کد خبر 729545
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۸
ترامپ

رئیس جمهوری ایالات متحده در بیانیه ای خواستار حمایت از مسیحیان خاورمیانه و مجازات قاتلان آن ها شد.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در بیانیه که در تارنمای رسمی کاخ سفید منتشر شد، خواستار حمایت از جوامع مسیحی در خاورمیانه و مجازات قاتلان آن ها شد.


ترامپ در این بیانیه با ابراز اندوه از کشتار مسیحیان در مصر، گفت: این حمله عزم ما را در ایجاد اتحاد میان ملت ها برای از بین بردن سازمان های ترور و رسوا کردن ایدئولوژی های فاسد و آدم کش آن ها جزم می کند.


وی با خطاب به دوستان، متحدان و شرکای آمریکا تصریح کرد که جوامع تاریخی و ارزشمند مسیحی در خاورمیانه باید محافظت شوند و افزود: همه کسانی که به قاتلان مسیحی ها کمک می کنند نیز باید مجازات شوند.


دونالد ترامپ در این بیانیه همچنین با بیان اینکه آمریکا امروز و همیشه در کنار رئیس جمهوری و مردم مصر خواهد بود، گفت: تمدن بر لبه یک پرتگاه است و اینکه ما سقوط کنیم یا بالا برویم بستگی به توانمان در اتحاد برای حفظ همه ادیان، باورها و انسان های بی گناه دارد.


روز جمعه افراد مسلح نقابدار به اتوبوس حامل مسیحیان قبطی در استان المنیا در مصر حمله کردند. در این حمله 28 نفر کشته و 24 تن زخمی شدند.


اسقف کل و رئیس مرکز فرهنگی قبطی ها نیز در توئیتی از افزایش کشته شدگان این حادثه به 35 نفر خبر داد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس US ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
    1 0
    قاتلان افراد مسیحی همانهایی بودند که دستتان را انها روی ان گوی کذایی گذاشته بودید و رقص شمشیر میکردید ترومپت گروم پت.......خخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس