روحانی

از دو حال خارج نیست، یا حرف‌هایی که درباره رقبایتان می گویید راست است (که البته نیست)، پس شما در فهرست‌های انتخاباتی آن‌ها چه می‌کردید؟ اگر هم دروغ است که تکلیف روشن است.

سرویس سیاست مشرق - آقای روحانی که در هفته های اخیر به اصطلاح به سیم آخر زده و عامدانه و با برنامه می خواهد حساب خود را از حساب نظام جدا کند و با «اپوزیسیون نمایی» کسب رای کند، در سخنرانی تبلیغانی خود در همدان در 18 اردیبهشت، بعد از یک سخنرانی سراسر اتهام زنی و ناراست گویی جمله ای گفت که بیشتر از بقیه سخنان او در خاطر ماند:

" اگر شما جوانان در خانه بنشینید، بدانید که در پیاده رو های ما هم دیوار خواهد بود. شما آن ها را نمی شناسید من آن ها را می شناسم."

باید گفت که آری جناب روحانی، شما استثنائا این جمله را درست گفتید که آن ها را می شناسید، و این یک دلیل ساده دارد، چون خودتان جزو همین «آن ها» بودید! اما نکته این جاست که اکنون برای موج سواری سیاسی و بازی های تبلیغاتی به دروغ کسانی را که خود زمانی نه چندان دور جزیی از آن ها محسوب می شدید، به انحصار طلبی، خشونت طلبی، دیوار کشی و امثال این ها متهم می کنید و خاک در چشم حقیقت می پاشید.

از دو حال خارج نیست: یا حرف هایی که درباره رقبایتان می گویید راست است(که البته نیست)، پس شما در فهرست های انتخاباتی آن ها چه می کردید؟ اگر هم دروغ است که تکلیف روشن است.

آقای روحانی به مصداق «یکی بر سر شاخ، بن می برید»، برای 4 سال دیگر در قدرت ماندن، استراتژی به شدت اشتباهی را انتخاب کرده، چرا که با اظهارات «اپوزیسیون وار» خود، تنها چهره انقلاب اسلامی را مخدوش نمی کند، که کل سابقه و عقبه خود را تخطئه می کند، چرا که جناب ایشان تا خرداد 92 جزو بدنه اصولگرایی و عضو یکی از اصلی ترین تشکل های این جناح سیاسی یعنی «جامعه روحانیت مبارز» بودند و از بابت عضویت در همین تشکل سیاسی خوشنام و معتبر و انقلابی به حساس ترین مناصب در جمهوری اسلامی رسید.

باید آقای روحانی، از کدام «دیوارکشان» حرف می زنید؟ حساب خود را از که جدا می کنید؟ آیا شما 16 سال دبیر شورای عالی امنیت ملی سوئیس یا فرانسه بودید؟ آیا همه تصمیمات و سیاستگذاری های مهم و حساس کشور در شورایی که شما دبیرش بودید به تصویب نمی رسید ؟ آیا شما تا همین سال 92 عضو تشکل محترم و انقلابی «جامعه روحانیت مبارز» نبودید؟ آیا شما در سال 1379، جزو گزینه های جناح اصولگرا برای رقابت با رییس دولت اصلاحات نبودید؟ آیا شما در انتخابات مجلس ششم، از اعضای اصلی فهرست «ائتلاف جامعه روحانیت مبارز و جبهه پیروان حط امام و رهبری» قرار نداشتید؟

سخن کوتاه می کنیم و نگاهی به اوراق تاریخی می اندازیم:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس