کد خبر 717662
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
 نشست خبری محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه

سخنگوی قوه قضاییه گفت: رسیدگی به پرونده فساد نفتی ادامه دارد و هنوز برای متهم تازه دستگیر شده یا همان «ع.ز.ح.م» کیفرخواست صادر نشده است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در صد و یازدهمین نشست خبری خود گفت: قوه قضاییه با تنگناهایی از جهات مختلف مواجه است اما تلاش ما این است نسبت به هر پرونده ای که در قوه باز می شود بدون توجه به اینکه برای کدام جناح است با دقت عمل کنیم.


وی افزود: هرکه در هرجایگاهی بوده و پرونده داشته دستگاه قضایی طبق قانون عمل کرده است، ممکن است نحوه جمع آوری اطلاعات در برخی پرونده ها سخت تر باشد.


اژه ای تصریح کرد: وقتی در چارچوب قانون عمل می کنیم کسی که فکر می کند به نفع اش نیست علیه قوه قضاییه صحبت می کند و حتی در این زمینه یک جریان علیه یک جریان دیگر حرف می زند و از این عملکرد قوه سوءاستفاده می کند که این ربطی به ما ندارد.


سخنگوی قوه قضاییه در ادامه در پاسخ به سوالی در خصیوص آخرین وضعیت پرونده زنجانی و دانیال زاده گفت: در مورد پرونده زنجانی انفاق تاره ای نیفتاده، فردی که دستگیر شد هنوز کیفرخواست برایش صادر نشده و در مورد اموال هم هنوز ثابت نشده که ایشان موجودی نقدی دارد،هنوز هم کسی حاضر نشده بابت بدهی زنجانی راه اطمینان بخشی را ارایه نداده است.


وی افزود: در مورد دانیال زاده چون در مرحله مقدماتی است از ارایه جزییات معذورم، این پرونده بیش از یک متهم دارد و این فرد هنوز بازداشت است و برخی هم در رفت و آمد هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس