کد خبر 729234
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۵
فوتبال

مدیر باشگاه العین امارات از اعتماد کامل به بازیکنان تیمش در بازی برگشت با استقلال تهران جهت صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از البیان امارات، غانم مبارک الهاجری، مدیر باشگاه العین امارات درباره بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال تهران گفت: تیم العین به‌دنبال کسب نتیجه خوب در بازی با استقلال است و توانمندی خوبی از خود در تهران به‌رغم مواجهه با شرایط سخت نشان داد. شرایط سلامتی بعضی از بازیکنان از جمله عمر عبدالرحمن مناسب نبود اما او اشتیاق به بازی نشان داد که نشان‌دهنده مسئولیت‌پذیری است.

الهاجری ادامه داد: فوتبال بازی اشتباهات است و مسئولیت‌پذیری متوجه همه خواهد بود. تیم العین سفر باثباتی را در مسیر لیگ قهرمانان آسیا طی می‌کند و به خودش اطمینان دارد. هدف اصلی فعلی ما صعود به یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها در بازی پیش‌ِرو برابر استقلال در ورزشگاه بن‌زاید است و ما روی وعده ستارگان خود حساب می‌کنیم.

مدیر باشگاه العین امارات در خاتمه کنار گذاشتن زوران مامیچ، سرمربی کروات را را شایعه‌ رسانه‌ای خواند.

تیم‌های العین امارات و استقلال تهران ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه دوشنبه هفته آینده به مصاف هم می‌روند. بازی رفت این ۲ تیم در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه یک بر صفر به‌سود شاگردان علیرضا منصوریان پایان یافت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس