کد خبر 728191
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۸
افتخاری

مدیرعامل استقلال گفت: بازی خوبی بود و خوشحالم که هواداران با خوشحالی برگشتند، از آنها ممنونم که برخی مسائل را رعایت کردند و امروز هواداران عالی بودند.

به گزارش مشرق، رضا افتخاری بعد از پیروزی استقلال گفت: بازی خوبی بود و خوشحالم که هواداران با خوشحالی برگشتند. از آنها ممنونم که برخی مسائل را رعایت کردند و امروز هواداران عالی بودند.

افتخاری افزود: از هواداران خواسته بودیم مسائل را رعایت کنند تا AFC ما را جریمه نکند. باید تیم را آماده کنیم تا تیم با برد برگردد چون شرایط در آنجا سخت است. اینجا هم سخت بود اما با لطف خدا نتیجه گرفتیم اما برای بازی برگشت باید بیشتر تلاش کنیم ضمن اینکه یک پاداش خوب هم در نظر گرفته‌ایم که به آنها پرداخت می‌کنیم.

وی درباره فصل نقل و انتقالات استقلال گفت: نظر منصوریان این است که همه بازیکنان استقلال بمانند و تمدید کنند اما این کار را نکردیم چون این بازی حساس بود و نمی خواستیم حواس بچه ها به این موضوع معطوف شود و این موضوع را برای بعد از بازی برگشت گذاشتیم که با آنها مذاکره کنیم و به احتمال ۹۰ درصد با همه آنها قرارداد می‌بندیم.

مدیرعامل استقلال درباره اینکه کاوه رضایی می‌ماند یا خیر و اینکه مدیربرنامه‌های این بازیکن اعلام کرده این بازیکن می‌رود، گفت: همه بازیکنان ماندنی هستند. ما با کاوه طرف هستیم نه با مدیربرنامه‌هایش. هیچ کدام از بازیکنان ما نگفته‌اند می‌خواهیم برویم و همه دوست دارند بمانند. چند سال زحمت کشیدند و یک تیم متحد شدند و بعید می‌دانم یکی از آنها بخواهد جدا شود.

وی درباره اینکه گفته می‌شود استقلال بابت پرونده پروپیچ ۲۰۰ میلیون جریمه شده است، گفت:‌ پرونده را به CAS فرستادیم و وکیل ما پیگیری می‌کند. یک سال طول می‌کشد به آن رسیدگی شود و پاسخ مان را بدهد و جای نگرانی نیست.

افتخاری درباره اینکه وکیل جباروف از استقلال شکایت کرده است، گفت: او کاره‌ای نیست. وکیل او شخص دیگری است و نامه زدیم که جباروف خودش را زودتر به معرفی کند در غیر این صورت مشمول جریمه می‌شود.

وی درباره شرایط منتظری و جباری گفت: در قطر با منتظری صحبت کردیم که او گفته با خانواده‌ام مشورت کنم. او اگر ایران بیاید جز استقلال جای دیگری نمی‌رود. در مور جباری هم صحبتی نیست.

مدیرعامل استقلال درباره تغییر هیأت مدیره در این تیم و اینکه آیا او خودش می‌ماند یا خیر، گفت: من را که خدا می‌داند. درباره هیأت مدیره هم گمانه‌زنی ها شروع شده و وزیر با چند نفر مذاکره کرده و نتیجه آن چند روز بعد مشخص می‌شود. و به من نیز نگفته اند بمان یا برو! وزیر ۲۵ سال است ما را می‌شناسد و طی این سال‌‌ها با او کار کرده‌ام و فکر نمی‌کنم ایشان فکر دیگری داشته باشد چون اگر داشت به من می‌گفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس