کد خبر 703563
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
رسانه ملی

رییس مرکز بسیج رسانه ملی درباره اقدامات سال ۹۶ بیان کرد که قرار است چند اثر مستند و نمایشی بسازند.

به گزارش مشرق، علی فروغی رییس مرکز بسیج رسانه ملی با اشاره به رویکردها و برنامه های این مرکز در سال ۹۶ عنوان کرد: یکی از اقدامات مهمی که مردم از ما در سال ۹۶ خواهند دید مجموعه مستندهای استراتژیک است.

وی ادامه داد: ما کار مشترکی با حوزه هنری داریم درباره پهلوی اول و قرار است مجموعه مستندی در این زمینه به کارگردانی محمدعلی فارسی ساخته شود. کار دیگر ما درباره کودتاها و جنایت های بزرگ آمریکاست که آن را در قالب یک مجموعه مستند ۱۵ قسمتی تولید می کنیم.

فروغی با اشاره به تولید دیگر مستندهای این مرکز تصریح کرد: مجموعه مستندی با موضوع منافقان را در ۱۰ قسمت تولید می کنیم که پرونده منافقان را از ابتدا تا انتها در این مجموعه خواهیم داشت که ایمان گودرزی کارگردانی آن را بر عهده دارد.

رییس مرکز بسیج رسانه ملی با اشاره به سایر اقدامات این مرکز در سال جدید اظهار کرد: فکر می کنم مجموعه آثاری که از مرکز بسیج در سال آینده در حوزه مستند، آثار نمایشی، موسیقی و نماهنگ به تولید می رسد قدم موثری از تولیدات فاخر در حوزه های مختلف است.

وی به تولید چند مستند مسابقه اشاره و بیان کرد: ساخت چند مستند مسابقه خیلی خوب را با موضوع سبک زندگی و اقتصاد مقاومتی در پیش تولید داریم و فکر می کنم در سال ۹۶ ما نوعی شکوفایی را در تولیدات شاخص داریم.

فروغی در پایان درباره آثار نمایشی این مرکز اظهار کرد: هم اکنون سه سریال نمایشی را داریم که دو اثر درباره دفاع مقدس و انقلاب است و کاری هم داریم که در حوزه مقاومت است و تم جاسوسی و امنیتی دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • روح الله IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
    3 0
    پاینده باد جمهوری اسلامی تا ظهور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس