کد خبر 704266
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
تاج و کی روش

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: کی‌روش شاداب‌تر از همیشه است و ما باید مقابل چین گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم.

 به گزارش مشرق، مهدی تاج در حاشیه مراسم رونمایی از اتوبوس تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: ما یک پروژه ای برای تیم های ملی تعریف کردیم و امروز برای تیم ملی بزرگسالان 38 صندلی طراحی کردیم. ترخیص آن مشکلاتی داشت که با همکاری نیروی انتظامی حل شد و باید تشکر کنیم.

تاج ادامه داد: هزینه اتوبوس تیم‌ملی از طریق سامانه پیامکی 9090 و با مشارکت هواداران تیم‌ملی تهیه شده است و امیدوارم با همکاری مردم پروژه‌های بعدی را هم انجام دهیم؛ پروژه بعدی ما امسال این است که زمین چمن کمپ تیم‌ملی را تجهیز کنیم تا ملی‌پوشان بدون دغدغه تمرین کنند. همچنین بحث کلنگ‌زنی ساختمان اداری فدراسیون فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در کمپ تیم‌های ملی وجود دارد که امیدوارم یک ساله بتوانیم آن را بهره‌برداری کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه سرانجام بازی ایران و چین رایگان شد یا خیر، گفت: ما و همه شما باید به این سمت برویم که ورزشگاه پر و مملو از تماشاگر باشد و حتی در جلسه‌ای که در فدراسیون انجام دادیم و همچنین با کی‌روش صحبت کردیم به همین نتیجه رسیدیم اما در این بین بحث شورای تأمین وجود داشت که ما با هم صحبت کردیم. اگر متقاعد شویم که با خرید بلیت توسط مردم، ورزشگاه پر می‌شود که این کار را خواهیم کرد اما از آنجایی که شهر خلوت شده و مردم به سفرهای نوروزی رفته‌اند ممکن است ورزشگاه پر نشود که در این صورت شاید تصمیمات دیگری بگیریم و طی فردا یا پس‌فردا آن را اعلام خواهیم کرد که البته زمان برای اعلام آن وجود دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند که با پیروزی مقابل چین صعود تیم‌ملی قطعی می‌شود، عنوان کرد: با کی‌روش که صحبت می‌کردم او اهمیت ویژه‌ای برای دیدار مقابل چین قائل بود. اگر ما بتوانیم در بازی روز سه‌شنبه پیروز شویم برای اولین بار راه صعودمان به جام جهانی بسیار هموار و بدون دغدغه می‌شود. البته فوتبال سختی خاص خودش را دارد؛ مثلا مقابل قطر گل‌های زیادی را به ثمر نرساندیم و هر لحظه ممکن بود بازی با دریافت گل مساوی شود. باید در مقابل چین گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

وی افزود: موفقیت تیم‌ملی باعث شادی کشور می‌شود؛ شادی مردم باعث خوشحالی ما است. موفقیت تیم‌ملی مقابل قطر باعث خوشحالی در سطح جامعه شد. در کشور قطر هموطنان بلوچ بیشترین همکاری را با تیم‌ملی داشتند؛ آنها با خرید بلیت 50 ریالی، با پرچم تیم‌ملی به ورزشگاه آمدند و با تشویق پرشور به بازیکنان کمک کردند. باید در مقابل چین هم هواداران با پرچم ایران و پیراهن سفید به ورزشگاه بیایند تا یک اتفاق خوب رخ دهد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد حضورش در تمرین تیم‌ملی خاطرنشان کرد: امروز به تمرین رفتم و فضای آن را بسیار شاداب و پرنشاط دیدم. کی‌روش هم شاداب‌تر از همیشه بود. به هر حال فوتبال قابل پیش بینی نیست همه باید روز سه‌شنبه از تیم‌ملی حمایت کنیم تا موفقیت حاصل شود.

تاج در مورد برگزاری تمرین تیم‌ملی پشت درهای بسته و اینکه این بار سختگیری بیشتری شده است، تصریح کرد: ما از این مسئله سود بردیم. در دیدار مقابل عراق هم اجازه برگزاری بازی در شرایطی که درها باز باشد را ندادیم. وقتی از این مسئله سود بردیم، آن را ادامه دادیم. همان طور که ما به دنبال دیدن تمرین تیم‌های دیگر هستیم کشورهای دیگر هم دنبال دیدن تمرین ما هستند. خوشبختانه اصحاب رسانه هم همکاری بسیار خوبی داشتند و این مسئله را پذیرفتند.

وی در مورد نحوه پرداخت پاداش‌ها به اعضای تیم‌ملی گفت: پاداش‌ها در موعد مقرر پرداخت خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با عدم حضور دستیاران ایرانی و اینکه مقابل قطر افشین پیروانی هم غایب بود، عنوان کرد: باید خودم در این رابطه بعداً صحبت کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس