بروجردی

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در نخستین جلسه رسمی مجلس پس از تعطیلات، طرحی دو فوریتی را در خصوص تروریستی بودن ارتش و سازمان اطلاعاتی امریکا مطرح خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، علاءالدین بروجردی با اشاره به ارائه طرح تحریم های جدید علیه کشورمان در امریکا افزود: با توجه به رفتارهای ظالمانه امریکا، اعم از کنگره و دولت این کشور علیه جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران، از مدتی قبل با هماهنگی تعدادی از همکاران در مجلس، طرحی تهیه شده است که در نخستین جلسه رسمی پس از تعطیلات آن را مطرح خواهیم کرد.

وی گفت: ارتش امریکا با حضور در بحران های متعدد منطقه شامل افغانستان، عراق، سوریه و یمن و همچنین حمایت گسترده ای که از سازمان های تروریستی انجام می دهد، عملا به پشتوانه بزرگ گروه های تروریستی تبدیل شده است که در منطقه مشغول کشتار مردم مظلوم هستند و عملیات محرمانه و مخفی امریکا و سازمان اطلاعاتی این کشور را هدایت می کنند.

بروجردی افزود: سازمان اطلاعاتی امریکا و همچنین ارتش امریکا، سازمان های تروریستی دولتی تمام عیار هستند.

وی گفت: با توجه به رفتار امریکایی ها در دوره جدید درخصوص برجام و نقض مکرر آن و همچنین تصویب تحریم های جدید و یا اعلام تحریم های جدید، ما یک جمع بندی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و کمیته هسته ای در این باره انجام خواهیم داد که پس از تعطیلات به استحضار ملت ایران خواهد رسید.

بروجردی درباره عنوان این طرح افزود: روح حاکم بر عنوان این طرح، تروریستی بودن ارتش امریکا و سازمان اطلاعاتی این کشور (سیا) است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • حسین IR ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
    5 0
    این کار باید زودتر بعمل میامد هنوز هم دیر نشده بخصوص انکه سربازنشان دارن خلیج فارس رو دارن تازهگیها نا امن میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس