کد خبر 716153
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
ارتش یمن

منابع نظامی یمنی از حملات توپخانه ای و موشکی ارتش و کمیته های مردمی این کشور به مواضع سعودی ها در عسیر، جیزان و نجران و کشته شدن دو نظامی سعودی در عسیر خبر دادند.

 به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری سباء، یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد: ارتش و کمیته های مردمی مواضع نظامیان سعودی را در الخوبه و ملحمه با توپخانه هدف قرار داده و به آتش کشیده اند.

این منبع از حملات موشکی ارتش و کمیته های مردمی به مواضع نظامیان سعودی در پادگان عطار نیز و وارد شدن تلفات به نظامیان سعودی خبر داد و به کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان سعودی و انهدام ادوات آنها در حملات موشکی و توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن به روستای القفل در جیزان اشاره کرد.

به گفته این منبع یمنی، ارتش و کمیته های مردمی یمن طی کمینی ضد سعودی ها در شرق الربوعه در عسیر دو نظامی سعودی را زخمی و ادوات آنها را منهدم کردند.

در المسنی در الربوعه نیز یمنی ها نظامیان سعودی را هدف قرار دادند. ارتش و کمیته های مردمی یمن چند فروند موشک کاتیوشا به مرکز نظامی الحاجر شلیک کردند.

یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد: ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع نظامیان سعودی را در الطلعه و غرب الفواز و السدیس هدف قرار دادند که بر اثر آن شماری از نظامیان سعودی کشته و زخمی شدند و آمبولانس های سعودی ها برای انتقال کشته و زخمی شدگان به محل اعزام شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    0 0
    فقط مخا باید حملات شبانه به مخا آنقدر ادامه یابد تا این شهر آزاد شود در غیر اینصورت با راهپیمایی به سوی حدیده و التماس مردم عربستان از اشغال این شهر عقب نخواهد نشست و آنها اگر بتوانند با بمب اتمی کل یمنی ها را می کشتند فقط عملیاتهای ایذایی را یمنی با موشکهای دوش پرتاب به مخا و ذباب ادامه دهند تا نیروهای سعودی در این دو شهر مشغول و یمن را رها کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس