کد خبر 1596130
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱

به گزارش مشرق، محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت:

۲۰۰ روز پس از شکست ترمیم ناپذیر اسرائیل در عملیات طوفان الاقصی، "آهارون هالیوا" رئیس شعبه اطلاعات نظامی ارتش صهیونیستی، به خاطر «شکست اطلاعاتی» منجر به حمله هفت اکتبر استعفا کرد.

در حالی که آهارون هالیوا و چند مقام نظامی دیگر در پی حمله حماس قبول مسئولیت کرده‌اند، بنیامین نتانیاهو، هنوز هیچ مسئولیتی را بر عهده نگرفته است.

پس از "هالیوا" نوبت کیست؟

پس از هفت ماه جنایت بی سابقه در غزه، اغلب تحلیلگران حتی در اسرائیل متفق القول هستند که جنگ غزه، شکستی بزرگ و بی سابقه برای این رژیم رقم زده است.

جنگ غزه، پس از استعفای رئیس شعبه اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل، چه تلفات بزرگ تری را از اسرائیل خواهد گرفت؟ "هرتس هالوی" رئیس ستاد کل ارتش، "رونین بار" رئیس سازمان اطلاعات و امنیت داخلی (شاباک)، "یوآو گالانت" وزیر دفاع، یا نتانیاهو نخست وزیر؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    5 0
    اندک اندک جمع مستان لایعقل جنایتکار می روند
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    0 0
    با سلام "آهارون هالیوا" رئیس شعبه اطلاعات نظامی ارتش صهیونیستی، به خاطر «شکست اطلاعاتی» منجر به حمله هفت اکتبر استعفا کرد. استعفا بعد از ۲۰۰ روز! بنظر می رسد استعفای هالیوا بیشتر بخاطر پذیرش شکست پروژه رژیم صهیونیستی در مقابل محور مقاومت از غزه تا عرصه درگیری اضلاع محور مقاومت است. همه می دانیم پروژه صهیونیستی در قلب جهان اسلام بارگزاری شده است. نظام سلطه علیرغم محاصره این رژیم کشورهای پیرامون آن را به انقیاد یک راهبرد بازدارندگی درآورده است و در مقابل جریان مقاومت آن را مصون نگه داشته است. هم اکنون و بعد حمله تاریخی ج اا ، صهیونیست ها متوجه شده اند هیچ صیانتی در فلسطین دیگر ندارند و همه عرصه ها برای نفوذ و درگیری با آنها عملا باز است. این روند در حال تشدید و تقویت است. فعلا شمال و جنوب درگیرند. باریکه درگیرند. آسمان هم پذیرای ابابیل عراقی، یمنی و ایرانی هستند. بنابراین ، چشم انداز این جنگ شکست پروزه صهیونیستی و ازاله این رژیم جعلی و مواخذه سران و عناصر آن خواهد بود. هالیوا از نظر نگارنده فرار را بر قرار ترجیح دهد. چون بوی فاتح و خیبر در فضای پیچید. ان شاءالله همه این جرثومه ها فرار می کنند. تحولات به لطف الهی بر مدار فتح و فتوح است. یا علی ص.
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    0 0
    دودولتی عزیزان تل اویونشین
    • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      0 0
      زرشک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس