کد خبر 729321
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
پرسپولیس

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در پیامی، درگذشت پیشکسوت این باشگاه را به جامعه ورزش، خانواده آن مرحوم و هواداران پرسپولیس تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، مجید نائینی پیشکسوت فوتبال پرسپولیس و کشورمان و یکی از مربیان سازنده در رده پایه، به دیار حق شتافت. باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در پیامی، این ضایعه را به جامعه ورزش کشور، خانواده آن مرحوم و هواداران پرسپولیس تسلیت گفته و برای آن زنده یاد از درگاه خداوند متعال، علو درجات و برای بازماندگانش صبر و شکیبایی مسئلت می‌نماید.

زنده یاد نائینی چند روز پیش همراه با عده‌ای از دوستانش در تیم هنرمندان مشغول برنامه‌ریزی برای بازی یادبود چهلمین روز درگذشت مرحوم عارف لرستانی بود که در یکی از همین جلسات حالش بد شده و به بیمارستان منتقل می‌شود. پزشکان معالج هم مشکل او را سکته مغزی عنوان کرده و بعد از آن عمل جراحی روی این پیشکسوت فوتبال انجام می‌شود.متأسفانه عمل جراحی روی مجید نائینی مثبت نبوده و دچار مرگ مغزی می‌شود و در کمال تاثر جان به جان آفرین تسلیم می‌کند.

خانواده مرحوم نائینی پس از مشورت با یکدیگر و با یک نیت خیر، بدن مجید عزیز را برای اهدا عضو و بازگشت زندگی به چند بیمار دیگر، اعلام رضایت می‌کنند.

این در حالی است که رایزنی‌هایی از سوی مسوولان ورزش در حال انجام است تا مراسم تدفین این پیشکسوت فوتبال در قطعه نام‌آوران بهشت‌زهرا (س) برگزار شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس