انتخابات

نامزد های دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هر کدام در مناطق مختلف تهران رای خود را به صندق انداختند.

به گزارش مشرق،  در انتخابات روز جمعه، ۵۶ میلیون و ۴۱۰ هزارو ۲۳۴ نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد یک میلیون و ۳۵۰ هزار و ۲۹۴ نفر رای اولی هستند.

اما این ۵۶ میلیون و ۴۱۰ هزارو ۲۳۴ نفری که روز جمعه به شعب اخذ رای مراجعه می‌کنند در صورتیکه واجد شرایط مندرج در ماده ۳۶ قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده ۲۵ قانون انتخابات شوراها (که در سطور بالا قید شده) باشند، به صرف داشتن شناسنامه و دانستن کد ملی خود می‌توانند رای دهند؛ نکته حائز اهمیت آن است که روز جمعه برای رای دادن نیازی به کارت ملی نیست و صرف داشتن کدملی کفایت می‌کند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت 8 صبح امروز (جمعه 29 اردیبهشت 1396) آغاز می‌شود؛ برای این انتخابات 63 هزار و ۴۲۹ شعبه اخذ رأی تدارک دیده شده است؛ طبق قانون زمان پایان رای گیری ساعت 18 امروز خواهد بود که قطع به یقین با توجه به مشارکت بالای هم وطنان عزیزمان، این مهلت در اکثر شعب انتخاباتی تمدید خواهد شد.

نامزد های دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هر کدام در مناطق مختلف تهران رای خود را به صندق انداختند.

سید مصطفی آقا میرسلیم نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مسجد قبا تهران، رای خود را به صندوق انداخت.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در حسینیه ارشاد تهران، رای خود را به صندوق انداخت.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مسجد ارشاد شهرری، رای خود را به صندوق انداخت.

سید مصطفی هاشمی طبا نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مدرسه شهید قاسم زاده خیابان شهید عراقی، رای خود را به صندوق انداخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس