کد خبر 729252
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۵
پرچم  آمریکا و انگلیس

عالی‌ترین مقام دستگاه مقابله با تروریسم انگلیس گفته که لندن بعد از دریافت اطمینان‌های جدید از آمریکا تبادل اطلاعات با این کشور را از سر گرفته است.

به گزارش مشرق، عالی‌ترین مقام دستگاه مقابله با تروریسم انگلیس گفته که لندن بعد از دریافت اطمینان‌های جدید از آمریکا تبادل اطلاعات با این کشور را از سر گرفته است. 

انگلیس بعد از درز اطلاعات مربوط به حمله ترویستی منچستر از سوی مسئولان و رسانه‌های آمریکایی اعلام کرد تبادل اطلاعات را با  طرف آمریکایی قطع کرد.

روز سه‌شنبه صبح نخست وزیر انگلیس خبر داد اطلاعات مربوط به عامل بمب‌گذاری کنسرت منچستر را در اختیار دارند ولی فعلا منتشر نمی‌شود اما ساعاتی بعد شبکه آمریکایی سی بی اس این اطلاعات را منتشر کرد.

در پی انتشار جزییات این حادثه از سوی آمریکایی‌ها، وزیر کشور و رؤسای پلیس انگلیس به آمریکا انتقاد کردند و هشدار دادند اعتماد دو طرف بعد از این مساله از بین می‌رود.

اقدام آمریکایی‌ها در درز اطلاعات روز پنج‌شنبه (امروز) هم ادامه داشت و روزنامه نیویورک تایمز تصاویر پزشکی قانونی از صحنه حادثه در منچستر را منتشر کرده است.

خانم ابر راد وزیر کشور انگلیس بار دیگر روز پنج شنبه این اقدام سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا در درز اطلاعات را مساله‌ای آزاردهنده عنوان کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس