کد خبر 717243
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
همایش حامیان رئیسی

همایش حامیان ابراهیم رئیسی با جمعیت هزار نفری در در سالن شهدای هفتم تیر تهران در حال برگزاری است.

به گزارش مشرق، همایش حامیان مردمی حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

حاشیه های این همایش را در ادامه می خوانید:

- ساعت ۱۶:۳۰ خیابان های منتهی به سالن شهدای هفتم تیر پر از کسانی است که برای حضور در همایش آمده اند. در دست تعدادی از آنها، پلاکاردهایی در نقد سیاست های دولت دیده می شود؛ «در نظام اسلامی، مسئولیت ها نجومی است نه حقوق ها.»

- وارد سالن که می شویم، صدای هیاهوی حضار، گوش را می دزدد! موزیک هایی با مضمون ستایش مقام حضرت رضا هم در میان هیاهو ها، غلغله ای به پا کرده.

- طرفداران رییسی که تعدادشان به بالای هزار نفر می رسد، شعارهایی را در حمایت از وی سر می دهند. «ابراهیم بت شکن، بت فساد رو بشکن»، «ای پسر فاطمه، حمایتت می کنیم» و «نه سازش نه تسلیم، نبرد با آمریکا.» برخی شعارها نیز حالت استادیومی به خود می گیرد: «رییسی، هو هو؛ رییسی، هو هو!»

- ساعت ۱۶:۴۵ مرشد باستانی کار در رثای امام رضا(ع) شروع به خواندن می کند.

- وسط سالن حدود ۲۰۰ نفر این طرف و آن طرف می روند. به محض اینکه چهره معروفی رصد می شود، دورش حلقه می زنند. حسین طلا نماینده سابق مجلس و رییس ستاد شهر تهران رییسی و پس از آن مسعود زریبافان رییس سابق بنیاد شهید. چهره ها در حال آمدن هستند.

- ساعت ۱۷:۱۰ جمعیت سالن رو به افزایش است. حالا تقریبا گوش تا گوش سالن پر شده است. پرچم های سه رنگ کشورمان و پوستر های ابراهیم رییسی در دستان حاضران به اهتزاز در آمده است.

-ساعت ۱۷:۳۰ مرشد بار دیگر بالای صحنه امد و سروده های انقلابی خواند. "به لاله در خون خفته، شهید دست از جان شسته... . " همزمان با این سروده ها، ورزشکاران باستانی کار، حرکات ورزشی مخصوص این ورزش را انجام می دادند.

-همزمان با این سروده ها، حضار به تشویق رییسی مشغول بودند. "رییسی رییسی، آخر خودت رییسی. " محیط ورزشی همایش اقتضا می کرد که برخی حرکات مانند "موج مکزیکی" از حاضران در سالن سر بزند!

- ساعت ۱۸همه منتظر آمدن سید ابراهیم رییسی بودند. شاعری جوان پشت تریبون قرار گرفت و برای امام رضا چند بیتی شعر سرود. "امتحانم نکن آقا، نکند رد بشوم؛ تو فقط دعا بفرما زائر مشهد بشوم. "

-همین طور که شاعر مشغول شعرخوانی بود، ناگهان در بخشی از سالن سکوت حکم فرما شد. همه نگاه ها به سمت درب ورودی سالن دوخته شده بود. به یکباره صدای سوت ممتدی از ناحیه چند نفر که جلوی درب را دیدند، بلند شد. «سید ابراهیم رییسی» آمد!

-همه سالن برخواست و شروع به سردادن شعار کرد؛ "صل علی محمد بوی بهشتی آمد. " "ای پسر فاطمه حمایتت می کنیم. "

-مجری همایش پشت تریبون آمد و با فریاد خطاب به کسانی که دور رییسی را اشغال کرده بود گفت:" از جلوی حاج آقا بروید کنار؛ حاج آقا می خواهند به جانبازها گل بدهند. "

-رییسی که بالای صحنه آمد، کل سالن شروع به تشویق و سوت و کف زدن کرد. مجری هم بلند گفت: " آقا بنشینید، مرشد یک ضرب خوش آمدگویی بگیرد. بعد برویم سراغ فرمایشات حاج آقا رییسی. "

-ساعت ۱۸:۲۰ رییسی تا آمد شروع به صحبت بکند، یک نفر از میان جمعیت بلند شد و با فریاد گفت: برای سلامتی حاج آقای رییسی صلوات.  

-حجت الاسلام رییسی نزدیک یک ساعت سخنرانی کرد. جاهایی که دولت را به چالش می کشید، سوت و هورای حاضران بلندتر می شد. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • میثم ایرانی IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
    39 36
    رئیسی با استفاده هوشمندانه از قالیباف به عنوان معاون اول، گزینه مطلوبی برای ترویج گفتمان انقلاب خواهد بود. به فضل الهی و بصیرت مردم، ان شاالله این اتفاق خجسته به وقوع خواهد پیوست.
    • IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
      2 0
      موافقم این دو در کنار هم میتونند کارهای بزرگی رقم بزنند
  • محمد IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
    25 23
    نه چپی نه راستی فقط سید انقلابی
  • محمد IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
    25 9
    نه چپی نه راستی فقط سید انقلابی
  • یا علی سید علی IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
    26 36
    درود بر سید ابراهیم بت شکن خادم ملت اصلح امت
  • ایرانی IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
    4 0
    درود بر سه سید حسینی ، رئیسی ، خامنه ای ، خمینی
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
    4 0
    اصلاح طلبان کارمندانی دارند که با سرک کشیدن به سایت های انقلابی به نظرات منفی می دهند . چون همیشه مثبت و منفی نظر اول باید بیشتر از نظرات بعدی باشد
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
    2 0
    بله انتقاداتی به دولت وارد است ولی مردم باید مواظب باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس