پرچم مصر

وزیر خارجه مصر در گفت‌وگوی تلفنی با همتای آمریکایی خود اعلام کرد که افرادی که حادثه تروریستی منیا دست داشتند، در پادگان‌های لیبی آموزش دیده بودند.

به گزارش مشرق، «احمد ابو زید»» سخنگوی وزارت خارجه مصر اعلام کرد که رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا در تماس تلفنی با سامح شکری وزیر خارجه مصر، حادثه تروریستی المنیا را به دولت و ملت مصر تسلیت گفت و بر همکاری دوجانبه در زمینه مبارزه با تروریسم تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری الفجر، تیلرسون گفت: آمریکا آماده همکاری با مصر در زمینه مبارزه با تروریسم چه از لحاظ اطلاعاتی و چه از لحاظ نظامی است.

سخنگوی وزارت خارجه مصر افزود: سامح شکری وزیر خارجه مصر نیز همتای آمریکایی خود را در جریان حملات هوایی مصر به پایگاه های تروریسم در شرق لیبی قرار داد و تاکید کرد که عاملان حادثه تروریستی منیا در پادگان های شرق لیبی آموزش نظامی دیدند.
در حمله مسلحانه روز گذشته استان منیا مصر، 29 نفر از شهروندان مصری کشته و چندین نفر زخمی شدند. داعش مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده گرفت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
    0 0
    پشت پرده همه عملیات های تروریستی در مصر عربستان است باید این کشور توسط مصر تهدید شود و دولت ایران باید ارتباط خود را با مصر بیشتر نماید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس