کد خبر 730555
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
ثریا

تهیه کننده برنامه "ثریا" با اشاره به اینکه این برنامه در جدول پخش ماه رمضان قرار نگرفت، از این اثر به عنوان دیده‌بانی برای پیشرفت‌های ایران در حوزه‌های مختلف سخن گفت.

به گزارش مشرق، محسن مقصودی تهیه کننده برنامه تلویزیونی "ثریا" گفت: قرار بود ادامه برنامه "ثریا" پس از برگزاری انتخابات پخش شود، اما با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان، برنامه در جدول پخش قرار نگرفت.
وی ادامه داد: در واقع "ثریا"، به دلیل دیگر ویژه برنامه‌های تدارک دیده شده شبکه یک سیما در کنداکتور قرار نگرفت، اما امیدواریم پس از این ماه مبارک، "ثریا" روی آنتن برود.

مقصودی تصریح کرد: با توجه به اولویت بندی‌هایی که شبکه برای تنظیم کنداکتور ماه رمضان دارد، "ثریا" در سال‌های قبل نیز در برخی سال‌ها برنامه داشته و در برخی سال‌ها برنامه نداشته است.
وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: به هر حال امسال اینگونه تصمیم گرفته شد که ویژه برنامه‌های دیگری در ماه مبارک رمضان پخش شود.
تهیه کننده سریال "ثریا" توضیح داد: ما برای موضوعات مختلف برنامه "ثریا" برنامه ریزی داشته‌ایم، اما هنوز با سازمان جلسه‌ای نداشته‌ایم که ببینیم تا چه اندازه می‌توان محدودیت‌های موضوعی این برنامه تلویزیونی را کمتر کرد.
وی یادآورشد: برنامه "ثریا" در طول ۵ سال پخش خود تلاش کرده دیده‌بانی باشد برای پیشرفت‌های ایران در حوزه‌های مختلف و در این راستا به مسائل مختلف اجتماعی، سیاسی و اقتصادی پرداخته‌ایم، اما به دلیل موضوعاتی که چندی پیش ایجاد شد، اینگونه تصمیم گرفته شد که در شرایط کنونی برنامه "ثریا" تنها درحوزه موضوعات علمی فعالیت کند.

مقصودی خاطرنشان کرد: در واقع ما هم به تصمیم سازمان در خصوص محدودیت موضوعی "ثریا" گلایه‌مند بودیم و درخواستمان این بود که بعد از انتخابات، این تصمیم عوض شود که امیدوارم این اتفاق رخ بدهد، چون "ثریا" در حوزه‌های مخلف توانایی و ظرفیت برنامه‌سازی دارد و خوب است که از چنین توانایی هرچه بهتر بهره گرفته شود.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس