فرماندار تهران

فرماندار تهران در گزارش خود از چهارمین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای شهر تهران گفت: تا پایان روز چهارم ۹۱۷ نفر به‌صورت قطعی ثبت نام کردند.

به گزارش مشرق، عیسی فرهادی فرماندار تهران امروز در پایان چهارمین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت:‌ طی 4 روز گذشته نزدیک به 1000 نفر با حضور در فرمانداری تهران ثبت نام کردند که تاکنون ثبت نام 917 نفر قطعی شده و مابقی نیز در حال انجام است.

وی ادامه داد: از تعداد 917 نفر ثبت‌نام قطعی شدگان تعداد 781 نفر مرد هستند و  136 نفر نیز خانم‌ها را شامل می‌شوند.

فرماندار تهران در بخش دیگری از سخنان خود به آمار ثبت نام کنندگان امروز اشاره کرد و گفت: ثبت‌نام تعداد 203 نفر تا این لحظه قطعی شده که از این تعداد  35 نفر زن و 168 نفر مرد هستند.

فرهادی گفت: تا روز یکشنبه 6 فروردین ماه آماده ثبت نام از دواطلبان هستیم و از همه داوطلبین درخواست می‌کنیم که با مدارک کامل به فرمانداری مراجعه کنند تا در وقت صرفه‌جویی شود.
وی درباره بررسی صلاحیت داوطلبین، گفت: بعد از پایان ثبت نام‌ها 10 روز طول می‌کشد تا استعلامات وصول شود و از 17 فروردین نتیجه استعلامات را در اختیار هیئت‌های نظارت قرار می‌دهیم.‌

فرهادی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم درباره علت قطعی مکرر سایت، گفت: در صورت قطعی سیستم ثبت نام به‌صورت دستی انجام می‌شود و روند ثبت نام ادامه پیدا می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس