کد خبر 1595981
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸
رئیسی وارد اسلام‌آباد شد

رئیس جمهور کشورمان صبح امروز به وقت محلی در راس یک هیات عالی رتبه سیاسی-اقتصادی وارد پایتخت پاکستان شد و دقایقی قبل مورد استقبال رسمی نخست وزیر پاکستان قرار گرفت.

به گزارش مشرق،رئیس جمهور در بدو ورود به پاکستان با استقبال ریاض حسین پیرزاده وزیر کار و مسکن پاکستان و جمعی از مقامات این کشور وارد اسلام‌آباد پایتخت پاکستان شد.

رئیس جمهور کشورمان دقایقی قبل مورد استقبال رسمی نخست وزیر پاکستان قرار گرفت.

در این سفر دو روزه که با محوریت توسعه و تقویت روابط اقتصادی و تجاری، گفت‌وگوهای دو جانبه و رایزنی‌های منطقه‌ای با عالی‌ترین مقامات پاکستان انجام می‌شود، وزیر امور خارجه، وزیر کشور، وزیر دفاع، وزیر مسکن، وزیر صنعت، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر بهداشت آیت‌ الله رئیسی را همراهی می کنند.

قرار است در جریان سفر رئیس دولت سیزدهم به پاکستان، تعدادی سند همکاری میان دو کشور در زمینه‌های تجاری، بهداشت، اقتصادی، امنیتی، قضایی و کشاورزی از سوی وزیران مربوطه و در حضور سران دو کشور امضا شود.

رئیس جمهور در این سفر همچنین با آصف علی زرداری همتای پاکستانی خود ملاقات خواهد داشت و علاوه بر آن قرار است با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی این‌ کشور نیز دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

سفر به شهر لاهور قلب فرهنگی پاکستان و شهر کراچی به عنوان قلب اقتصادی این کشور از دیگر برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در ادامه سفر خود به پاکستان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    0 0
    گازئویل و بنزین مفت میبرید به پاکستان حداقل تکلیف لوله گاز مشخص کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس