کد خبر 728618
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۰
بحرین

بسیاری از کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی به جنایات آل خلیفه علیه شیعیان و شیخ عیسی قاسم واکنش نشان دادند.

به گزارش مشرق، بنا بر گزارش رسانه‌های بحرینی، وزارت کشور رژیم آل خلیفه روز گذشته رسما اعلام کرد که اقامت اجباری آیت‌الله شیخ عیسی قاسم آغاز شده است. وزارت کشور رژیم آل خلیفه همچنین از دستگیری ۵۰ تن از هواداران این روحانی برجسته خبر داد.

از سوی دیگر نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه صبح دیروز به منطقه الدراز محل سکونت شیخ عیسی قاسم یورش برده و یک شهروند بحرینی را به شهادت رساندند و ده‌ها تن را نیز زخمی کردند.

دادگاه آل خلیفه سه روز قبل بنا به اتهامات واهی شیخ عیسی قاسم را به یکسال حبس محکوم کرد.

این اتفاقات خون بار با واکنش های بسیار شدید کاربران شبکه های اجتماعی روبرو شد. یکی از کاربران  بحرینی در توئیترش نوشت: شاه بحرین حادثه منچستر را به ملکه انگلیس تسلیت گفت اما خودش ارتشش را به الدراز فرستاده تا مردمش را بکشند و منتظر است ملکه حمایتش کند.

- راضیه حسینی از دیگر کاربران شبکه های اجتماعی نیز نوشت: یزیدیان هنوز از شیعیان علی(ع) خون می‌ریزند و سرزمین تب‌دار کربلا به پهنای تمام جغرافیای جهان وسعت می‌یابد.

- کاربر دیگری با اشاره به وظایف سازمان های مدعی حقوق بشری نوشت:از نهادهای حقوق بشری انتظار میره در کنار پیگیری مطالبه حقوق همه انسان ها، در برابر ظلم به پیرمرد بی سلاح بحرینی ساکت نباشند.

- مهدی آقاموسی به اظهارنظر سال گذشته فرمانده شجاع ایرانی اشاره کرد و این توئیت را منتشر کرد: سرلشکر قاسم سلیمانی: تعدی به  شیخ عیسی قاسم به مقاومت مسلحانه و سقوط رژیم  بحرین منجر خواهد شد. (۹۵/۳/۳۱)

- عطیه همتی از فعالان رسانه ای نوشت: کاش می شد بحرین را دوباره به ایران بازگرداند.

- حسین کازونی درباره اوضاع داخلی بحرین تصریح کرد: حکومت نظامی غیر رسمی بر الدراز حاکم است. هر جنبده ای در خیابانها مورد هدف نیروهای امنیتی قرار میگیرد.

- بعد از شهید نمر، نوبت شیخ عیسی رسیده است. دانه دانه ثمرات انقلاب خمینی را می چینند و ما در دیپلماسی خنده به رویشان می خندیم. توئیتی است که پوریا ترکمن منتشر کرد.

- جواد جلالی در توئیترش نوشت: گذاشتن کدخداشون (ترامپ) بیاد تو منطقه تا به اتکاء به اون حکم آیت الله شیخ عیسی قاسم رو صادر کنن.

- جواد آقایی با اشاره به حضور ترامپ در عربستان نوشت: آیت الله شیخ عیسی قاسم توسط نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه بازداشت شد؛ این است رقص شمشیر ترامپ با سعودی ها.

- کاربر دیگری نوشت: یزید یک فرد نیست راهی است که در قلب اعراب شیطان پرست آرمیده و در هر عصری درقالب شیطانی بروز می کند.

- محمد نوشت: یه بنده خدایی هم بود می گفت دنیای امروز ، دنیای گفتگو هست .. نه موشک!

- ارمیا از فعالان توئیتری نوشت: آن هایی که در مقابل جنایات آل خلیفه خود را به خواب زده اند! بدانند که با لگد امریکا و سگ هایش از خواب برمی خیزند!

- مجتبی این توئیت را منتشر کرد: هرجا خون مظلومی ریخته میشه دل آدم بدرد میاد وای وقتی یاد نصرت خدا میافتی دلت قرص میشه.

- مهدوی نیز نوشت: باید بیشتر منتظر این اتفاقا در خاورمیانه باشیم دخالت ترامپ در خاورمیانه سکوت عجیب ایران در مقابل این اتفاقا.

- سیدبحرالعلوم از فعالان رسانه ای با اشاره به رفتار برخی از ایرانیان به حوادث تروریستی در اروپا و بی توجهی به کشته شدن شیعیان نوشت: مدافعان حقوق بشر در حال خرید شمع برای حادثه منچستر هستند.

- نفیسه موسوی نوشت: با این همه جنایت بی وقفه، همچنان دنیا سکوت کرده و ای ننگ بر جهان! .

- کاربر دیگری نوشت: بحرین این روزها مظلومیت شیعه را روضه می‌خواند.سیداحمد کریمی هم معتقد است: شاید اولین نتیجه اجلاس ریاض جسارت یافتن آل خلیفه برای حمله به بیت آیت الله قاسم باشد.

منبع: روزنامه افکار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
    0 1
    باید ایران دولت بحرین را به تهدید نظامی تهدید نماید همانطور که عربستان دولت سوریه را تهدید می نماید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس