کی روش

کارلوس کی روش با انتشار آخرین بیانیه سال خود به طور ضمنی پاسخ منتقدان را داد.

به گزارش مشرق، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران در پست دیگری که در صفحه فیسبوکش منتشر کرده، آخرین وضعیت تیم ملی در راه رسیدن به مسابقات جام جهانی روسیه را شرح کرده و البته به نوعی پاسخ منتقدان خود را داده است.

دوستان عزیزم.

باوجود اینکه می دانیم روند آماده سازی ما برای جام جهانی در خطر قرار گرفت، بار دیگر زمان آن است که در زمین صحبت کنیم. ما می دانیم آن ها در قطر بر سر قولشان ماندند. آن ها تا سوم مارس در اردوی آماده سازی بودند و تنها یک روز قبل از مسابقه، بازیکنان تیم ملی را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا مرخص کردند.

با این روند آماده سازی مواجه هستیم. اجازه دهید جمله ای از اسطوره فوتبال هلند، یوهان کرایوف نقل کنم. کرایوف گفته است: "در هر ضرری، منفعتی نهفته است."

حال زمان آن است که بازیکنان ملی پوش تمرکز کنند، به رویاهایشان بیندیشند و قدرتمند، متحد و با اعتماد به نفس شوند و با تمام توان به اهداف و هواداران بزرگ تیم ملی وفادار بمانند. ما نیاز به جادو داریم و باید از همه چیز، بهترین بسازیم. نباید نگران افراد مشهورِ قلابی، بازنده ها و کسانی که به دنبال ایراد گرفتن هستند، باشیم. بار دیگر زمان آن است که امتیاز جمع کنیم و کارمان را بر پایه شهرت و احترام به پیش ببریم. این تنها راه خشنود کردن و کسب افتخار برای هواداران فوتبال ایران است.

متاسفانه در بازه کنونی، شایعات و اخبار غلط محیط اطراف ما را احاطه کرده است. ما افرادی که دست به چنین کار هایی می زنند را می شناسیم و می دانیم برای چه هدفی این کار ها را انجام می دهند. اما چیزی که من به خوبی یاد گرفتم و می دانم بخش عمده ای از هواداران نیز می دانند این است که آن ها نمی توانند بر روی کار ما ثاثیر بگذارند.

ما باید این را یاد بگیریم:

"هر کس با شما جنگید، دشمنتان نیست و هر کس به شما کمک کرد، دوستتان نیست." این جمله فوق العاده است. این جمله را مایک تایسون گفته. ممنونم مایک تایسون.

هدف ما بعد از این، اول شدن در گروه مقدماتی جام جهانی است.

پسر ها! بیایید این کار را انجام دهیم.

بهترین آرزو ها را برایتان دارم.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • دکتر گاوچرون از کومور IR ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
    25 5
    دمت گرم. مثل یه فیلسوف حرف میزنی کیروش جان. واقعا لذت میبرم از این همه اراده قدرتی که در بند بند وجودت نهفته اس و در خط به خط کلامت نمایان. به پیــــــــــــش. مرده شور همه مرده خوران را ببرند . . .
  • خ ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
    5 27
    کی روش تو یه دنیای دیگه ای سیر میکنه یه جزیره در موزامبیک داره ویلا در پرتغال یه وقتایی هم مباد ابران آقا اصلا متوجه نیست ما ایرانیا به نون شب محتاجیم
    • فکور IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
      16 4
      ما ایرانی ها هیچوقت به نون شب محتاج نبوده ایم و خیلی ها سر سفره ما به نون و نوا رسیدن.حرفات چرتی که میزنی لایق خودت هست نه ایرانی ها.
  • ایرانی کی رش دوست IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
    21 5
    دوستت داریم کی رش
    • فرهاد IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
      2 12
      شما فک کنم جزو نوادگان همونایی هستید که مستعمره پرتغال بودن.دوست دارید یکی تحقیرتون کنه
  • ایلیا IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
    3 12
    آدم حسود وبدجنس
  • رضا IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
    9 3
    کی روش حقیقت رو میگه
  • ناصر IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
    3 6
    باخت دوم به عراق مشخص کرد کلی مشهور تقلبی هست!..
  • پ ن IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
    4 6
    این باید نویسنده میشد نه مربی فوتبال یه بازی مربیای ایرانی نبودن باز از عراق جنگ زده اینبار تو ازادی باخت
  • سوشو IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
    0 0
    عراقی چونی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس