کارخانه لاستیک بارز کردستان روز شنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری به بهره برداری رسید.

روحانی گفت: بر اساس اعلام وزیر نیرو ما سال گذشته در کردستان ۹۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری کردیم و در سال جاری نیز ۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت می گیرد.

به گزارش مشرق، حسن روحانی ظهر امروز شنبه در مراسم بهره برداری و افتتاح طرح ها و پروژه های حوزه وزارت نیرو در سنندج، اظهار داشت: صمیمت و همدلی امروز در استان کردستان نمونه ای عینی و یک الگوی مهم از همبستگی در ایران اسلامی به شمار می رود.

وی با اشاره به امنیت پایدار در استان کردستان و شرایط خوب برای سرمایه گذاری، گفت: خوشبختانه امروز در استان کردستان در تمامی بخش ها مشکلی برای جذب سرمایه گذاری نداریم و این یک خبر خوب برای توسعه کردستان به شمار می رود.

رئیس جمهور عنوان کرد: ما معمولا در استانها و دیگر مناطق کشور مشکل تامین آب، برق و حتی گاز برای سرمایه گذاری داریم ولی امروز و بر اساس اعلام وزارت نیرو در این بخش ها هیچ مشکلی نداریم و این خبر بسیار خوبی است.

وی گفت: بر اساس اعلام وزیر نیرو و در صورت بهره برداری از تونل های در دست احداث، زمینه برای انتقال آب از مناطق غرب به شرق استان فراهم می شود و این مهم بهترین فرصت برای توسعه در شرق استان کردستان به شمار می رود.

روحانی یادآور شد: بر اساس اعلام وزیر نیرو ما سال گذشته در کردستان ۹۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری کردیم و در سال جاری نیز ۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت می گیرد و این اقدام خوبی برای ارتقای زیرساخت های استان کردستان است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس