کد خبر 728552
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۱
طارمی

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: بازیکن لخویا ابتدا با دست مهدی طارمی را شارژ کرد و سپس طارمی در اوج زرنگی خود را به روی زمین انداخت.

به گزارش مشرق، در خصوص صحنه پنالتی دیدار پرسپولیس و لخویا قطر اظهار داشت: کاملا این صحنه پنالتی بود چرا که ابتدا بازیکن لخویا با دست مهدی طارمی را شارژ کرد و سپس طارمی در اوج زرنگی خود را به روی زمین انداخت. بازیکن به هیچ عنوان حق ندارد مهاجم را در محوطه جریمه هُل بدهد و طارمی نیز به خوبی از این اقدام استفاده کرد.

وی با انتقاد از والنتین کوالنکو داور ازبکستانی این دیدار عنوان کرد: داور باید در این دیدار جدیت بیشتری می‌داشت و اجازه نمی‌داد بازیکنان دو تیم به خصوص بازیکن کره‌ای لخویا هر کاری دوست داشت انجام بدهد. بازیکنان لخویا در هنگام ضربات خطا جلوی توپ می‌ایستادند در حالی که این حرکات 10 سال پیش نیز اخطار داشت. بازیکنان لخویا در ورزشگاه خالی از تماشاگران به دنبال هوچی‌گری بودند و این وظیفه داور است که اجازه ندهد تیم میهمان وقت را تلف کند و با اعتراض‌های بی‌مورد جو را برهم بریزد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
    5 1
    سلطان بلامنازع تمارض جهان مهدی طارمی
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
    4 1
    تو لیگ هم 10 - 15 تا همینجوری با تمارض پنالتی گرفت.البته تو لیگ داورها باهاش هماهنگ بودن خودشو ننداخته زمین داور پنالتی رو میگرفت
    • کیسه ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
      1 1
      کل لیگ پرسپولیس 5 تا پنالتی هم نزده
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
    0 1
    جناب آقاي خسروي به جاي اينکه براي بازيکنان قليون درست کني بشين بازيهاي کشورهاي ديگه هم رو نگاه کن وقتي بازيکن بدون سوت بازي رو شروع مي کنه و گل ميزنه بازيکن حريف بايد از اين موضوع مراقبت کنه کهبدون سوت بازي شروع نشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس