کد خبر 729167
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
سردار آزمون

سرمربی ترکمنستانی روستوف شنبه هفته آینده به روبین کازان تیم سابقش برمی‌گردد تا سکان هدایت این تیم را بار دیگر به دست بگیرد.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت ورزش روسیه، شنبه هفته آینده باشگاه روبین کازان روسیه به احتمال زیاد پس از برگزاری جلسه هیئت مدیره قربان بردیف مربی سرشناس روستوف را به عنوان سرمربی جدید اعلام می‌کند.

هئیت مدیره باشگاه روبین کازان به خاطر اینکه فصل جاری را بدون هیچ جامی پشت سرگذاشتند، می‌خواهند دوباره به رقابت‌ها برگردند و قربان بردیف را به همین خاطر انتخاب کردند. قرار است قرارداد گارسیا، سرمربی کنونی روبین کازان با توافقش فسخ کنند.

بردیف از سال‌های 2001 تا 2013 هدایت روبین کازان را برعهده داشت و موفق شد در طول این سال‌ها دو بار قهرمانی لیگ روسیه، دو قهرمانی در سوپر کاپ و یک قهرمانی در کاپ روسیه را به ارمغان بیاورد. او از سال 2013 به روستوف رفت و موفق شد این تیم را نایب قهرمان لیگ روسیه کند و در لیگ قهرمانان اروپا حاضر شود.

سردار آزمون، مهاجم ملی‌پوش کشورمان آغاز درخشش خود را با بردیف در روبین کازان آغاز کرد و با انتقال بردیف به روستوف آزمون نیز به روستوف رفت. اکنون با بازگشت بردیف به روبین کازان باید منتظر ماند که این جابه جایی دوباره باعث انتقال آزمون می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس