کد خبر 675872
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

مدافع تیم فوتبال سپیدرود گفت: باشگاه سپیدرود نامه‌ای به پرسپولیس زده و شرایط خود را برای انتقال من اعلام کرده اما هنوز از سوی پرسپولیسی‌ها پاسخی داده نشده است.

به گزارش مشرق، شایان مصلح در خصوص اینکه بحث حضورش در پرسپولیس به کجا رسیده، گفت: فعلاً اتفاق خاصی رخ نداده و شرایط همان‌طور که بود ادامه دارد. آخرین اتفاقی که افتاده این بوده که مسئولان باشگاه سپیدرود نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس زده‌اند،‌ اما مسئولان این باشگاه پاسخی به این نامه نداده‌اند،‌ البته در بازی این هفته سپیدرود مقابل بادران آقای برانکو دستیار خود را به ورزشگاه فرستاد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با دستیار برانکو یا مسئولان باشگاه پرسپولیس که برای تماشای بازی سپیدرود به ورزشگاه کارگران رفته بودند، صحبتی انجام داد، اظهار داشت: نه، هیچ صحبتی نکردم؛ چراکه اصلاً انها را ندیدیم. بازی که تمام شد، یک خبرنگار از من این سوال را پرسید که من گفتم اصلاً نمی‌دانستم آنها به ورزشگاه آمده‌اند.

مصلح در مورد اینکه آیا پیشنهاد 500 میلیون تومانی باشگاه سپیدرود برای رضایت‌نامه او صحت دارد، گفت: بله، صحت دارد. بعد از اینکه علیرضا جهانبخش از داماش راهی لیگ هلند شد، هواداران رشتی دوست دارند بازیکنانشان راهی اروپا شوند تا اینکه به تیم‌های تهرانی بروند. الان وضعیت من و محمد انصاری شبیه به‌هم است؛ چراکه او هم از چین پیشنهاد دارد و مسئولان باشگاه پرسپولیس موافق جدایی او با مبلغ پایین نیستند. برای من هم شرایط تاحدودی به همین شکل است.

مدافع تیم سپیدرود خاطرنشان کرد: دیروز یکی از روزنامه‌ها نوشته بود که من اعلام کرد‌ه‌ام تا 48 ساعت آینده خودم تکلیفم را مشخص می‌کنم،‌ اما باید بگویم این موضوع هیچ ارتباطی به بازیکن ندارد. شاید اگر بازیکن آزاد بودم، راحت‌تر تصمیم می‌گرفتم، اما من تنها کاری که می‌توانستم بکنم این بود که با آقای نظرمحمدی سرمربی سپیدرود صحبت کردم و گفتم که کمک کند تا پیشرفت کنم، اما از طرفی باشگاه سپیدرود به دنبال این است که از این انتقال پولی به‌دست بیاورد تا برخی از مشکلات مالی‌اش را حل کند.

وی در پایان افزود: آخرین اتفاقی که افتاده این بوده که سپیدرود پیشنهاد خود را به باشگاه پرسپولیس داده اما پرسپولیس پاسخی هنوز به این نامه نداده است و ما هم منتظر این موضوع هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایمان IT ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
    0 0
    جانم فدای ایران سربازان گمنام امام زمان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس