شهید و شهادت - لاله - تشییع

و از همان زمان، امر به معروف و نهی از منکر را به زبان بسیار زیبا و با عملی شیوا بیان و ارائه می‌کرد و در این راه و کلیه اعمال پسندیده، اسوه عملی برای بستگان و دوستان خود بود.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - شهید سیدسعید وطن‌پور، سال ۱۳۴۶ش در اصفهان چشم به جهان هستی گشود. سعید در کودکی هرگز از نمازهای خود غفلت نمی‌کرد و چون به سن تکلیف نرسیده بود، والدینش برای نماز صبح او را از خواب بیدار نمی‌کردند اما او با خواهش و با دیدگان اشک‌آلود از آن‌ها درخواست می‌کرد که برای بیدار کردنش در صبح اهتمام کنند.

والدین او چون اصرار و میل باطنی‌اش را می‌دیدند، چند روز صبح او را بیدار کردند و پس از آن، او خودش هر روز صبح بیدار می‌شد؛ بدون آن‌که برای بیدار شدنش به کسی زحمت بدهد. سید قبل از سن تکلیف، روزه‌هایش را کامل می‌گرفت و خدای خویش را آن‌طور که در توان داشت، از کودکی و اوان نوجوانی عبادت می‌کرد.

او از‌‌ همان زمان، امر به معروف و نهی از منکر را به زبان بسیار زیبا و با عملی شیوا بیان و ارائه می‌کرد و در این راه و کلیه اعمال پسندیده، اسوه عملی برای بستگان و دوستان خود بود. سعید در تمام دوران تحصیل از ابتدایی تا دبیرستان همواره رتبه‌های بر‌تر علمی را کسب می‌کرد. او در سال ۱۳۶۴ش در رشته معارف اسلامی و تبلیغ وارد دانشگاه شد. اما سرانجام دانشگاه بزرگ‌تری را برای تعالی خویش برگزید و سرانجام در تاریخ سی‌ام فروردین‌ماه سال ۱۳۶۶ هجری شمسی طی عملیات کربلای ۱۰ در سن بیست سالگی به فیض عظیم شهادت نائل گردید. / راسخون

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس