کد خبر 715502
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۷
امید ابراهیمی

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: حریفان ما 3-4 بازیکن خارجی وحرفه‌ای دارند که این کار را برای ما در آسیا سخت می‌کند.

به گزارش مشرق، امید ابراهیمی پس از تساوی یک بر یک استقلال مقابل الاهلی اظهار داشت: بازی خوبی بود اما بارش باران شرایط را سخت کرده بود چون ما به این آب و هوا عادت نداشتیم. اما در نیمه دوم بهتر شدیم و حریف را تحت فشار قرار دادیم. با حملات‌مان توانستیم گل مساوی را بزنیم و اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم می‌توانستیم برنده شویم. امیدوارم در بازی پیروز شویم و راهی مرحله بعد شویم. 

وی ادامه داد: از هوادارانم تشکر می‌کنم که در این روز بارانی به ورزشگاه آمدند و شرمنده آنها شدیم که نتوانستیم پیروز شویم.

وی در مورد اینکه آیا 20 درصد قراردادتان را دریافت کردید یا خیر، گفت: بله بخشی از قراردادمان واریز شده است.

هافبک استقلال در مورد اینکه چرا تیم‌های ایرانی در آسیا افت می‌کنند، گفت: شرایط آسیا و بازی‌های بین‌المللی سخت است الاهلی 3-4 بازیکن خارجی و حرفه‌ای دارد که کار را سخت می‌کند. اگر همین بازیکنان را از آنها بگیرند کیفیت‌شان پایین می‌آید. با این وجود آنها هواداران ما را ندارند. امیدوارم با حمایت آنها در مرحله بعد هم خوب پیش برویم.

ابراهیمی در مورد اینکه آیا دوست داری در مرحله بعد به العین یا ذوب‌آهن بخورید، گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و ما بازی به بازی پیش می‌رویم. هر تیمی باشد فرقی نمی‌کند و همه آنها خوب هستند. 

وی در مورد اینکه آیا با حضور در آسیا لیگ داخلی را فراموش کردید یا خیر، گفت: اینطور نیست. ما می‌جنگیم تا رتبه دوم را کسب کنیم هم ما و هم تراکتور بازی‌های سختی داریم. 

ابراهیمی در مورد تمدید قراردادش گفت:‌تا این لحظه نه باشگاه و نه من در این مورد صحبتی نکردیم. فعلا در کوران مسابقات هستیم و باید بعد از بازی‌ها بنشینم و صحبت کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس