کد خبر 715463
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸
افتخاری

مدیرعامل باشگاه استقلال به شایعه برکناری‌اش از مدیرعاملی این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، رضا افتخاری پیش از دیدار تیم استقلال مقابل الاهلی امارات در پاسخ به خبرنگاری که گفت، یکی از اعضای هیئت مدیره که شما او را می‌شناسید و من نامی از وی نمی‌برم، تأکید کرده است که در انتهای فصل از باشگاه استقلال جدا خواهید شد و شخص دیگری مدیرعامل این باشگاه خواهد داشت، تصریح کرد: چنین چیزی نیست. مگر دست آنهاست که من بروم یا من بمانم! هیئت مدیره باشگاه تعیین شده است و به زودی معرفی و اعضا تشکیل جلسه خواهند داد.

وی در مورد پرداخت قرارداد بازیکنان تا انتهای فصل، اظهار داشت:‌ قرارداد بازیکنانی که زیر 100 میلیون بود کاملاً پرداخت شده و شاید برای اولین بار در تاریخ استقلال است این اتفاق می‌افتد. دیگر بازیکنان نیز نزدیک به 85 درصد از قردادشان را گرفته‌اند و سعی می‌کنیم تا انتهای فصل با آنها تسویه حساب کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا نبود هیئت مدیره پرداخت پول به بازیکنان را سخت نمی‌کند، گفت: ما از قبل مصوبه داشتیم که توانستیم پول‌ها را پرداخت کنیم وگرنه نمی‌توانستیم این کار را انجام دهیم. ما از ابتدایی فصل از هیئت مدیره مصوبه کلی برای پرداخت پول‌ها داشتیم.

افتخاری در مورد حضور زمانی در هیئت مدیره باشگاه استقلال و اینکه آیا او اکنون در باشگاه حضور دارد یا خیر، اظهار کرد: روز گذشته با زمانی صحبت کردم. او در جریان پرداخت پول به بازیکنان قرار دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس