محمد گلریز

هنرمند موسیقی کشورمان از پخش اثر «پرچم» به مناسبت 12 فروردین خبر داد و گفت: تیر دشمنان نظام جمهوری اسلامی همواره به سنگ خورده است.

به گزارش مشرق، محمد گلریز استان سمنان درباره اهمیت روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی و از افتخارات انقلاب شکوهمند ملت ایران است.

وی تصریح کرد: وقتی اسمی از 12 فروردین سال 58 به میان می‌آید، نام ایران در قاب جمهوری اسلامی در منظر نگاه همگان در داخل و خارج کشور تداعی می‌شود.

این هنرمند موسیقی افزود: 12 فروردین نه‌تنها یادآور خاطرات حضور پرشور مردم در رفراندومی میلیونی است، بلکه یادآور رهبری عالمانه امام راحل و هزاران شهید است که خون خود را نثار پیروزی انقلاب اسلامی کردند تا انقلابی بر پایه ارزش‌های دینی و ملی برپا شود.

گلریز با اشاره به اینکه طی این سال‌ها فراز و نشیب‌های زیادی وجود داشته و ایران عزیز مورد ستم‌های زیادی از طریق غرب و آمریکا و در مجموع دشمنان انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: به همت مردم غیور و هوشیار ایران در عرصه‌های مختلف با توطئه‌های دشمن در جهت تخریب انقلاب اسلامی ایران مبارزه شده و ملت ما همواره با حضور در صحنه دین‌داری و ولایت‌مداری خود را نشان داده‌اند و دست از حمایت از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی و پشتیبانی مقام معظم رهبری برنداشتند.

این هنرمند موسیقی کشورمان گفت: امروز رهبری امام خمینی (ره) در برپایی انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری در دهه‌های اخیر در راستای ماندگاری نظام جمهوری اسلامی و تحقق هدف جریان‌سازی بیداری اسلامی در دنیا را نباید نادیده بگیریم.

گلریز ادامه داد: رهبری عالمانه مقام معظم رهبری باعث شده تا تیر دشمنان نظام جمهوری اسلامی همواره به سنگ بخورد؛ ملت ایران ملت بزرگواری هستند و 12 فروردین هم خاطرات انقلاب را در ذهن مردم تداعی کرده و چون در ایام نوروز واقع شده، شادی واجدالوصفی را به مردم القا می‌کند.

وی به‌عنوان خالق اثر «پرچم» به مناسبت 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی تصریح کرد: این اثر از محتوای خوبی برخوردار است و در 12 فروردین در رسانه ملی اجرا می‌شود و یاد این روز را باید همواره گرامی بداریم؛ این سرود از ساختاری حماسی برخوردار است.

این هنرمند موسیقی کشورمان اظهار کرد: این سرود دین ما به نظام جمهوری اسلامی با پیام‌های استقلال، آزادی و امنیت است؛ امروز نیز یاد شهدای مدافع حرم را باید گرامی بداریم؛ شهدایی که فرزندان ملت ایران بودند و برای دفاع از ارزش‌های نظام و جغرافیای کشور و رهبر خود به شهادت رسیدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس