کد خبر 703127
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۵
واژگونی خودرو اتباع غیرمجاز

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: عصر امروز واژگونی خودروی حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در کمربندی ایرانشهر ۲ کشته و ۴ زخمی بر جای گذاشت.

 به گزارش مشرق؛ یدالله ستوده فرمانده پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ساعت 19:20 دقیقه امروز در محدوده یک کیلومتری کمربندی ایرانشهر یک دستگاه سواری پژو حامل اتباع بیگانه غیرمجاز واژگون شد.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان افزود: در پی واژگونی این خودرو 2 نفر فوت کرده و 4 نفر مصدوم شدند که توسط پرسنل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

وی با بیان اینکه ظاهراً 9 نفر از سرنشینان این خودرو نیز با استفاده از تاریکی شب متواری شده‌اند، ادامه داد: مامورین پلیس راه در محل تصادف حاضر شده و پس از بررسی، علت تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه در پیچ جاده اعلام کردند.

ستوده بیان کرد: علت بسیاری از تصادفات استان در سرعت غیرمجاز و غیرمطمئن است و رانندگان با رعایت این فاکتور می‌توانند از بسیاری از تصادفات و آسیب به خود و دیگران جلوگیری کنند‌‌.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: هموطنان می‌توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا حادثه را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس