کد خبر 730374
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
عکس/ دکور جدید برنامه «ماه عسل 96»

اولین قسمت از برنامه «ماه عسل» در حالی روی آنتن رفت که دکور این برنامه تداعی کننده حضور در کهکشانی عظیم بود که به روال هر سال طرحی جدید در زمره طراحی دکور به شمار می‌رفت.

به گزارش مشرق، دوازدهمین سال پخش ماه عسل به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی شنبه شب همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان اولین گام خود را برداشت.

شب گذشته ماه عسل به مرور سوژه هایی پرداخت که در سال گذشته و بعد از حضور در ماه عسل برایشان اتفاق‌های جذابی رخ داده و خبرساز شدند. یکی از آنها علیرضا ؛ پسر جنوبی بود که 10 سال مداومت به خواستگاری یک دختر داشت اما خانواده آن دختر رضایت نداشتند و در نهایت علیرضا با حضور در ماه عسل توانست رضایت آن خانواده را بگیرد. او حالا و شب گذشته با همسرش و در اولین سفر دونفره‌شان پا به صحنه ماه عسل گذاشتند و از روزهای پرالتهاب بعد از حضور در این برنامه و اتفاقات آن گفتند. علیرضا در بخشی از حرفهایش گفت: نگران بودم که بعد از ماه عسل همه چیز به ضرر من تمام بشود اما این برنامه خداروشکر درهارا به روی من باز کرد و نگاه خانواده همسرم کاملا نسبت به من عوض کرد. من خودم را داماد ماه عسل می‌دانم امیدوارم بتوانم همسرم را خوشبخت کنم و شرمنده «ماه عسل» نشوم چون آقای علیخانی شما و ماه عسل ضامن من شدید و بزرگتری برایم کردید.

احسان علیخانی اما با اشاره به مهربانی و دوست داشتنی بودن اهالی خطه جنوب از وضعیت آب و هوای جنوب هم گلایه کرد و با کنایه گفت: هرکسی که در جنوب نفس کشیده میتواند راحت دل به دست بیاورد چون جنوبی جماعت ، ذاتش مهربونی کردن است ، البته اگر الان بشود در جنوب نفس کشید! اینقدر هوا آنجا بد است که نمیشود نفس کشید هرچند که تهران هم هوایش بد است اما جنوبی های عزیز بدانند که قلب همه ما برای آنها نفس میکشد.

در بخش بعدی اما مرتضی مهرزاد یکی از اعضای تیم والیبال نشسته که سال گذشته موفقیت‌ها و قهرمانی مداومی به دست آورد به همراه مادرش در اولین قسمت ماه عسل 96 شرکت و گفت : هشت سال از حضورم در ماه عسل گذشت، این مدت در والیبال فعالیت داشتم و دو سال است که در تیم ملی والیبال نشسته هستم که تیم ما در المپیک ریو قهرمان شد. ماه عسل زندگی من را عوض کرد. سلامتی و موفقیت تنها آرزوی من است ؛ دیدم به دنیا عوض شده و حالا فقط آرزوی من همین است.

بعد از این احسان علیخانی در واکنش به مخاطبانی که مدام در انتظار اعتراض به شوخی‌های این مجری و تهیه‌کننده هستند گفت: ما نزدیک افطار خودمان قند خونمان پایین می آید لطفا با اعتراض‌ها و برخوردن‌های بی‌جهت کاری نکنید مدام برای ما نامه‌های توبیخی بیاید. باور کنید هیچ کسی در ماه عسل قصد اذیت کردن شما را ندارد و سعی داریم حال خوبی را برای شما رقم بزنید.

در بخش نهایی نیز امید که بعد از 36 سال مادرش را پیدا کرده از زندگی تازه‌اش همراه مادر گفت و با بغض به برآورده شدن رویای چندین ساله‌اش اشاره کرد: برای من مادر رویا بود ، جیغ کشیدن، دست مادر را گرفتن و بچگی کردن رؤیای من بود چون آن را هیچ وقت نداشتم و الان یک ساله که رویایم را دارم.

 ماه عسل هرشب حوالی ساعت 19 از شبکه سه سیما با تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی به روی آنتن می‌رود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس