کد خبر 716054
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۱

افراطیون مدعی اصلاحات در قیاسی مع‌الفارق، حسن روحانی را به شهید بهشتی تشبیه می‌کنند.

به گزارش مشرق، پس از کانال‌های تلگرامی و سایت‌های اینترنتی، روزنامه زنجیره‌ای آفتاب یزد در تیتر اول خود نوشت «روحانی، اشبه (شبیه‌ترین) به شهید بهشتی». اخیرا هم آقای روحانی ضمن سخنانی سعی کرده بود خود را در مظلومیت به شهید بهشتی تشبیه کند.

این شبیه‌سازی‌ها در حالی است که شهید بهشتی با صدای بلند خطاب به رئیس‌جمهور جنایتکار آمریکا می‌گفت «از ملت ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.» در مقابل آقای روحانی، با ابراز اشتیاق به گفت‌وگو با باراک اوباما پرداخت و پس از گفت‌وگوی تلفنی، گفته بود «آقای اوباما را بسیار مودب یافتم.»

شهید بهشتی مغضوب آمریکایی‌ها قرار گرفت و به شکل نیابتی از سوی سازمان تروریستی منافقین ترور شد اما عملکرد آقای روحانی به نحوی بوده که از جان کری وزیر خارجه وقت تا جان برنان رئیس سازمان سیا، نسبت به وضعیت و سرنوشت وی در انتخابات اظهار نگرانی کردند و او را میانه‌رو و معتدل خواندند!! امروز هم اغلب گروهک‌های معارض با شهید بهشتی، از مشی تجدیدنظرطلبانه روحانی حمایت می‌کردند.


جالب است بدانید سردبیر روزنامه زنجیره‌ای آفتاب یزد، فراری است و در آمریکا پناهندگی گرفته است.

منبع: کیهان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 17
  • IR ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    11 1
    خخخخ
  • IR ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    4 21
    این چه منطقیه که چشم به دهن امریکا داشته باشیم؟ شاید امریکا بگه نفس کشیدن خوبه! به لج امریکا باید خودتون رو خفه کنید؟
  • IR ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    22 3
    روحانی کجا بهشتی کجا تفاوت از زمین تا اسمان
  • محمدی IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    4 19
    واقعاً و انصافاً روحانی شبیه ترین فرد به شهید مظلوم بهشتی می باشد
  • امیرسعیدابوزهرا IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    1 0
    شهیدبهشتی می فرمود درجامعه اسلامی فاصله ی حقوق ودستمزد پایین ترین شغل وبالاترین ؛ دارای نسبت 3به 1 است. در دولت روحانی اگرصفدر 54میلیون حقوق گرفته بافرمایش شهید بهشتی کمترین شغل باید18میلیون بگیرد. چون این رابطه برقرارنیست و54میلیون که بیشترین بوده با18میلیون که کمترین حقوق بایدباشد؛اختللاف زیادی دارد بنابراین نباید شکراضافه خوردوروحانی را با شهید بهشتی شبیه سازی کرد.
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
    0 1
    بهشتی خلاف خواست ملت حرکت می کرد اما روحانی درجهت خواست ملت حرکت می کند . بهشتی برخلاف گفته هایش تشنه قدرت بود اما روحانی تشنه قدرت نیست هرچند روحانی هم به درد ملت نمی خورد زیرا کاری از دستش برنمی آید . سیف بطور کلی روحانی را خراب کرد وبهتر بود از ابتدا سیف را برکنای می کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس