مجری و برخی از حاضران می‌خندند و مجری رو به سرباز دیگری به نام راقی کرده و می گوید: تو در گزارشت گفتی که مبارزانی بدون سر دیده‌ای؟ چطور چنین چیزی ممکن است. راقی گفت: تنها من آنها را ندیده‌ام؛ تمام افراد یگان من این صحنه را رؤیت کرده‌اند.

گروه بین‌الملل مشرق - پایگاه مقاومت اسلامی لبنان به تازگی داستان‌هایی از عنایت‌های الهی در جنگ 33 روزه که برای عناصر مقاومت اسلامی این کشور اتفاق افتاده را منتشر کرده که هفت داستان کوتاه از آنها را در متن زیر می‌بینید.



· جنود الهی

یکی از رزمندگان حزب‌الله می‌گفت من به همراه چهار نفر از دوستان همرزمم با دشمن مبارزه می‌کردیم. تشنگی بر ما فشار آورده بود و مسافت زیاد و راه ناهموار کوهستانی، توانی برایمان باقی نگذاشته بود. ما باید خود را به پایگاه می‌رساندیم و از آنجا عملیات خود را آغاز می‌کردیم. در نزدیکی پایگاه خانه‌ای وجود نداشت که ما بتوانیم رفع عطش کنیم. در داخل کوهستان غاری بود که زنی سالمند با خانواده کوچک خود در آن زندگی می‌کرد. آنها از ترس حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به منطقه بنت‌جبیل، بدان جا پناه آورده بودند.

به سمت غار مذکور حرکت کردیم و به آن پیرزن سلام کرده و از وی آب طلب کردیم. وی پاسخ سلام ما را داد و برایمان آرزوی توفیق و پیروزی بر دشمن صهیونیستی کرد. افراد این خانواده برایمان آب آوردند و ما مشغول نوشیدن آب شدیم. وی شروع به پر کردن ظروف از آب شد. در این حال یکی از ما پرسید چه نیازی به این همه آب است. این پیرزن با تعجب گفت من عذرخواهی می کنم که آب کافی برای سیراب کردن ارتشی که پشت سرشماست، ندارم.



این زن در پشت سر ما تعداد زیادی نیروهای ملبس به  لباس نظامی مشاهده کرده بود که در حقیقت فرشتگان الهی بودند که خداوند سبحان برای کمک به ما اعزام نموده بود.

با این گفته پیرزن ما با شادی و تعجب و لرزش به همدیگر نگاه می‌کردیم.


· غذای گرم

یکی از جوانان مقاومت لبنان می‌گفت: در هنگام فراگیری آموزش‌های قبل از جنگ، ما می‌توانستیم برای مدتی طولانی گرسنگی را تحمل کرده و غذا را به گونه‌ای تقسیم نماییم که بتوانیم چند روز را بدون غذا سپری کنیم. چنانکه می‌دانید هواپیماهای اسرائیلی از هر روشی استفاده می کردند تا هیچ آذوقه ای به دست ما نرسد. یک روز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شدت مواضع ما را بمباران کردند و ما چاره ای جز ورود به خانه‌ای که در طی دو سه هفته گذشته خالی از سکنه شده بود، نیافتیم. به محض باز کردن قفل و ورود به آن، با یک سفره غذای گرم که گویی در همان لحظه آماده شده بود، روبرو شدیم. ما فارغ از بمباران دشمن مشغول خوردن شدیم . این غذا آنقدر لذیذ بود که گویا در تمام طول عمرمان چنین غذایی نخورده بودیم.



· معجزه ابراهیم نبی برای عناصر حزب الله

یکی از رزمندگان خط مقدم مقاومت اسلامی می‌گوید: نبرد سختی بین ما و صهیونیست‌ها در جریان بود و دشمن قادر نبود جبهه ما را در هم شکسته و مانع از پرتاب موشک از این جبهه شود. از همین رو با مواد آتش زا محیط پیرامون ما را آتش‌باران کرد. با این اقدام، پایگاه‌های پرتاب موشک در محاصره آتش قرار می‌گرفت و دشمن می‌توانست رزمندگان را شکست دهد.

در چنین شرایطی رزمندگان خود را در حلقه محاصره آتشی بزرگ یافتند، اما خداوندی که آتش را بر ابراهیم خلیل سرد و سالم کرد به رزمندگان کمک کرد. آتش همه چیز را به جز دستگاه‌های پرتاب موشک، مهمات و محل حضور رزمندگان فرا گرفته بود. رزمندگان می دیدند که آتش تا نزدیکی آنها می‌آید و بدون آنکه به آنها آسیبی برساند، از کنارشان عبور کرده و گویی به آنها سلام می‌دهد.

یکی از رزمندگان می‌گوید: آتش مأموریت داشت که به ما آسیبی نرساند. وقتی دشمن دید رزمندگان با وجود این آتش عظیم به مبارزه و پرتاب موشک ادامه می‌دهند، ترس به دلش راه یافت.



· مبارزه مردانی بدون سر

 با پایان یافتن تجاوز رژیم صهیونیستی که با شکست نیروهای زبده این رژیم همراه بود و بعد از سؤال و جواب از افسران میدانی، 300 تن از سربازان اسرائیلی شرکت‌کننده در نبردهای بنت جبیل، الخیام، یعترون و مارون الرأس که از نیروهای یگان ایگور و گولانی بودند برای معالجه راهی مراکز درمانی اروپا شدند. این افراد مطالب عجیبی را به روزنامه‌ها گفته بودند و  فرماندهان آنها مورد سرزنش واقع شده بودند، چرا که گفته می شد آنها مسئول دیوانگی و جنون این سربازان شده‌اند. در زیر به گفته‌های عجیب و غریب این سربازان اشاره شده است:

دانی: ما می‌دیدیم اشباحی با ما می‌جنگند.

مجری: چگونه؟ می توانی توضیح بدهی؟

دانی: بارها به فرماندهان گفتم که این مسئله واقعیت دارد ولی آنها ما را به مصرف مواد مخدر و قرص‌های روانگردان محکوم کرده و برای صحت این موضوع، معاینه های پزشکی بسیاری بر روی ما انجام می‌دادند.

مجری: دانی تو می‌دانی که اشباح وجود خارجی ندارد، می‌توانی درباره توان استتار و خیزش رزمندگان حزب‌الله برایمان توضیح بدهی. سخن گفتن از این اشباح غیرمنطقی به نظر می‌رسد.

دانی:من مطمئنم که آنها شبح بودند، چرا که آنها در آسمان پرواز می‌کردند.

با این گفته دانی، مجری و برخی از حاضران می‌خندند و مجری رو به سرباز دیگری به نام راقی کرده و می گوید: تو در گزارشت گفتی که مبارزانی بدون سر دیده‌ای؟ چطور چنین چیزی ممکن است.

راقی : تنها من آنها را ندیده‌ام . تمام افراد یگان من این صحنه را رؤیت کرده‌اند.

مجری : با دیدن آنها چه کار کردید؟

راقی: فرار کردیم.

مجری: آیا این امور به خاطر ترس، اضطراب و پریشانی میدان نبرد نبوده است؟

راقی: باید به شما بگویم نه تنها من که تمامی سربازان دیدند که مبارزانی بدون سر به ما حمله می‌کنند.

دانی، راقی و دیگر افراد مجموعه آنها برای خارج ساختن تصاویر مهاجمان بی سر از اذهانشان راهی درمانگاه‌های فرانسه و سوئیس شدند.



· معجزه الهی در سقوط جنگنده دشمن

رمز قدرت واقعی رزمندگان در نماز و دعا و پاسداری از آن در سخت‌ترین شرایط نبرد نهفته است. یکی از رزمندگان مؤمن و دوستدار پیامبر (ص) و اهل البیت(ع) بعد از پایان نماز، سجده‌ای طولانی انجام می‌دهد. وی در این سجده به خواب می‌رود و در عالم رؤیا، بانو فاطمه زهراء(س) و حضرت زینب(س) را مشاهده می‌کند.

وی با نگرانی عرض می‌کند: بانوی من هواپیماهای دشمن خانه و کاشانه ما را ویران و زنان و کودکانمان را به کام مرگ فرستاده است آیا کاری برایمان انجام نمی‌دهید؟

بانو فاطمه زهراء(س) می‌گویند (صبر کنید، پیروز خواهید شد.)

 وی می‌گوید: بانوی من! مگر نه این است که ما از شیعیان و دوستداران و  ادامه دهندگان راهتان هستیم. ما را از شر این جنگنده‌ها نجات نمی دهید؟

ایشان می فرمایند: صبر کنید، پیروز خواهید شد.

این رزمنده می گوید: بانوی من آیا کاری با این جنگنده‌ها نمی‌کنید، اگر شده یکی از آنها را ساقط کنید تا قلبمان آرام و دلمان مطمئن شود.

وی می‌گوید: فاطمه زهراء (س) ردایی سفید را در آسمان چرخاند و گفت: صبر کنید، پیروز خواهید شد.

به گفته این رزمنده در این حالت من از خواب بیدار شده و ناگهان متوجه شدم یک جنگنده اسرائیلی در دره مریمین سقوط کرد. بدین ترتیب آنچه بانو فاطمه زهراء(س) گفته بود با سقوط این هواپیما محقق شد و پیروزی حاصل شد.



· شنا بلد نبودند ولی عبور کردند

یکی از رزمندگان مقاومت درباره خاطرات جبهه نبرد با دشمن صهیونیستی می‌گوید: حوادث زیادی وجود دارد، ولی یکی از عجیب‌ترین آنها این است که ما گروهی بودیم که سعی داشتیم خود را به دشمن رسانده و عملیاتی را بر ضد آن انجام دهیم. در بین ما مبارزانی بودند که شنا بلد بودند، این در حالی بود که ما ناچار بودیم از منطقه‌ای که رودخانه‌ای پر آب در آن جریان داشت، عبور کنیم.

من از جمله افرادی بودم که شنا بلد نبودم. احساس کردم کسی مرا به آن سوی آب رساند، وقتی از دیگر افرادی که به مانند من شنا بلد نبودند پرسیدم چطور از آب عبور کرده‌اند آنها نیز همین را گفتند.


· خشاب ها خود به خود پر می شدند

یکی از رزمندگان مقاومت می‌گوید: ما در حمله زمینی با دشمن صهیونیستی در حال پیکار بودیم و این در حالی بود که هریک از ما دارای چهار تا پنج خشاب بود. واقعاً درگیری شدید بود. یکی از عناصر مبارز نیز خشاب‌هایش را در جیب لباس‌هایی که می‌پوشید در  منطقه‌ای جا گذاشته بود.

این برادر ما وقتی درگیری شدید شد به شدت به سمت دشمن آتش گشود به طوری که تنها یک خشاب برایش باقی ماند با این حال وی از شلیک کردن باز نایستاد تا اینکه فشنگ‌هایش تمام شد ناگهان بدون آنکه بداند چه کسی و چگونه خشاب‌هایش را پر کرده است متوجه شد سلاحش فشنگ پرتاب می کند. گویا اصلاً شلیک نکرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 205
  • در انتظار بررسی: 30
  • غیر قابل انتشار: 28
  • اسمال ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    64 1
    یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ
  • محسن از قم ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    من که باور نمیکنم اینها دیگه زیادی آش رو شور کردن
    • جمیل IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      16 1
      باور نکردنت برای اینه که ایمانت قوی نیستتت
    • علیرضا ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
      0 0
      خوب باور نکن
  • ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    38 1
    نَصرُ مِنَ الله وَ فَتحٌ قَریب
  • کریمی ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    29 1
    فصلت : 30 إِنَّ الَّذينَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلائِكَةُ أَلاَّ تَخافُوا وَ لا تَحْزَنُوا وَ أَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتي‏ كُنْتُمْ تُوعَدُونَ
  • لیلا ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    56 4
    خود اسرائیلیا باور کردن شما باور نمیکنی !؟ البته شاید حق داشته باشی ولیخدا به آدم کمک میکنه
  • اسمال ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    35 7
    به خاطر اینکه ایمانت ضعیفه و ظاهر قران رو میبینی نه باطنش رو
  • ناصر ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    22 2
    محسن عزیز توصیه می کنم خاطرات دفاع مقدس را مطالعه کنی میتونی با کتاب"خاک های نرم کوشک"شروع کنی در مورد شهید جلیل قدر برونسی. حضرت آقا هم چندبار توصیه به مطالعه کردند. بزرگوار منم اول مثل شما بودم ولی خودم از این عنایات دیدم یعنی خودم در بطن داستان بودم دلت را بده دست اوس کریم تا ببینی اونچه هرکسی نمی بینه یاعلی دلاور برات آرزوی بهترین ها را دارم
  • عماد مغنیه ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    17 2
    خداوند خود میفرماید برای خدا و در راه خدا بجنگید تا تعداد شما را در نظر دشمن زیاد کنم سرباز اسرائیلی میگفت از پشت هر درختی به سوی ما شلیک میشد اینگار که 10000سرباز با میجنگند اما در حقیقت 100 سرباز مقاومت جلوی انها را گرفته بودند
  • اسمال ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    50 1
    در قران ذکر شده امت یهود دشمنان واقعی اسلام هستند پس خداوند هم تمام و کمال به مجاهدین مبارز شیعه کمک خواهد کرد در برابر صهیونیست ها
  • رسول ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    11 1
    داداش محسن تو اينترنت از كمك هاي الهي به رزمندهاي خودمون كه هشت سال جنگيدنو در عين ناباوري پيروز شدن زياده و اون افرادي كه نقل كردن هنوز زندن اين مطالبو من قبلا خونده بودن خود فرماندهان رزيم صهيونيستي بعدها گفتن ما بانيرويي فراتر از انسان ها جنگيديم داداش اونا ميشينن همه چيو تحليل ميكنن حتي تا نماز روزه توروهم تحليل ميكنن و باور دارن ولي چون حزب شيطانن نميتونن دست از جنايات كثيفشون بردارن
  • جلیل ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    4 1
    و بشر الصالحین
  • تکمیل ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    3 1
    و بشّر الصابرین
  • گمنام ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    1 10
    منم باور نمیکنم تو باور نمیکنی
  • ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    10 1
    من خودم از رزمندگان هستم این تجربیات بآسانی حاصل نمیشود مگر در میدان عمل و با ایمان به خدا .امیدوارم خداوند با زحمت کمتری شما را با حقایق غیبی آشنا کند .
  • محمدمهدی ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    9 2
    من سال گذشته توی یادواره شهدایی شرکت کردم که یه نفر رو دعوت کرده بودند (فکر کنم از لبنان) که توی جنگ 33 روزه شرکت داشته و دقیقا داستان دستمال سفید حضرت زهرا که برای دوست نزدیک و همسنگرش اتفاق افتاده بود رو با گریه تعریف میکرد. قصد داشتم داستانش رو به عنوان یه نظر بنویسم که وقتی دیدم اشک توی چشمام جمع شد و باور کردم باور کنید این اتفاقات راسته نه یک داستان خیالی
  • امیر ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    3 0
    سلام چه قشنگ داشتم میخوندم این ایه اومد تو ذهنم که بیام تو نظر بنویسم دیدم قبل من 3 نفر دیگه ایه های قرانون اوردن ایه این بود: وَمَا رَمَيْتَ إِذْ رَمَيْتَ وَلَـكِنَّ اللّهَ رَمَى صبح نزدیک است...
  • امیر ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    0 0
    سلام دوست عزیز از قم یا از هر جایی دیگر مجبور نیستی باور کنی ولی اونایی که باور میکنن برد میکنن یا اونایی که باور نمیکنن؟
  • هابيل ايران فر ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    6 71
    آخه اين دورغ ها چيه نوشتيد ؟؟؟ اگه يه لشكر فرشته اومده براي كمك چرا كلا نميرن اسرائيل رو تصرف كنن ؟ فرشته ها كه نميميرن چرا نميرن چندتا هواپيما رو تو پايگاه هاي نظامي آتيش بزنن ؟؟؟
    • IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
      5 0
      خخخخخخخ خیلی باهوشی
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
      3 0
      من شاید خیلی از چیزا رو باور نکنم ولی در جواب شما میگم دقیقا همون طور که خدا فرمود ای پیامبر در جنگ شما را با فرشتگان یاری میکنم در حالی که ممیتونستن برن و کل بت پرست ها رو بکشن.وقتی خداوند ثبات قدم مومن رو ببینه در صحنه ی خطرناک کمکش میکنه.
    • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
      4 0
      اگر فرشته ها قرار بود اینطوری کمک کنند دیگه هیچ کافر و ظالمی روی زمین نمی موند دنیا مکان ابتلا و امتحان هست
    • IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
      1 0
      سلام بابد در هر اتفاق با اعتقاد وایمان از خداوند بخواهی ومطمئن باش معجزه میبینی حتی در زندگی شخصی خداوند فرمود بخوانید من را تا اجابت کنم
  • اسمال ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    6 1
    اصلا شما معنی این جمله رو متوجه نشدی از تو حرکت از خدا برکت قرار نیست تو بشینی زیر باد کولر و خدا کارهاتو انجام بده.تو کوشش کن خدا هم تو رو یاری میکنه....
  • مهدی ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    11 0
    برای اینکه اینجا صحنه امتحان من و شماست ، نه فرشته ها .
  • مجید ساویه ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    2 0
    فان حزب الله هم الغالبون.
  • علیرضا ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    3 0
    پیشنهاد میکنم برای اینکه یکم در مورد این طور مسائل ایمان افراد بیشتر بشه به عنوان یک دوره مطالعاتی اواخر زندگی فیزیکدانان بزرگ رو بخونید که خودشون اذعان کردن که قدرتی فراتر از همه قدرتها وجود داره. این حرف رو نزدم که صحبت این فیزیکدنان حجته.نه. این رو گفتم برای اینکه دیدتون رو گسترش بدید و بدونید که بالاتر چیزی که ما در این دنیا میبینیم قوانین دیگه ای هم وجود داره ولی چون در طی چند قرن اخیر فقط و فقط به بعد مادی جهان توجه کرده ایم فکر میکنیم باید همه اتفاقات و کنش های این جهان از قوانین مادی که تا الان تئوریزه شدن پیروی کنن ولی مطمئن باشید همین بشر مادی روزی به جایی میرسه که خودش متوجه میشه که باید گزاره های دیگه ای رو هم به عنوان قوانین جهان بپذیره و براساس انها عمل کنه
  • mohammad ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    0 0
    نظرات احمقانه ندید و بعد انتظار پاسخ داشته باشید.
  • ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    2 3
    خب این سوال مطرح میشه چرا وقتی اسراییل خواست اراضی مقدس قدس را اشغال کنه فرشتگان خدا مانعشان نشدند؟! سوال 2=یعنی چندتا سرباز حزب الله ارزششان از اصحب امام حسین و خود امام حسین بالاتر بود که در کربلا فرشتگان از امام حسین دفاع نکردند اما اینجا از چند عنصر معمولی حزب الله دفاع کردند! 3=عین همین قضیه در مورد امام علی و امام حسن مجتبی و نحوه شهادت مظلومانشون و حتی تشییع غریبانشون وجود داره 4=چرا همین عناصر حزب الله که مفتخر به حمایت فرشتگان بودند حرکت نکردند بسوی دشمن و تا آزادی کامل اراضی اشغالی پیش نرفتند و برعکس همه وقایع نشان از فرار و دفاع منفعلانه عناصر حزب الله دارد؟! نظیر پناه بردن به غار و اینها.. سوالات زیاد است.اما ذکر این نکته لازم است ما مسلمان و شیعه هستیم و امور فرامادی و معنوی و امداد غیبی را رد نمیکنیم وقبول داریم...الذین یومنون بالغیب...اما برای اثبات امور نیاز به دلیل و برهان است.انصاف نیست پیامبر برای اثبات دعوی پیامبری خود و ائمه معصومین برای اثبات حقانیت خود نیاز به اقامه دلیلی و برهان و معجزه و کرامت داشته باشند اما این امور نیاز به اثبات نداشته باشند و کتره ای هرچیزی را که باب پسند و خوشایندمان باشد پذیرا باشیم.
    • مهدی IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      3 0
      جواب سوال یک شما بعضی چیز ها هستند که باید اتفاق بیافتد اگه بخوایم اینطور حساب کنیم که باید بگیم چرا خدا فرشتگانش رو نفرستاد برای ۸ سال دفاع مقدس و هزار شبهه دیگر جواب سوال ۲: کی گفته فرشتگان به کمک امام حسین نیامدند؟ روایت حضور زعفر جنی در کربلا رو بخونید وقتی زعفر جنی به کربلا رسید دسته دسته فرشتگان رو به همراه جبرئیل دید سخن گفتن جبرئیل با امام حسین رو فراموش نکنید کلا شبهات شما خیلی بچگانه بود
    • فرهاد IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
      1 0
      وَ ما رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ
  • habib ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    2 0
    نمی دونم چند سالته ولی اونهایی که درجنگ باعراقی هابودند می دونند جنگ حق برعلیه باطل یعنی چی .
  • ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    9 1
    نماز شب بخونی باورت میشه اخوی
  • ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    2 5
    سوال ؟ چرا در سوریه برای مردم مظلوم انجا که قصابی میشوند این امدادهای غیبی انجام نمیشود؟ هان چرا ؟
    • زهرا IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
      3 0
      مستند شنود رو گوش کتید دلیلش دو گفته
  • ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    2 2
    بابا خیلی باهالی اگه این جوری باشه دیگه نه کفار میمونن نه منافقون نه آخرالزمان نه ظهوری در ضمن مکتب ما هرگز حمله نبوده بلکه دفاع بوده
  • ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    3 1
    اگر یک دور قرآن را با ترجمه خوانی حتما باور می کنی
  • ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    1 9
    دوره این خیالبافی ها گذشته.انسانها دیگه عقل دارن و این توهمات رو باور نمی کنند
  • ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    3 0
    اگر خدا می خواست اینگونه اون ها رو نابود کنه فقط کافی بود یک لحظه عنایتش رو از روی اونا برداره تا نابود بشن . نیست بشن. نه اینکه بپکن یا بمیرن یا ... ها!! بلکه یه جوری بشن که بگیم شدن مصداق «کأن لم یکن». اما خداوند دوست داره همه چیز از طریق خودش انجام بشه و یکی از آزمایش های خدا برای مؤمنین همینه.
  • مهدی ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    7 1
    اصلا دروغ نیست من هم آنرا در زمان جنگ تحمیلی تجربه کرده ام ساغت سه نیمه شب توی سنگر بالای خاکریز نگهبانی میدادم ناگهان صدای یکی را شنیدم که درخواست کمک میکرد جون پاسبخش نداشتیم محبوربودم خودم از سنگر بیرون بیام وبه مسؤل دسته خبر بدم که ناگهان باصدای توپ مستقیم زن به در سنگر استراحت مسؤل دسته پرت شدم اورا بیدار کردم وجریان را بهش گفتم وقتی خواستم به سر پستم برگردم دیدم از ستگرم خبری نیست و نصف خاکریز هم با شلیک توپ مستقیم زن ازبین رفته است فردای آن روز فهمیدم شب گذشته ودر آن ساعت شب کسی مجروح نشده اگر من درآن موقع توی سنگر بودم قطعا تکه تکه میشدم آ> اتفاق جز امداد غیبی جه میتوانست باشد و آن صدایی که من و حتی نگهبانان سمت جپ وراست من هم شنیدند که میتوانست باشد جز صدای غیبی و امداد غیبی.
  • سید محسن ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    2 0
    کسی که به خدا ایمان دارد و شیعه علی ع است جنگ برای رضای خداست شک نکنید که دست یدالله فوق ایدیم بالای اوست وگرنه من ایمان ضیعف چطور می توانم باور کنم انسانی که از نطفه گندیده متولد می شودو تو بار زنده می شود.پس اصول اعتقادیم ضیف است و آفرین. به بندگان واقعی خدا مجاهدان قی سبیل ا لله وتشکر از نظر دهندگان مثبت
  • ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    5 0
    من خودم از یکی شنیدم که از محافظای پدرش نقل می کرد. شما برو آتاری بازی کن فکر کن همه چیز الکیه! ئقای توی یه بازی، برنامه نویس یه کدهای مخفی میزاره تا بازی رو بتونی راحت ادامه بدی، خدا که کل جهان هستی رو خلق کرده نمیتونه کد مخفی داشته باشه؟! چقدر بعضی از ما خدا را ناتوان می پنداریم.
  • سعید ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    2 8
    توهم و دروغ ... جنگنده با توهمات اقایان سقوط نمیکند با موشکی پیشرفته تر سقوط خواهد کرد ...چیزی که مارا در جنگ با انان پیر.ز خواهد کرد تلاشمان برای رسیدن به برتری نظامی و سیاسی د مقابل دشمن است و نه هیچ چیز چیز دیگر
  • ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    4 0
    جناب قابیل بنو آمریکا!!! مگه وقتی فرشته ها میومدن کمک پیامبر (که تو خود قرآن خدا گفته تتنزل علیهم الملائکة) پیغمبر رفت زرتی مکه رو گرفت؟ شما چقدر خشنی؟ قرار نیست همه چیز با قدرت غیبی انجام شه. اگر مومنین مجاهدت کنن خدا کمکشون میکنه. اگه نکنن خدا خودش گفته صبر میکنم تا قومی مومن بیایند و دشمنان من رو نابود کنن. قرار نیست ما بشینیم فرشته ها برن هرکاری بخوایم بکنن. زمان ظهور انشالله تمام قدرتهای جهان دست امام زمان خواهد بود.
    • امیر IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
      0 0
      برادر انشاءالله درستش است این حرف که شما زدید معنی خیلی بدی میدهد لطفا اگر دیدید کسی اشتباه میگوید به انها اشتبایشان را بگوید که ثوابش نصیب شما و من شود خیلی ممنون
    • امیر IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
      0 0
      برادر انشاءالله درستش است این حرف که شما زدید معنی خیلی بدی میدهد لطفا اگر دیدید کسی اشتباه میگوید به انها اشتبایشان را بگوید که ثوابش نصیب شما و من شود خیلی ممنون
  • ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    0 0
    ظاهرا یا ترجمه مشکلی دارد یا نقل قول های مختلف باعث تغییر مطلب شده. مطلب کمک حضرت فاطمه زهرا خیلی خلاصه شده و تغییراتی یافته.
  • ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    1 3
    بيشتر خنده دار بود خدا كمك ميكنه ولي نه با فرستادن ارواح
  • Behzad ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    1 3
    Khandeh dar ham hast. Bavar nakoneed.
  • ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    5 0
    امدادهای غیبی درتمام جزئیات زندگی بندگان مخلص وجوددارد حتی درزندگی مردم عادیشان منتها باتوجه به سطح ایمان وعمل آنها شدت ویا کاهش پیدامیکند.قابل دیدن میشود ویاغیر قابل دیدن برای چشمهای عادی .... بعضی ازوقتها خطرات حتمی به طرز باورنکردنی ازمادفع میشوداینها تصادف نیست اینهاعنایاتی است که ضعف ایمان وفیزیک زدگی مادی دنیا باورآنهارابرای مادشوارکرده است .وقتی یک انسان (دراینجامنظورم جان برکفان حزب ا...لبنان هستند) اینگونه مخلصانه به مبارزه باکینه ورزترین و بدترین دشمنان خدا(صحیونیستها وحامیانشان)می روند چراباید از امدادهای غیبی خداکه آفریننده اخلاص مخلصان ،شجاعت مجاهدان،ایثار جان برکفان ،ولیاقت امتحان شدگان است،تعجب کنیم؟لشکریان خدا پیرامون ماهستندومشکل از ازبیماری تاریخی چشمیست عاشق دنیا،شیفته زروزیور، ، گنه دیده ولذت برده وتجمل دوست ،تامل گریز همان(اکثرهم لایشکرون)واگر دشمنان خداهم آنروی سکه معجزه رادیدندحجتی است وشهادتیست ناخواسته اززبان دشمنان خدا
  • ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    2 0
    دوست عزیز می تونی برای اطمینان قلبی آیات 123 تا 126 سوره آل عمران رو بخونی که در آن به امداد غیبی خداوند در جنگ بدر اشاره شده. یا علی
  • ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    1 4
    مبارزانی بدون سر ! ! ! باز توهم زدی مشرق
  • ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    3 0
    این یک جمله که در آغاز و پایان فیلم زیبای "آهنگ برنادت" -که حدود سی سال قبل دیدم- از خاطرم نمی رود: "برای آنان که ایمان دارند هیچ توضیحی لازم نیست، و برای آنانکه ایمان ندارند هر توضیحی بی فایده است"
  • ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    0 1
    جانم ... عزیز دل عمو اگه خدا قویه چرا همه ادم بدا رو نمیکشه ...
  • ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    0 0
    هابیل جان ! خدا انشالله هدایتت کنه...
  • مصحح ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    0 0
    و بشر المومنین
  • ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    0 3
    همش توهمه هرکه داستان خودشو تعریف میکنه اینجور داستانا برای بالا بردن روحیه تو هر ارتشی و هر دورانی از این افسانه ها زیاد بوده
  • نسل دوم انقلاب ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    1 0
    ان الله مع الصابرین صبر کن ان شاء الله اسرائیل را نابود می کنیم.
  • ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    2 0
    در جبهه های جنگ مسائلی برایم پیش امد که امکان ندارد عقل قبول کند اما دیدم
  • ناشناس ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    1 0
    دلت خیلی کدر شده اگه باور نمیکنی.زمانی به پیامبران هم لقب جادوگر میدادن چون باور نداشتن دست خدا بالا همه دستاست!
  • حزب الله ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    0 0
    کم من فئه قلیله غلب فئه کثیره باذن الله چه بساگروهی اندک که برگروه بزرگ پیروزشوندبه اذن خدا
  • ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    1 2
    خدا همه بیمارا رو شفا بده
  • ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    0 0
    ان الذین قالو ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه ان لا تخافوا و لا تحزنوا و ابشروا بالجنه التی کنتم توعدون
  • albert ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    0 1
    راست و دروغ با هم...
  • ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    2 0
    باور كن اينقدر بدبين نباش خدا در قران خيلي به عناياتش مكرر اشاره كرده و اگر اين چيزها نباشه پس كجاست خاطرات جنگ 8 ساله را بخوان حادثه طبس اتفاقات انقلاب اسلامي و .....
  • محمود ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    4 0
    مگه تو جنگ ما کم از این ها بود باور نکن به جهنم
  • ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    0 0
    این اولین بار و آخرین باری نیست که این اتفاقات می افته. کافیه راجع به حوادث پیرامون غزوه ی بدر یا خروج حضرت قائم عجل الله فرجه تحقیق کنی. اگر واقعا بخوای دین خدا رو مدد بدی، خیلی عجیبه که خدا کمکت کنه؟ و کان حقا علینا نصر المومنین
  • ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    0 0
    از ایرانی ها هم جلو زدن! یاد عملیات بازی دراز افتادم ...
  • مجید ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    0 4
    عجب جک های باحالی بود.
  • ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    1 2
    بعضی ها کلا مرض منفی دهی دارن
  • ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    2 0
    اگه کلا به خدا و فرشته و قرآن اعتقاد نداری - چون این قیاس غیر منطقیت راجع به قدرت خدا با هر سبب دیگه ای هم صدق می کنه - این بحث برات فایده نداره، اول باید بری دنبال اونا. اگه هم به قرآن اعتقاد داری، این به نظرم عجیب تر از سرد شدن آتیش و برگشتن و زیر خاک رفتن یه قوم (قوم حضرت لوط) و میمون شدن یه گروه و سنگ شدن اون یکی و سنگ های یه سری کبوتر که فیل ها رو سوراخ می کردن نیست. جواب سوال احمقانه ات هم اینه. خدا در عین این که قدرت بی نهایت داره، حریت داره و آزاده و قرار نیست تو برای خدا تعیین تکلیف کنی. آخه عزیزم همین سوالتو یه ذره گنده تر کنی، می تونی راجع به کربلا و ظهور حضرت مهدی و کلا خلقت بپرسی که چرا خدا نمی زنه همه ی کافرا رو همین الآن نابود کنه و .... خدا اراده کند فرشته ها هم می آیند و چند تا هواپیما که هیچ، کل تشکیلات کفار رو در هم می شکنند. اللهم عجل لولیک الفرج...
  • رضا ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    1 0
    خیلی جالب بود، چرا متن کاملشو قرار نمیدید؟ اگه طولانیه میتونید بصورت یک فایل پی دی اف برای دانلود در سایت بزارید. موفق باشید
  • soltan ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    1 0
    درود برسید حسن نصر الله-مرگ بر وهابیت
  • ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    1 2
    دروغگویان مذهبی را نمی شود قانع کرد آنها برای رضای خدا دروغ میگویند
  • ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    0 1
    ممکنه بعضیا غلو کرده باشن، ولی چنین نصرت هایی همانطور که به فرموده قرآن در جنگ بدر شد، ممکن است و خواست خدا باشد محقق می گردد
  • ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    2 0
    کیست که نداند یک حزب که نه دولت و حکومتی و دارای ارتشی بلکه یک گروه کوچک توانسته ارتش چهارم جهان را مستاصل کند
  • احسان ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    1 0
    شیعه بودن یعنی این... حالا بعضی کشورها که شیعه نیستند حالا حالا باید بجنگند!! یا علی(ع)
  • میثم ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    1 0
    خداوند به کسانی کمک می کند که دین خدا را یاری کنند . ودوستان نباید این امداد ها را دست کم بگیرند . در دفاع هشت ساله دنیای کفر با تمام قدرت در برابر ما صف آرایی کرد ولی نتوانست هیچ غلطی بکند واین نبود جزء یاری خدا که دشمنان را منکوب کرد . جنگ 33 روزه و22روزه وهشت روزه هم از این مواردی است که بدون شک دست یاری خدا در آن نقش اساسی داشت . وحال اگر باور کنی یا نکنی چیزی را عوض نمی کند . تنها به خودت ظلم کردی که جاضر نیستی واقعیت جهان آفرینش را بپذیری . یک بار آیه الکرسی را بخوان . خداوند ولی مومنان است . پس کسی که سر پرستی گروهی را می پذیرد از یاری او دریغ نمی کند .
  • ابراهیم ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    39 0
    لطفا کتابهای (خاکهای نرم کوشک=شهید برونسی) و (سلام بر ابراهیم=شهیدابراهیم هادی) و ( رازنگین سرخ=شهیدمحمودشهبازی) و(لبخندی به معبرآسمان=شهیدمحسن دین شعاری) را با دقت بخوانید تا ببینید در جنگ خودمان چه خبر از عنایات باریتعالی و امامان معصوم -ع-بوده
    • ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      0 0
      ممنون بابت مع فی کتابها
  • ابراهیم ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    1 0
    لطفا کتابهای (خاکهای نرم کوشک=شهید برونسی) و (سلام بر ابراهیم=شهیدابراهیم هادی) و ( رازنگین سرخ=شهیدمحمودشهبازی) و(لبخندی به معبرآسمان=شهیدمحسن دین شعاری) را با دقت بخوانید تا ببینید در جنگ خودمان چه خبر از عنایات باریتعالی و امامان معصوم -ع-بوده
  • ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    0 0
    مهم نیست
  • سید حسن ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    ولینصرن الله من ینصره
  • توحید ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    1 0
    دوست عزیز! درست و منصفانه اینه که اگه آدم وقتی به درست یا غلط بودن چیزی اطمینان نداره اونو تکذیب نکنه! مساله ای که برای شما مشتبه شده جوابش اینه که اولا: خدا می خواد اونا به دست مومنین شکست بخورن و خوار بشن(...أن یصیبکم الله بعذاب من عنده او بأیدینا/توبه:52) ثانیا:نصرت الهی هم بستگی به میزان صبر و تقوای مومنین داره(بلی إن تصبروا و تتقوا ...یمددکم ربکم بخمسة آلاف من الملائکة مسومین/آل عمران:125)
  • سینا ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    بر منکرش لعنت
  • ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    خب کلت خرابه برو عمل کن.
  • داوود ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی
  • ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    الله اکبر
  • پروژه بیداری ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    کتاب وعده صادق نیز برخی امداد های غیبی در جنگ 33 روزه رو نوشته است . الیس صبح بللقریب
  • ناظر ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    1 0
    اگر چشمایت را باز کنی تو ایران موقع حمله امریکائیها به طبص دیدی که نیروهای مصلح با امریکائیها در گیر نشودن ولی صدمات کلی به هواپیما و هلیکوپترها رسید و اتش گرفت.
  • ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    1 0
    سلام بخش جنود الهی در پاراگراف دوم فعل اشتباه داره وی شروع به پر کردن ظروف از آب شد. وی شروع به پر کردن ظروف از آب کرد. ببخشید هی ایراد میگیرم.برا اینه که سایتتونو دوسدارم و نمیخوام اشتباهات لپی رو مردم بگیرن.
  • حقیقت ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    1 0
    در حمله امریکائیها به طبص این چنین بود.
  • ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    1 0
    زمان پیامبر(ص) تو جنگ بدر هم فرشته ها اومدن کمک. به پیامبر که اعتقاد داری. مگه تو جنگ خودمون کم از ین اتفاقات افتاده؟ داستان شهید برونسی رو بخون که حضرت زهرا (س) چطور راهنماییش میکرده. در ضمن ما اهل جنگ نیستیم،ما در مقابل حمله موظف به پاسخ دادنیم
  • اسکندری ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    1 0
    تا حالا نشده یک جایی حسابی دربمانی ولی یکهو کارهایت خود به خود حل بشه اینهم از همون موقعهاست با این تفاوت که توی اینجا خدا به امثال من و توی بی دین کمک نکرده به یاری کننده های دینش کمک کرده پس حتما هم کیفیت و هم کمیتش بسیار متفاوت تر است
  • کمیل ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    1 0
    خدایا طعم شیرین پیروزی مقاومت در سوریه را نزدیک کن. برادرا بر اساس اخبار عملیاتهای وسیعی برای پاک سازی این کشور توسط ارتش و مبارزان حق طلب در حال انجام است دعا کنید این تلاشها و خون دلها هر چه سریع تر به نتیجه برسد برای پیروزی مقاومت 5 صلوات بفرستید بر محمد وال محمد(ص)
  • فاطمه ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    ثم أنزل الله سکینته علی رسوله و علی المؤمنین و أنزل جنودا لم تروها وعذب الذین کفروا و ذالك جزاء الکافرین. توبه/۲۶ آنگاه خداوند وقار و سکینه خود را (یعنی شکوه و سطوت وجلال ربانی را) بر رسول خود و مؤمنان نازل فرمود و لشکر هایی(از فرشتگان) که شما نمی دیدید(به مدد شما) فرستاد و کافران را پس از آنکه غالب و قاهر بودند) به عذاب و ذلت افکند، و این است کیفر کافران.
  • عبدالزهرا ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    1 0
    فیض روح القدس ار باز مدد فرماید، دیگران هم بکنند آنچه مسیحا می کرد اون عزیزانی که منفی دادن و اظهار تعجب کردن بدونن که وعده خدا حق و تخلف ناپذیره اگر نمیتونیم این معجزات رو درک کنیم باید به ایمان و نوع اعتقادمون شک کنیم. و ان وعد الله حق والذین جاهدو فینا لنهدینهم سبلنا
  • ساکن مریلند ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 1
    به ما که در اینجا کمکی امدادغیبی چیزی نمیرسه اما اگر به شما میرسه خدا را شکر
  • سرباز علی ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    1 0
    انشالله آزادی بیت المقدس
  • محمد ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    آقا "محسن از قم"، ناشناس 18:55، و ناشناس 22:23؛ اگر منطقي فكر كنيد، راحت باور مي‌كنيد. آيا خداوند قادر، مي‌تواند مقدارت عالم را به دست بگيرد و قوانين عالم را، آنگونه كه خود وضع كرده، تغيير دهد؟ قطعاً بله. مثلاً خداوند اگر براي اجرام سنگين نسبت به اجرام سبك، نيروي جاذبه قرار داده است، مي‌تواند اين قانون را لغو و قانون علمي ديگري جايگزينش نمايد. از طرفي خداوند، بنده مؤمنش را دوست دارد. تا اينجا كه مشكلي نيست. پس خداوند مي‌تواند اگر و فقط اگر صلاح ببيند، قوانين دنيا را آنگونه كه صلاح مي‌داند تغيير دهد. البته اين جور مسائل هيچ وقت فراگير نمي‌شود تا حالت امتحان گونه دنيا حفظ شود. من خودم يكي دو ماه قبل از انتخابات 88، خواب جنگ و تسخير تهران به وسيله دشمن بيگانه را ديدم. بدون هيچ مقدمه ذهني. دو ماه بعد فهميدم ماجراي آن دشمن بيگانه چه بود!
  • محمد ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    مگه فرشتهها بيكارن تنبلي ما رو جبران كنن؟! اين حوادث نادر هم، براي افزايش بصيرت ماست. خداوند در قرآن مجيد مي‌فرمايد دنيا را دشوار آفريديم.
  • ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    براي اينكه هر گروهي، قضا و قدر خاص خودش را دارد. تو از كجا ميداني وظايف مردم سوريه و حزب الله لبنان، يك جور تعيين شده است؟!
  • ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    تو خودت هيچي پسر! خدا به تو قدرت داد كه حالا با پر رويي خودت رو صاحب قدرت مي‌دوني. به مرگ و آخرت فكر كن بلكه اين افكار شيطاني از تو دور بشه.
  • ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    لابد در مريلند گناه زياده.
  • اسمال ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 1
    پیشنهاد میکنم یک سری به پزشک روان و اعصاب بزنی .مخت اتصالی نکنه یک وقت
  • اسمال ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    حالت خوبه؟
  • ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    جواب همه سئوالهای شما این مسئله است که حتی امداد غیبی خدا هم تابعی است میزان همت مومنین...مطمئن باش اگر مردم بیشتری همت می کردند در صحرای کربلا لشکر کفر یزید حتی نفری زنده به کوفه خائن بر نمی گشت...در روایات صحنه کربلا اومده که حضرت اباعبدالله به تنهایی بین 1300 تا 1500 نفر از این حرامزاده گان رو به درک واصل کرد...خداوند هیچگاه امدادش رو از مونین بر نمی داره... گرچه بزرگترین امداد خدا و نصرت خدا و محبت خدا به مونین قلب محکم و ایمان استواری است که خداوند عزیز بهشون هدیه کرده...
  • ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    موفق باشی
  • ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    توهم؟ ششمین ارتش قدرتمند دنیا اسکن کامل خاک لبنان هر 15 دقیقه یکبار فاصله کشف محا شلیک موشک تا سرکوب کامل محل شلیک با هواپیما بین 5 تا ده دقیقه قویترین تانکهای مناسب برای جنگهای هسته ای با پشتیبانی کامل هوایی زبده ترین نیروهای جنگ زمینی پشتیبانی کامل و مطلق بین المللی و استفاده از هر گونه سلاح ممنوعه و پنج هزار چریک از جان گذشته... باور کن این رویارویی به توهم خیلی شبیه تره تا اون داستانها تا عاقلان چه فهم کنند...
  • ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    و ( به یاد آور ) هنگامی را که شیطان ، اعمال آنها [ مشرکان ] را در نظرشان جلوه داد ، و گفت: «امروز هیچ کس از مردم بر شما پیروز نمی گردد! و من ، همسایه ( و پناه دهنده ) شما هستم!» امّا هنگامی که دو گروه ( کافران ، و مؤمنان مورد حمایت فرشتگان ) در برابر یکدیگر قرار گرفتند ، به عقب برگشت و گفت: «من از شما ( دوستان و پیروانم ) بیزارم! من چیزی می بینم که شما نمی بینید من از خدا می ترسم ، خداوند شدید العقاب است!»
  • سینا ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    من جهادگر نبودم اما تو هیئت محل و خانواده و جاهی دیگه از این معجزات و امداد ها دیدم وقتی مجلس روضه اربات بدون هیچ امکاناتی با امداد مادرشون به بهترین شکلش انجام میشه . خوب تو جنگ هواپیما هم میتونه ساقت بشه!!!!! ایم مسئله برا ما قابل درکه. یه بار مداح نبود تو هیئت مداحمون باباش سکته کرد همون شب رفت بیمارستان قرۀن خوندیم مونده بودیم چکار کنیم یکی از مداحای خوب شیراز اومد تو نشست پشت میکروفن و خوند بعد فهمیدیم فکر می کرده امشب اینجا دعوت داره!!!! من که دعوتش نکرده بودم !!
  • سید مهدی ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 2
    به خدا هر چی میکشیم از همین جفنگیاتیه که به اسم دین به خورد مردم میدین!
  • سید مهدی ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    میشه اسم این فیزیکدان ها رو هم بگید تا بریم بخونیم؟!
  • ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    پووووووووووووووووووووووووف!
  • ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    خدا انشاءاله به همه ما ایمان قوی عطا نماید در قران این مطلب اشاره شده است که خداوند متعال در جنگ بدر فرشتگان را به یاری مومنان فرستاد و عده نیز داده که به مومنان یاری می رساند در قران جنگ بین جالوت وطالوت نیز خداوند به مومنان امدادغیبی رسانده است اصل داشتن ایمان قوی (یقین )به خداوند است
  • ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    1 0
    به دوست ناشناسی که اشتباه لپی گرفته سلام میکنم وخدمتش معروض می دارم که درخط آخر اشتباه لپی دارند ودرواقع باید می نوشتند "دوست دارم ونه "دوسدارم"
  • ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    حکمت ومصلحت خداوند در مورد امام حسین در کربلا را ببینید مظلم تر از امام معصوم و خانواده عترت چه کسی است
  • d ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    1= ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم(اگر خدا را یاری نمایید او شما را یاری میدهد و قدمهایتان را مستحکم می کند)-- همانگونه که قوم موسی به او می گفتند تو و خدایت به جنگ دشمنان برو، تصور برخی از امداد غیبی همین است که پا روی پا بیندازد تا خدا و انبیا و ملائکش نوکری او را کنند.-- نه برادر جان، خداوند تلاش تو را پاسخ و یاری می دهد نه فرار از کاشنانه و تحویل ارازی مقدس به قیمت ناچیز و تنبلی و تن پروری(سر گذشت فلسطین را مطالعه کن
  • ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    ثم انزل الله سکیتته علی رسوله وعلی المومنین وانزل جنودا لم تروها وعذب الذین کفروا وذلک جزاء الکافزین توبه/26
  • سید ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    من در اینکه خداوند وعده داده به مبارزان راه حق کمک کنه شک ندارم. در این که در جنگ بدر فرشتگان رو به کمک مسلمونا فرستاد و این کار رو در همه جنگهای حق و باطل انجام میده تردیدی ندارم اما در اینم تردیدی ندارم که بعضیا از اعتقادات مردم سوء استفاده می کنن. به قول علماء یک بحث امکانه و یک بحث وقوعه. ممکنه چیزی عقلا ممکن باشه ولی واقع نشده باشه.
  • سید ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    به آیه ای که بارها رهبری عزیز قرائت کردن توجه کن. قرآن میفرماید اگه با کسانی که به جنگ شما اومدن ( مهاجمین) بجنگید قطعا پشت کرده و فرار می کنن. اما خدا نگفته اگه بهشون حمله کنین حتما پیروز میشین!
  • محسن ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    اگر الطاف و عنایات الهی را نمی توانیم باور کنیم اشکال از مامی باشد و گرنه وعده های خدا ی سبحان با توجه به مقتضیات و مصالح الهی تخلف ناپذیر و قطعی است زیرا فرموده«ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم»بنده کاملاً به امدادهای الهی باور دارم همچنانکه در هشت سال دوران دفاع مقدس نیز به کرات شاهد الطاف خداوند متعال و عنایات اهل بیت علیهم السلام بوده ایم.
  • ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    1 0
    حکایت تو حکایت قوم بنی اسراییله که هر معجزه ای می دیدند طلب معجزه دیگر می کردند و باز هم ایمان نمی آوردند حالا اگر معجزه بشه و کل اسراییل با خاک یکسان بشه باز هم شما بر گمراهی خویش اصرار می ورزید
  • ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    2 0
    حکایت بعضی از نویسندگان کامنت ها حکایت قوم بنی اسراییله که هر معجزه ای می دیدند طلب معجزه دیگر می کردند و باز هم ایمان نمی آوردند حالا اگر معجزه بشه و کل اسراییل با خاک یکسان بشه باز هم شما بر گمراهی خویش اصرار می ورزید
  • ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    1 0
    "برای آنان که ایمان دارند هیچ توضیحی لازم نیست، و برای آنانکه ایمان ندارند هر توضیحی بی فایده است"
  • عبداله نوری ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    مطمئن باشید جز امدادغیبی وکمک خداوند نمیشد یک گرو ه چریکی بر مدرنترین ویکی از قویترین ارتشها پیروز شود همین ارتش در جنگ 6روزه همه کشورهای عربی را شکست داد
  • مسعود ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    2 0
    در جواب اون ناشناسي كه نظر داده زمان اين خيالبافيها گذشته وانسانها عقل دار شده اند!! جناب! اگه به عقل باشه اين سؤال مطرحه كه كدام عقل سليمي مي پذيره كه ارتشي تا بن دندان مسلح كه از حمايتهاي همه جانبه ابر قدرتهاي ظاهري غربي برخورداره و از افتخارتش شكست دادن ارتشهاي مجهز 6 كشور عرب است كه آنها هم از سوي ابرقدرتهاي ظاهري شرق حمايت مي شدند,ارتشي كه چهارمين ارتش قدرتمند دنيا ناميده مي شدو هروقت اراده مي كرد تا قلب بيروت پيشروي مي كردچنين ارتشي در مقابل يك گروه از جوانان لبناني شكست بخوره كه بهترين و مهمترين سلاح ظاهريش موشكهاي با برد حداكثر150كيلومتربود وهيچ تانك و ناو جنگي و هواپيما و ماهواره و... هم نداشتندوحتي عده اي مزدور از خدا بي خبر در داخل لبنان و حتي در دولت لبنان كه معروف به جريان 14 مارس و تحت رهبري حريري با صهيونيستها همكار مي كردند اگر با حساب دو دو تا چهارتا باشه كه اصلا" اين جوانان حتي فكر ايستادن در مقابل اين ارتش جهنمي را هم نمي بايست به خود راه دهند تا چه برسه به اينكه اورا شكست هم بدهند!! پس بهتره از عقل ودرك وفهم انسانها حرف نزني چون اينجور جاها ديگه با حسابها و عقلهاي مادي و دنيايي نمي توان تحليل كرد.چيزي وراي اين ماديات و عقلهاي كوچك ما انسانها مي طلبد.اتفاقي كه در دوران دفاع مقدس خودمان هم افتاداز همين جنس است.يك كشور تازه انقلاب كرده كه از همه طرف در معرض خباثتها و توطئه ها و جنايتهاي گوناگون دشمنان وحشي قرار گرفته و فاقد يك ارتش منسجم و منظم است آماج حمله يك ارتش مجهز مستظهر به ابرقدرتهاي شرق و غرب عالم قرار گيرد اما بعد از مدتي به جايي برسد كه حاميان اصلي اين ارتش براي جلوگيري از شكستهاي بيشترآن خود مستقيما" وارد معركه شده و دست به هرجنايتي بزنندتا آن ارتش را نجات دهند .آيا اينها نشان از امدادهاي غيبي خداوند نيست .
    • ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
      0 0
      احسنت....تبارک الله...حفظک الله...حق مطلب ادا
  • یک رزمنده ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    1 0
    برادرم برات دعا می کنم که خدا بهت توفیق بده،تازنده ای فقط یک بار در شبی مثل والفجر هشت،فقط یک روز مثل کربلای 5 ، فقط یک ساعت مثل پشت پد شرق دجله در بدر،فقط یک نفس در سه راهی شهادت شلمچه یا یک طرفه العین در طلائیه خیبر قرار بگیری . اون وقت با تمام وجود به آنچه رزمندگان با سعادت حزب الله لبنان که از ما بسیجی ها خیلی به خدا نزدیکترن گفتند ایمان میاری . اینها که شنیدی قطره ای بود از اقیانوس امدادهای غیبی دوران دفاع مقدس خودمان . به خون شهدا قسم من نه تعجب کردم و نه سرسوزنی در گفته های این عزیزان تردید. خدایا توفیق همراهی امام زمان (عج) را در قیام موعود عنایمان فرما.
  • ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    کمک الهی از این بالاتر که ایران هشت سال با کمترین امکانات در مقابل عراق با حداکثر امکانات و کمک های مالی و تسلیحاتی تقریبا تمام کشورهای دنیا جنگید و عاقبت هم پیروز جنگ شد؟؟؟؟
  • حمید رضا رحیی ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    هر قومی که با خدا باشد پیروز است می خواهد ایران باشد می خواهد حزب الله باشد می خواهد آمریکا باشد
  • ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    شما خبر داری که نمیشه؟؟؟ اونجام بعد از پیروزیشون معلوم میشه کجا امداد غیبی بهشون رسیده...
  • ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    افسانه؟!؟!؟! متاسفم واقعا...................
  • ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    احمدی نژاد تون هم از این حرف ها زیاد میزد .
  • ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    بــِش باد...
  • ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    طبس! آفرین، چه مصداق بارزی.... دوستان منفی دهنده، اینو هم باور ندارین؟؟؟ این که دیگه فیلمش هم ساخته شد!
  • ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    الّلهمّ صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم و العن اعدائهم اجمعین...
  • وحید ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    اون دوستانی که سوال می کنن پس چرا با کمک ملائک فلسطین آزاد نمیشه، یا چرا اسرائیل نابود نمیشه، چرا تو سوریه زن و کودک کشته می شه و ... به سایت (http://www.shobhe.tv/) مراجعه کنن و تو قسمت جستجو، یک کلمه ی مورد سوال رو تایپ کنن. جواب های کلامی ، اعتقادی و سیاسی داده شده... این سایتی که معرفی کردم یکی از بهترین سایت های پاسخ گویی به شبهات هست. کسایی که سوال دارن باید به دنبال جواب باشن ، نمیشه هم سوال داشت و شبهه پردازی کرد هم دنبال جواب نرفت، اونی که قلب سلیم داره و مریض نیست حتما دنبال کشف حقیقت میره (الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا). امیدوارم دوستان استفاده کنن. یه سری زدن به سایت که ضرر نداره... یا علی
  • ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    هیچ کاری واسه خدا غیرممکن نیست... امداد غیبی یکی از کوچکترین کارای خداست، که ما توان درک کردنش رو نداریم...
  • وحید ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    اون دوستانی که سوال می کنن پس چرا با کمک ملائک فلسطین آزاد نمیشه، یا چرا اسرائیل نابود نمیشه، چرا تو سوریه زن و کودک کشته می شه و ... به سایت (http://www.shobhe.tv/) مراجعه کنن و تو قسمت جستجو، یک کلمه ی مورد سوال رو تایپ کنن. جواب های کلامی ، اعتقادی و سیاسی داده شده... این سایتی که معرفی کردم یکی از بهترین سایت های پاسخ گویی به شبهات هست. کسایی که سوال دارن باید به دنبال جواب باشن ، نمیشه هم سوال داشت و شبهه پردازی کرد هم دنبال جواب نرفت، اونی که قلب سلیم داره و مریض نیست حتما دنبال کشف حقیقت میره (الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا). امیدوارم دوستان استفاده کنن. یه سری زدن به سایت که ضرر نداره... یا علی
  • ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    خوب باشد فهمیدیم تو میخونی
  • عباس ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    شما بهتر است ماجرای جنگ بدر را بخوانید.
  • ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    تو هم توهمتو بگو جانم
  • احمد ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    واقعا از قمی یا خالی میبندی؟!
  • ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    خوبه ننوشتی تبص! طبس منظورتون بود؟! کجا هست؟! کدوم کشوره؟! املاشو بلد نیستی بعد هی میگی بلدم بلدم بلدم!!
  • حسن ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    آقا من به امدادهای غیبی اعتقاد دارم . من یکبار اصلا درس ریاضی عمومی نخونده بودم موقع تقسیم برگه سوالات دیدم یک کاغذ دیگه به برگه سوالات من چسبیده وقی کندمش دیدم جواب سوالاته . من هم از خدا خواسته گرفتم همه جوابها رو توی برگه سوالات نوشتم و 20 شدم . کی فکرش رو میکرد که خدا اینچوری به من کمک بکنه .
  • شناس ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    انجام میشه ولی مثل لبنانیا تو سالگرد پیروزیشون متوجه میشی!!!!!!!!!!!!!!!
  • شناس ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    بیش باااااااااااااااااااااااااااااد
  • ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    یکی از این خاطرات رو من خودم از یکی از بچه های حزب الله 4 سال پیش شنیده بودم.. کاش میشد اینارو فیلم کرد یا یه جوری به تصویر کشید
  • سعید ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 1
    من یک ماجرایی رو براتون بگم شاید باورش سخت باشه ولی در اوج فتنه 88 من و تعدادی از بچه های بسیج برای مقابله با فتنه گران رفته بودیم که در یک عملیات تعقیب و گریز من از سایر بچه های بسیج جا موندم و حدود 50 فتنه گر من رو محاصره نعل اسبی کردند دیگه میدونستم کارم تمومه سریعا شعادتین را اقامه کردم ولی ناگهان دیدم آن 50 نفر فتنه گر سریعا به سمت عقب فرار کردند من متعجب شدم دیدم هیچ کس از بچه های بسیج و ناجا در فاصله 500 متری من هم نیست خیلی متعجب بودم که ناگهان از یک رفتگر کنار خیابان پرسیدم اینها چرا فرار کردند . آن رفتگر گفت: کوچه بالایی ساندیس مجانی میدن برای همین اینا تافهمیدن، سریع رفتن که ساندیس بهشون برسه و اینجور بود که من مورد عنایت امدادهای آسمانی قرار گرفتم .
  • جواد ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    انتظار نیست که همه باور کنند. قضایای جنگهای بدر و احد و نبرد طالوت و جالوت رو بخون از قران که گفته شده دشمنان اسلام، لشکر مسلمانان با ایمان را چند برابر میبینند و دلهره در دلشان می افتد.
  • علی ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    شیطان اومده اینجا منفی زده!
  • جواد ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    برای چی فرشته ها بروند و نابود کنند اونجا رو؟ مگه نبرد طالوت و جالوت رو نخوندی که بعد از اینکه به سختی آزمون شدند و برخی موفق و پیروز بودند در آزمون الهی پیروزی بر لشکر زیاد جالوتیان محقق شد. الان اونا بروند و اسراییل را نابود کنند تا آدمای بی ایمان خوشحال شوند؟ این که نمیشه عزیز برادر. 313 نفر صالح و سالم باشند وعده ی پیروزی داده شده. بریم خودمون را درست کنیم تا از پیروزیها بتونیم خوشحال باشیم.
  • مجید ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    برای دوستانی که هنوز از امداد الهی در حیرت و انکار هستند خواهش میکنم به شاهد زنده جنگهای 33 روزه برادر جانباز مستند ساز عزیز برادر برجی مراجعه کنند.
  • مجید ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    مستند جنگهای 33روزه توسط مستند ساز عزیز برادر برجی ساخته شده است
  • جواد ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    وقتی فتنه باشه حق و باطل در هم آمیخته هست و همه فریب میخورند. اینجا انتظار داری خدا به کدوم طرف کمک کنه؟ بعدش هم باید بدانی که "انمالاعمال بالنّیات." بعدش هم کار خدا حکمت داره، همونطور که به انسان اختیار داده و به فرشته اجبار. مثل قوم بنی اسراییل خدا را با این حرفا زیر سوال نبریم که خدا قاطع، مکار، رحمان، توبه پذیر و هادی هست.
  • جواد ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    خدا فرمان داده که هرچه میتوانید از ادوات جنگی برای رعب افکنی در دل دشمنان فراهم آورید و از طرف دیگه گفته که ان الله رمی. بدون ایمان همه ی سلاحها نابود می کنند صاحبش را همانطور که امروز آمریکا ثمره ی مهمات زیادش را در خاورمیانه حس میکند و مجبور می شود بودجه نظامیش را کاهش دهد.
  • خدمت ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    فیلم سواحل اشک و زیتون ساخته رضا برجی مخلص حاج رضا هم هستم اردات دارم دوباره هم برای ذکر خاطرات جنگهای 33 روزه هیات ما بیا هیات عاشقان ولایت- یاعلی
  • علی ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    منطق تو ما را کشته. مبارزان بدون سر را سربازان اسراییلی گفتند نه مشرق آقای منطقی. بهتر است شما که قضاوتتان اینگونه است خرج دوا درمان این سربازان متوهم را تقبل کنی آقای دقیق و منطقی!
  • عباس ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    حتما اون سربازای اسراییلی هم برای کاهش روحیه ی خودشون گفتند این چیزا رو. خخخخخ
  • جواد ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    خدا به بیماران شفا بده اما بیمارانی که نسبت به قرآن مرض در قلبشان هست، بر مرضشان انشالله بیفزاید.
  • جواد ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    کمک غیبی در گرو ایمانه. تو هم اونجا میتونی که خوان الهی گسترده هست و ما همیشه کوتاهی کردیم. چه بسا افرادی که در جوار منبع انرزی تمامی ناپذیر خانه خدا باشند و از خدا بی خبر باشند.
  • ناشناس ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    رزمندگان حزب ا... خیلی مخلص هستند تو جنگ هم که باشی و روی تمام آرزوهات پا گذاشته باشی و دست خالی اومده باشی در راه خدا با دشمن تا دندان مسلح بجنگی خدا هم برات کم نمی زاره
  • ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    اشتباه مثبت دادم
  • ناشناس ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    مطمئنی سید مهدی هستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ناشناس ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    پیشنهاد می کنم کمی درباره ی قضا و قدر الهی و جبر و اختیار و حکمت خداوند بیش تر مطالعه بفرمایید. استدلال های شما به نظر عجیب و خنده دار است که شاید به خاطر عدم درک درست از خلقت و مطالعه ی محدود باشد . امیدوارم خداوند همه را به راه راست هدایت کند
  • توحید ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    اینی که میگی بیشتر به امتحان الهی شبیه تا امداد الهی
  • ناشناس ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    نمی دونم چرا همش احساس می کنم این ناشناس با اون ناشناسی که چند تا سؤال احمقانه طرح کرده بود با اون سید مهدی یه نفرن
  • ناشناس ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    هم جنگنه لازم داریم ,هم تدبیر و فکر و بالا تر از همه ی اینا امداد های خداوند که در همه حال به ما میرسه فقط کافیه چشممون باز باشه
  • ناشناس ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    عزیزم خدا هر طوری حال کنه کمک می کنه . تازه این ممکنه همون خوف انداختن خدا تو دل دشمن باشه
  • ناشناس ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 0
    خودت بدبختی بسه نمی خواد ما رو هم به بیچارگی امر کنیFinglishجان
  • ناشناس ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    1 0
    تو مسأله ی پوریم یه صهیونیست نظر می داد اسمش موشه بود ،احتمالا این جا هم اومده با اسامی دیگه
  • ناشناس ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    1 0
    نه موشه جون خودتم می دونی عین واقعیته
  • ناشناس ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    1 0
    من هم حضور شهدا رو کاملا حس می کنم
  • ناشناس ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    1 0
    نه موشه جون جوک نظرات تو تو این صفحست که چند تا درمیون گذاشتی
  • فدایی رهبر ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    1 0
    برادر این امتحان الهی بوده.می خواسته ببینه گناه می کنی یا نه/که شما گناه کردین
  • ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    1 0
    مگه الكيه توخونت نشستي داري حال ميكني كمه همين كه زتده اي وسالم امداد غيبيه برو خدارو شكركن
  • ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    1 0
    برادر شما مراقبتون گیج بوده!
  • ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 1
    پس اون نعل اسبیا بسیجی بودند اونا ساندیس خور بودند و ساندیس برای اونا حمل و نقل میشد نه سبزها.
  • ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 1
    دمت گرم سعيد. سبزها همينن، قيمتشون قد يه سانديسه.
  • ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
    0 1
    یگانهای رزمی در این شرایط عمدتا مواد توهم زا را برای افزایش روحیه غیر مستقیم در غذای افراد وارد میکنند. اگر کل گردان اسرائیلی هم لشگر بدون سر را دیده اند حداقل یک عکس یا فیلم میتوانست وجود داشته باشد. همه شان از ماده توهم زا استفاده کرده بودند. نیز این همه افراد شامل هزاران نفر لبنانی و غزه ای کشته نمیشدند.
  • d ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    3 0
    2=لهوف(مقتل امام حسین):فوجهای ملائکه اجازه شرکت در نبرد کربلا را داشتند اما امام حسین (ع) پیروزی در این نبرد را با خون سرخ خود و اصحاب خود می دید.-- 3= جریان شهادت تمامی اهل بیت هم همینگونه است که شهادت مظلومانه ایشان یا بیدار باش به من و شما بعد از بی عرضگی گذشتگان در یاری رساندن به حق است و یا سلب توفیق از جامعه بشری است.ما در کجا ایستاده ایم؟ خوابیم یا بی خیالیم یا در جبهه ی دشمن؟ 4=اولاً قرار نیست سنتهای الهی با سنن دیگرش مخدوش شوند. ثانیاً مطالعه ی حوادث و آمار تعدادنیرو و امکانات و تجهیزات حزب الله می تواند برق از کله ی هر منکری رو بپرونه- بعد می فهمی افتخار به حمایت از فرشتگان یعنی چه؟--2500 رزمنده حزب الله در مقابل ارتش چهارم جهان-0 تانک و 0 هواپیما و 0 هلیکوپتر و 0 ماهواره جاسوسی و ... از حزب الله در مقابل چندصد تا از این ابزار آن هم پیشرفته ترینش از اسراییل؟
  • سید مهدی ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    1 0
    در ضمن آقای ناشناس، شما اگه به این امداد های غیبی وصل بشی و ازشون کمک بگیری، می فهمی که بنده سید مهدی هستم نه هیچ کس دیگه!
  • محسن ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    1 0
    جناب ناشناس۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳ و ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ____ اونی که گفته حضور شهدا رو کاملا حس میکنه! مرتیکه عوضی کلی ما رو خندوندی، ولی میدونم از مسخرگی این حرفو زدی. خیلی جوکی... ولی شوخی بگیر، اون موقع که حضرت عزرائیل علیه السلام اومد جونت رو بگیره، فرشتگان بهت میخندند میگن: بیچاره فکر میکرد با مرگ، همه چیزش تموم میشه، ولی تازه پا به دنیای ابدی گذاشته و بدبختیهاش شروع شده. هرهر بهت میخندند.... ولی چه فایده که تو نه گوش و نه چشم و نه زبانت رو کنترل میکنی... هر چیزی رو میذاری بره توی ذهنت کودنت، دیگه بهتر از این نمیشی... خدا، اگر قبولش داری، عاقبت همه رو ختم به خیر بکنه... خوب دعاییه... اینو از من هدیه قبول کن....
  • محسن ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    1 0
    ای ول حال کردم. زدی تو خال...
  • ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    2 0
    میخام سطان. میخام... سیدحسن نصرالله میخام
  • محسن ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    1 0
    میگن ایراد بنی اسرائیلی، از همینه دیگه.
  • ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    1 0
    تو (شما) همونی نیستی که میگفت با مردم که چه عرض کنم، با اسرائیل هم میشه تعامل داشت...
  • محسن ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 1
    چرت و پرت نگو ناشناس۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳، اگه بسیجی بودند که بایستی طرفدار سعید میبودند... سبزی ساندیس خور بدبخت.
  • محسن ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    2 0
    یا خیلی شیطونی، یا خیلی خنگی... طرف کودوم هستی، حزب الله یا اسرائیل؟ طرف امداد غیبی هستی یا نه؟
  • فرهاد ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    2 0
    من باور مي كنم چون بچه هاي حزب الله رو باور دارم حالا هركي هرچي مي خواد بگه
  • ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 3
    ما هم خدا را قبول داریم وهم به مجزه ایمان ولی دلیل نمی شه احمق باشیم وهر خرافاتی را باور کنیم
  • hosein ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    4 0
    آقا همه ی این بحثا به کنار این کسایی که به آیه قرآن منفی میدن دیگه رو مخن... شما که به قرآن اعتقاد ندارین اینجا چه میکنین؟ :|
  • ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    4 0
    من پدر خودم توی جنگ هشت ساله بوده.میگفت توی یکی از عملیات ها توی کانال داشتن میرفتن که تیربارچی عراق از روبرو شروع کرده به تیر اندازی کردن میگفت هیچکس حتی یه خش هم برنداشت.میگفت بچه های که جلوی ستون بودن گفتن یه فرد نورانی جلو بوده وقتی تیربارچی عراق شروع کرده به شلیک اون دستاشو به دو طرف باز کرده تمام گلوله ها از دو طرف ستون رد میشده...
  • ناشناس ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    4 0
    اینا همش از معجزات خداست
  • ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    4 0
    سلام کسانی که این معجزات باور ندارن برن جنگ داعش ببین تو عراق وسوریه هم عنایت دارند اهل بیت شک نکنید انسانی که 9 ماه در شکم مادر بدون غذا جای تاریک داخل کیسه آب می ماند ابدا به کار خدا شک نکن
  • قادر IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    2 0
    هرکس یا گروهی خالصانه برای خدا قیام کند پس خدا یاوراوست آنکس که خدا یاوراوست پیروز است گرچه سراش بر نیزه شودوالسلام
  • محسن IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    0 0
    تقبل الله. خداوند خیرتان دهاد
  • محمود،ابشهر،،،خورموج IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    0 0
    چراغی‌راکه‌‌ایزد‌برفروزد،،،هرآنکس‌پف‌کند‌ریشش‌‌بسوزد،،خدادرهرجاوهمیشه‌بانیکوکاران‌وجهادگران‌‌است،،وآنهارایاری‌میکند،،
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    0 0
    یه کلیپ دیدم خاخام های یهودی به نتانیاهو به شدت فحش می دهند که چرا نتوانسته به داعش بیشتر تجهیزات بدهد و چرا از حاج قاسم شکست خورده و اینکه به شدت از صدایش معلوم بود از ایرانی ها می ترسند. آنها پیش گویی های تورات را خوانده اند و بهتر از ما می دانند که در اخرالزمان اسراییل نابود می شود ولی چون نژادپرست هستند تا لحظه آخر دست از دشمنی و سفیانی گری بر نمی دارند...
  • ابراهیم IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    0 0
    هرکس ک باور میکند یاباور نمیکند..سوره اسرا رابخواند دقیق...با سوره آل عمران...همه این‌معجزات یه جورایی در ال عمران نوشته شده.آیات اول سوره اسرا درباره یهود واسراییل و قدس است،
  • حسین IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    من مستند و فیلمشو دیدم
  • جوینده IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    0 0
    سلام چرا فیلمش وجود نداره؟
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    0 0
    علتش دعای آیت اللہ بھجت بودسیدحسن نصراللہ طلب دعاکردہ بودازآیت اللہ بھجت وایشان مژدہ پیروزی بہ سیددادہ بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس