کد خبر 729089
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
فیلم/ کدخدایی: حداکثر زمان اخذ رای ساعت 24 است

سخنگوی شورای نگهبان، گفت: بهتر بود که هیأت‌های اجرای به جای برخی گزارش‌ها به آقای روحانی توضیح می‌دادند که چرا برخی حوزه‌ها در روز انتخابات با تأخیر زیاد کار خود را آغاز کردند.

به گزارش مشرق، عباس‌علی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در کانال تلگرامی خود نوشت: جناب آقای روحانی اخیرا گفته اند: ...«ای کاش می‌شد این شورای عزیز نگهبان ما که در ساعت 10:30 شب پیشنهاد هیات اجرایی قبول کرد، همان زمانی که هیات اجرایی در صبح پیشنهاد کرد که برای تسریع در کار فقط کد ملی افراد نوشته شود موافقت می‌کرد و دیگر از 10:30 صبح تا 10:30 شب طول نمی‌کشید. لابد دقت کافی نمودند....»

در اینجا لازم به ذکر است که اولین تماس وزیر محترم کشور در این خصوص هنگام غروب بود که موضوع با توجه به صراحت آیین نامه نیازمند تامل بود. با توجه به پیگیری ایشان موضوع با اعضا محترم هیات مرکزی مشورت شد و پس از موافقت این اعضا موافقت نیز اعلام شد. اما فاصله حدود دو ساعت بود و نه بیشتر. فکر می کنم به جناب روحانی گزارش غلط داده‌اند یا اینکه؟!

اما دوستان اجرایی بهتر بود به جای این گزارش، به جناب آقای روحانی توضیح می‌دادند چرا بسیاری از حوزه‌ها با تاخیر زیاد شروع به کار کردند و یا چرا دستگاه‌ها مرتب دچار نقص فنی می‌شدند؟ و تاثیر آن در اخذ آرا تا چه میزان بوده است!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • ررضا IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    13 3
    برادر عزیز وظیفه ناظر نظارت دقیق و بدون گذشت است و نه پاسخهای مجازی ، من خودم برای رای دادن با وجود حضور اول وقت تا ساعت 9 صبح به سه مرکز مراجعه کردم که هر سه مرکز از رای گیری بنا به آنچه که می گفتند « خرابی کامپیوتر » موفق به رای دادن نشدم و حدود ساعت 9 و اندی مرکز سوم که مراجعه کردم اعلام شروع به کار کردند و حدود ساعت 11 به منزلم در فاصله حدود چند صد متری مرکز سوم رسیدم . تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل !!!!!!
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    31 4
    به نظرم روحانی و دار و دسته اش با مخ زمین خواهند خورد .
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    11 2
    بنیانی که بر تقلب و دروغ بنا شود پایدار نخواهد بود
  • حمید IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
    0 0
    پس چرا برخورد قاطع نمی کنید؟ این حرفها چه فایده داره؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس