ماسیمیلیانو آلگری

سرمربی یوونتوس مطابق انتظار از فصل تیمش رضایت دارد.

به گزارش مشرق، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس پس از برتری تیمش مقابل بولونیا در هفته پایانی سری A از عملکرد کلی بانوی پیر ابراز رضایت کرد.

 او صحبت‌هایش را این‌گونه شروع کرد: به طور کلی فصل خیلی خوبی را سپری کردیم.از این دوشنبه برای فینال لیگ قهرمانان تمرین می‌کنیم.برای فینال باید حسابی آماده شویم و با قدرت مقابل رئال مادرید قرار بگیریم. فینال‌ها برای بردن حلق شده‌اند! کین از این بازی خودش را نشان نداده است. او در کل فصل خوب بود و سرانجام موفق شد در بازی پایانی فصل،طعم گلزنی در سری A را بچشد.علاوه بر او جوانان دیگری از آکادمی یوونتوس هم آماده درخشش در فصل آینده خواهند بود.

 او در ادامه  درباره بازی تیمش با بولونیا افزود: در نیمه اول اصلا خوب نبودیم. دزست است که هوا گرم بود و کار بدنی در طول هفته بازیکنانم را اندکی اذیت کرد اما ریتم کندی داشتیم.از زم و ناپولی تشکر می‌کنیم چون با نمایش خوبشان ما را مجبور کردند برای قهرمانی ۹۱ امتیاز بگیریم.معمولا ۸۷ امتیاز برای قهرمانی در سری A کافی است اما امتیازات بیش از این تعداد به ما در لیگ قهرمانان کمک کرد چون به ذهنیت امتیاز ندادن به رقبا رسیدیم. می‌خواهم در یوونتوس یمانم و افتخار کسب کنم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس