کد خبر 705075
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴
یمن

در پی حمله جنگنده های عربستان سعودی به بازاری در شمال یمن، چهار نفر از جمله یک زن کشته و شماری نیز زخمی شدند.

 به گزارش مشرق به نقل از شبکه خبری المسیره، در حمله هوایی روز پنجشنبه به بازار «الرقو» در شهر مرزی «منبه» از توابع استان صعده، سه مهاجر آفریقایی از جمله یک زن و یک شهروند یمنی کشته شدند.


جنگنده های عربستان روز گذشته نیز با حمله به غیرنظامیان درمنطقه مرزی باقم ۱۰ زن و کودک را کشتند.


عربستان همراه با چند کشور دیگر از روز ششم فروردین سال ۹۴ اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرده است.


این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از ۱۰ هزار یمنی، زخمی شدن ده ها هزار نفر دیگر، آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یک شیعه IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
    0 0
    اگر بندر مخا آزاد نشود حدیده نیز بزودی به اشغال عربستان در خواهد آمد و انصارالله بطور کامل اول محاصره و بعد شکست را باید بپذیرد این امر علاوه بر اینکه روحیه نیروهای انصار الله را تضعیف خواهد نمود باعث روحیه گرفتن و پر رو شدن مزدوران سعودی خواهد شد از این رو حتی نباید شهر ذباب در دست عربستان سعودی باشد پیش بینی سقوط ذباب و مخا زمانی رفت که مزدوران سعودی تنگه باب المندب را دور زده و از دست انصار خارج نمودند بنظر می رسد خیانت پست سر خیانت در این ماجرا دست داشته باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس