کد خبر 30125
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۶

شهردار تهران با محکوم کردن بيانيه ميرحسين موسوي و مهدي کروبي در دعوت به راهپيمايي تأکيد کرد: حادثه 25 بهمن در کشور يک حادثه شيطاني بود.

به گزارش مشرق به نقل از ايرنا، 'محمد باقر قاليباف' عصر چهارشنبه در مراسم بزرگداشت شهداي منطقه 10 تهران با بيان اينکه بدون شک حرکت و حوادثي مانند 25 بهمن ماه باعث خوشحال شدن دشمنان شده است، گفت: شک نکنيد اين حرکت شيطاني است. نه به عنوان شهردار بلکه به عنوان يک هموطن، يک رزمنده و خانواده شهيد توقع ندارم از آقايان کروبي و ميرحسين موسوي که هرچه در اين دنيا دارند به برکت شهداست، کاري کنند که نظام دشمن شاد شود. اگر انقلاب، شهدا، امام، حکومت ديني و ولايت نبود اينها کجا بودند؟
شهردار تهران با تاکيد بر اينکه هر قدرت و عزتي که اين افراد پيدا کردند، به برکت خون شهداست، افزود : انصاف نيست که يک بيانيه بعد از دهه فجر و راهپيمايي 22 بهمن صادر کنند و دشمنان اين مرز و بود را شادمان کنند. اسرائيل، آمريکا، انگليس اين حرکت را تحسين کردند، وقتي به اين حرکت نگاه مي‌ کنيم ، واقعاً مي ‌بينيم بلوغ سياسي، دين‌داري، عقل و تدبير در آن نيست.
وي با انتقاد از اوضاع مديريتي کشور تصريح کرد: از وضع خودمان در حوزه مديريتي راضي نيستيم ، چرا که شأن مردم و نظام بيشتر از اين است، اما با اين حال باز هم پيشرفت‌ هايي در کشور رخ داده که به برکت خون شهدا امکان‌ پذير بوده است.
قاليباف با بيان اينکه نبايد اجازه داد شيطان ما را از راه راست دور کند، افزود: در مديريت کشور بايد طوري عمل کنيم که کارآمدي دين در اداره جامعه به مردم اثبات شود.
شهردار تهران با تاکيد بر اينکه اگر کسي به عملکرد نظام انتقاد دارد، راهش کشيدن مردم به خيابان نيست ، اظهار داشت : بايد توجه کنيم که انقلاب با مجاهدت امام خميني و خون شهدا ايجاد شد.
قاليباف خطاب به سران فتنه گفت:‌ به آغوش انقلاب برگرديد و وحدت جامعه را حفظ کنيد و اجازه ندهيد به دشمنان که از حرکت ما خوشحال شوند و شيطان لذت ببرد.
وي اطلاعيه موسوي را حرکتي ضد انقلاب ،خلاف آرمان‌ هاي امام و شهدا دانست و گفت: حرکت 25 بهمن يک حرکت ضد انقلابي است و کساني که از اين حرکت حمايت کردند ، دشمنان قسم خورده نظام مانند انگليس و آمريکا بودند.
شهردار تهران گفت: حتما بايد موضوع در چارچوب قوانين و ضوابط پيگيري شود و به گونه‌اي عمل کنيم که شاهد اينگونه حرمت‌شکني‌ها نباشيم.
قاليباف همچنين در جمع خبرنگاران در خصوص تعطيلي برخي از ايستگاه ‌هاي مترو در روز 25 بهمن گفت: وقتي يک موضوع امنيتي در شهر رخ مي‌دهد، مسئوليت به عهده دستگاه ‌هاي امنيتي و شوراي تامين است. اگر ايستگاهي تعطيل مي‌شود، قطار نمي‌ايستد و مترو متوقف مي‌ شود ،طبيعتا بر اساس تصميمات دوستان امنيتي است که مي‌خواهند امنيت را براي شهروندان تامين کنند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس