت به مردم افزایش یافته و باید امور را با سرعت و دقت بالا پیگیری کرده و انجام دهیم.

وزیر کشور تأکید کرد: امیدوارم امروز با پایان یافتن رقابت‌ها شاهد رفاقت‌ها و همدلی در بین مسئولان و دستگاه‌ها امتداد یابد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
    13 0
    وزیر کشور خودش مجری انتخاباته خوب معلومه باید از دست پخت خودش تعریف کنه باید منتظر ماند تا نهاد های نظارتی چه می گویند اگر تعریف کردند آن وقت باید خسته نباشید گفت وگر نه لج بازی است
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
    1 0
    جالبه هشت سال پیش میگفت:بکشید بریزید بیرون بزنید لخت کنید آتیش بزنید شیشه بشکونید تقلب منحرف کردن افکار الان میگه کاملا قانونی ودرسلامت برگزار شد و الان بیاید هم دل باشیم شاد باشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس