کد خبر 725649
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۴
کیهان

پس از سونامی روز دوشنبه مردم اصفهان در حمایت از حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، تهرانی‌ها دیروز با اجتماع 300 هزار نفری در مصلای تهران، حماسه‌ای بی‌نظیر در هواداری از وی آفریدند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی که در بین طرفداران خود به «سید محرومان» شهرت یافته٬ دیروز به بوشهر٬ کرج و سمنان هم رفت و در جمع مردم سخنرانی کرد.


حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی پس از اینکه به همراه قالیباف وارد مصلی شد، در اقدامی زیبا و به یادماندنی دست قالیباف را مقابل جمعیت بالا برد. حاج منصور ارضی نیز شال سبز سیادت را بر دوش حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی انداخت و قالیباف را در آغوش گرفت. اقدام قابل تقدیر و فداکارانه‌ قالیباف در انصراف به نفع حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی روز دوشنبه خون تازه‌ای را به رگ‌های انتخابات وارد کرد. سعید جلیلی نیز که پیش از آغاز موعد ثبت نام در انتخابات با هدف انسجام و اتحاد نیروهای جبهه انقلاب از کاندیداتوری انصراف داده بود، در این اجتماع حضور یافت.


به گزارش فارس، اقشار مختلف مردم یک ساعت مانده به آغاز مراسم در مصلای تهران حضور یافتند.


از رای به روحانی پشیمانیم


این گزارش حاکی است، برخی از حاضرین در این همایش دست نوشته‌ای با عنوان «از رای به روحانی پشیمانیم» در دست داشتند.


این روزها در جای جای کشور حضور پررنگ خانم‌ها با ظاهر و پوشش‌های متفاوت در سخنرانی‌های حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی یک پیام جدی را برای روحانی دارد که استراتژی دیوارش شکست خورده است!


مردم دریافته‌اند که دیوار کشیدن در پیاده‌رو بین خانم‌ها و آقایان دروغ و تهمتی بود که روحانی به رئیسی نسبت داد و حالا مردم عزم خود را جزم کرده‌اند که دیوار فساد و رانت و اشرافی‌گری را خراب کنند!


 حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در این اجتماع با تقدیر از حضور حماسی و باشکوه مردم تهران، اعیاد شعبانیه را به مردم ایران و تهران تبریک گفت و افزود: تقوا و کارآمدی دو خصوصیت نظام اسلامی است که می‌توان جامعه را به سعادت دنیوی و اخروی برساند.


وی با بیان اینکه حرکت بدون برنامه مثل حرکت کشتی بی‌ناخداست، تصریح کرد: نیروهای کارآمد باید اقدام و عمل را به مردم نشان دهند تا مردم ببیند و حس کنند که عملکرد دولتمردان در زندگی آنها تحقق عینی داشته باشد.


کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه دولت کار و کرامت با برنامه و اهل اقدام و عمل خواهد بود، گفت: از آقای دکتر محمدباقر قالیباف برادر ایثارگر تشکر می‌کنم که در این اقدام زمان‌شناسانه مطابق با نیاز کشور تصمیم گرفتند که جریان دغدغه‌مند به انقلاب، جبهه منسجم از نیروهای وفادار به خط امام تشکیل شود.


جلوی فساد اقتصادی گرفته شود
 میلیون‌ها شغل ایجاد می‌شود


حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه مشکلات کشور را می‌شناسم و راه‌های برون‌رفت از مشکلات را می‌دانم، خاطرنشان کرد: ما اعلام کردیم باید به لحاظ کمی و عددی حداقل یک میلیون شغل ایجاد شود. اعلام کردیم که امکان ایجاد اشتغال برای حداقل یک میلیون وجود دارد، اما آقایان تشکیک کردند که ما منابع را گفتیم؛ ما اقتصاد دریا، اقتصاد پتروشیمی، اقتصاد فضای مجازی را فعال کنیم و اگر جلوی فساد اقتصادی گرفته شود، میلیون‌ها شغل ایجاد می‌شود.


وی با اشاره به اینکه مقابله با قاچاق کالا زمینه شغل را فراهم می‌کند، تصریح کرد: ما گفتیم در شأن ملت ایران نیست چنین فاصله طبقاتی در کشور باشد، آقایان با سیاست‌های غلط فاصله طبقاتی را بیش از پیش کرده‌اند؛ حامل‌های انرژی را گران کردید و از کجا شب انتخابات پول آوردید و افراد تحت پوشش را سه برابر کردید؟ ما مخالف نیستیم، اما شما که می‌گفتید پول نیست؟ شما که یارانه مردم را قطع کردید، از کجا شب انتخابات مجددا یارانه‌هایی را که قطع شده بود وصل کردید؟


کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: دهیاری‌ها را صدا کردید و به هر کدام 10 میلیون دادید، این پول را از کجا آوردید؟ ما گفتیم سالانه باید یک میلیون شغل ایجاد کرد که تشکیک کردید. آقای روحانی مگر متن قانون این نیست که شما سالانه یک میلیون شغل ایجاد کنید؟ چرا برنامه را ابلاغ نکردید، گویا تصمیمی برای اجرای برنامه نداشتید.


کلید حل مشکلات در دستان مردم ایران


حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی بیان داشت: آقایان کلید را در بیرون کشور جستجو کرده‌اند، در حالی که کلید حل مشکلات در دستان مردم ایران است. در بحث برجام شما نتوانستید چک نقد نشده برجام را بگیرید و ما معتقدیم شما نمی‌توانید.


وی تاکید کرد: ما باید بدانیم که چه کشوری هستیم، باید بدانیم چه قدرتی داریم و باید بدانیم که نگاه‌مان به مردم باشد نه بیگانگان.


بین حقوق مردم و چپاول‌گران
 دیوار بلندی ایجاد خواهیم کرد


کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: ما می‌گوییم دولت مستقر 2 راه برای پیروزی دارد، اول اینکه درباره وعده‌هایش توضیح دهد، حالا که به وعده‌ها عمل نکرده، رقیب‌هراسی می‌کند. می‌گویند ما دیوار می‌کشیم. ما اعلام کردیم بین حقوق مردم و چپاول‌گران دیوار بلندی ایجاد خواهیم کرد.


حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی تصریح کرد: می‌گویید ما تهدیدی برای آزادی دختران هستیم. آقای روحانی مگر شما به دختران آزادی دادید؟ خدا آزادی به دختران داده، مگر شما به اهل سنت‌ و قومیت‌ها آزادی استفاده از زبان را دادید؟ خدا این آزادی را داده و دولت باید از این آزادی‌ها صیانت کند.


وی تاکید کرد: دیپلماسی فعال، این است که رابطه ترکیه با عراق بیشتر از ما باشد؟ اینکه به غربی‌ها بگویید در انتخابات هوای ما را داشته باشید تا پیروز باشیم را بلد نیستیم. علم و اقتصاد و سیاست سه ضلع دیپلماسی است که باید در کشور گره‌گشا باشد. دیپلماسی ارتباط با 4 کشور نیست، ما دنبال ارتباط با 180 کشور هستیم. آقایان! مردم سوال می‌کنند و حق دارند بگویند که در این چهار سال چه کار کردید؟ شما می‌خواهید دو قطبی ایجاد کنید، اما بدانید مردم می‌خواهند بین جریان ناکارآمد و کارآمد یکی را انتخاب کنند.


حق شهروندی یعنی سفره خالی نباشد
 یعنی جوان ما بیکار نباشد


کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست ‌جمهوری ابراز داشت: می‌گویند طرفدار هنرمندان هستیم، اما هنرمند در گوشه بیمارستان جان می‌‌دهد و کسی حالش را نمی‌پرسد. از حقوق شهروندی رونمایی می‌کنید، مگر قانون و حقوق شهروندی کم نوشته شده است؟ حق شهروندی یعنی سفره خالی نباشد، یعنی جوان ما بیکار نباشد. حق شهروندی آن است که زن و دختر ما شغل با کرامت داشته باشند، حق شهروندی آن است که صاحب مدرک دکتری و لیسانس بیکار نباشد و بگوید اگر به ما مدرک داده‌اید چرا شغل نمی‌دهید؟


حق شهروندی برای آن است که 
صندوق فرهنگیان را به غارت نبرند


حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: حق شهروندی برای آن است که صندوق فرهنگیان را به غارت نبرند. حق شهروندی آن است که کسبه ما از رکود عبور کنند. اگر از رکود عبور کردید، بیایید دست مردم را هم بگیرید و از رکود عبور بدهید.


وی با بیان اینکه یقه سفیدها فرار مالیاتی می‌کنند، اما آقایان مدام از کاسب‌های خوش حساب مالیات می‌گیرند، افزود: ما از زبان کسانی که حرف‌شان شنیده نمی‌شود، حرف می‌زنیم؛ شما ما را آماج سخنان ناشایست قرار می‌دهید. گذشته من را همه می‌دانند، گذشته من دفاع از حقوق مردم است، گذشته من برای مشکلات کشور و سربازی برای مردم است، گذشته من دور کردن سایه شوم تروریسم از کشور است، شما چرا یادتان رفته است؟


کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری گفت: شما 20 سال سابقه امنیتی داشتید و حرف می‌زنید، شما منافع شخصی را بر منابع ملی ترجیح می‌دهید، من آقای روحانی را نصیحت می‌کنم که سخنی نگویید و کاری نکنید که اگر فردا نوارش را گذاشتند مثل وعده‌های‌تان بگویید ما نگفتیم.


حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی تصریح کرد: ما اعلام کردیم که نه بازگشت به گذشته و تحمل وضع موجود؛ تغییر به نفع مردم. 


وی تأکید کرد: آقایان ما می‌گوییم فراتر از جناح‌ها و احزاب، در یک فضای کاملا مردمی عمل‌ کنیم؛ وضعیت بیکاری، فقر و فساد در شان ملت ایران نیست، ما با پیروی از شهیدان انقلاب که امور نشدنی را شدنی کردند، وارد صحنه شده‌ایم و اعلام می‌کنیم که هم می‌خواهیم، هم می‌دانیم و هم می‌توانیم انجام دهیم.


حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه انتخابات آتی جشن مردمی خواهد بود، خاطرنشان کرد: انشاءالله نتیجه 29 اردیبهشت به نفع مردم خواهد بود. با دولت کار و کرامت از همه ظرفیت نخبگان کشور و همه دغدغه‌مند بهره خواهیم گرفت، آقای دکتر قالیباف هم ظرفیت شخصی دارد و هم ظرفیت اجتماعی و مدیریتی و ما همه این ظرفیت‌ها را در کار و کرامت استفاده خواهیم کرد.
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست ‌جمهوری گفت: از همه ظرفیت کسانی که دغدغه مردم را داشته باشند در دولت کار و کرامت استفاده خواهد شد. با کمک مردم و جوانان، در دولت کار و کرامت دولتی جوان تشکیل می‌دهیم.


وی ابراز داشت: طبق آنچه آقای قالیباف گفتند، همه تلاش کنند و هر کسی در جمع خودش گفت‌وگویی چهره به چهره را شروع کند تا همه مردم را به صحنه بیاورند.


با برادر عزیزم ائتلاف کردیم
 برای تغییر وضع موجود


به گزارش فارس، محمدباقر قالیباف نیز طی سخنانی در همایش بزرگ حامیان رئیسی با اشاره به ائتلاف خود با حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: ما مؤتلف شدیم برای پایان دادن به وضع موجود تا بگوییم دولت 4 درصدی و دولت حرف نمی‌خواهیم.


وی ابراز داشت: ما در این روزهای حساس و سرنوشت ساز به این نتیجه رسیدیم که برای پایان دادن به دولت چهار درصدی‌ها و وضع موجود با دوست 40 ساله و برادر عزیزم ائتلاف کنیم.
قالیباف خاطرنشان کرد: امروز روز بزرگی برای جبهه انقلاب است که وحدت در حرف را به وحدت در عمل تبدیل کرده‌ایم اما این کافی نیست و من درخواستم این است که همه ما از امروز تا 3 روز آینده در هر کوی و برزن تلاش کنیم تا 96 درصد مردم را به پای صندوق‌های رأی بیاوریم تا به دولت 4درصدی‌ها پایان دهیم و این شدنی است.


وی با بیان اینکه امروز شما مردم عزیز برای انقلاب، نظام و اسلام افتخار آفریدید، گفت: ما از 12 فروردین58 که نظام مقدس جمهوری اسلامی به تصویب رسید، عهد کردیم که با ظلم مبارزه کنیم.
قالیباف همچنین یادآور شد: دولت امروز دولتی است که بر مردم و 96 درصدی‌ها سخت‌گیری و برای آن 4درصد فرش قرمز پهن می‌کند.


وی تصریح کرد: امروز همه مردم ولو از سلایق مختلف در سراسر ایران یک هدف اصلی و ثابت دارند و همه با هم متحدیم. ما با اتحاد برای تغییر وضع موجود می‌گوئیم که دولت 4درصدی و حرف و شعار نمی‌خواهیم.


به دولت 4 درصدی پایان خواهیم داد


قالیباف گفت: ما وحدت کلامی را به وحدت عملی تبدیل کردیم که این شرط پیروزی است.


وی تصریح کرد: وحدت عملی کنونی، زمانی مثمرثمر و شیرین خواهد شد که با کارآمدی و پاسخ دادن به مطالبات حق مردم بخصوص حل مشکلات اقتصادی، آنها را به آینده امیدوار کنیم.
قالیباف اظهار داشت: دو روز دیگر پای صندوق‌های رأی خواهیم رفت و با انتخاب دولت کار و کرامت به دولت 4 درصدی پایان خواهیم داد.


دولت یازدهم سیاست‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی را اجرا نکرد


بر اساس این گزارش، سیدمصطفی میرسلیم دیروز در جمع دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین تصریح کرد: امروز عده‌ای برای اثرگذاری منفی روی انتخابات در حال خیانت به کشور هستند، خرید شناسنامه، تهدید و تطمیع دهیاران، این موارد خدمت به نظام جمهوری اسلامی نیست، زهر است بر ما که بخواهیم به این مدل به کسب رأی بپردازیم و به فرصت سوزی‌ها ادامه دهیم چراکه این عملکردها اهانت به ملت انقلابی ایران است.


وی اظهار داشت: مفاسدی طی این چهار سال شکل گرفت که دولت به صورت ریشه‌ای برای رفع آنها ورود پیدا نکرد، سیاست‌های مبارزه و مقابله با مفاسد اقتصادی تدوین شده و مشخص است اما دولت آنها را اجرایی نکرد و فساد هشت هزار میلیارد تومانی در صندوق فرهنگیان کشف شد.


جهانگیری به انتخابات قدم گذاشت
 تا اطلاعات لازم را به ملت ایران بدهد


حسن روحانی نیز دیروز در جمع هواداران خود در ورزشگاه تختی اهواز با اشاره به اعلام کناره‌گیری اسحاق جهانگیری به نفع او، گفت: من در اینجا می‌خواهم از برادرم دکتر جهانگیری تشکر کنم. او به انتخابات و صحنه انتخابات قدم گذاشت تا اطلاعات لازم را به ملت ایران بدهد. او به صحنه انتخابات آمد تا واقعیت‌ها را در مناظرات بگوید.


وی ادامه داد: من دکتر جهانگیری را خوب می‌شناختم، خدمات او را در دولت یازدهم به خوبی دیدم. اما خوب بود که در انتخابات آمد تا همه مردم لیاقت‌های این سرباز دلیر ایران را ببینند. دکتر جهانگیری به شایستگی به افزایش آگاهی مردم کمک کرد و عملکرد دولت یازدهم را برای مردم تشریح کرد. امروز ایشان با بزرگواری به نفع من اعلام انصراف کرده است. این شخصیت با کفایت، خانواده شهید، ایثارگر، مجاهد، فعال، شخصیتی است که برای خوزستان تلاش‌های بسیار کرد. من از این سرباز فداکار انقلاب و ملت تشکر می‌کنم.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بهروز IR ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    2 5
    سایت شما معلومه دیگه چیه. فقط روحانی. درود بر همه اصلاح طلبان
  • امین IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    3 5
    سونامی جمعه نشونتون میدیم . روحانی قاطع برندس.
  • اميد IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    2 0
    الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُولَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ آيه 18 سوره الزمر
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    4 0
    خداوند به سایت مشرق می خندد
  • ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    3 4
    کار روحانی تمام شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس