حزب کار رژیم صهیونیستی: گردان «نتزا یهودا» بی‌دلیل فلسطینیان را می‌کُشد

رئیس حزب کار رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) تأکید کرد گردان «نتزا یهودا» که آمریکا قصد تحریم آن را دارد، بی دلیل فلسطینیان را به قتل می‌رساند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، «میراو میخائیلی» رئیس حزب کار رژیم صهیونیستی در واکنش به تصمیم آمریکا برای تحریم گردان «نتزا یهودا» به دلیل نقض حقوق بشر فلسطینیان در کرانه باختری، تأکید کرد که این تحریم‌ها اقدامی خطرناک، دشوار و بی‌نهایت نگران‌کننده است.

وی گفت: در پاسخ به این تحریم‌ها باید به واقعیت‌ها اذعان و این موضوع را درک کرد که رفتار اسرائیل در مناطق فلسطینی هرگز نمی‌تواند ادامه داشته باشد.

رئیس حزب کار رژیم صهیونیستی تأکید کرد: رفتار خشونت‌بار و مفسدانه گردان نتزا یهودا از سال‌ها قبل آشکار شده اما تاکنون هیچ اقدامی برای توقف آن انجام نشده است. از ۲ سال پیش آمریکا تیم تحقیقی را درباره این گردان ایجاد کرد و لذا محافل سیاسی و نظامی اسرائیل نمی‌توانند تظاهر به بی اطلاعی از این موضوع کنند.

میخائیلی با اشاره به اینکه ادامه رفتارهای این گردان باعث شد تا مهم‌ترین متحد استراتژیک اسرائیل به فکر تحریم این گردان بیافتد، گفت: نتزا یهودا بایستی از سال‌ها پیش منحل می‌شد. این گردان خشونت شهرک‌نشینان را آموزش می‌دهد، فلسطینیان را بی‌دلیل به قتل می‌رساند و بازداشت‌شدگان فلسطینی را مورد ضرب و جرح قرار داده و به آن‌ها اهانت می‌کند.

وی افزود که سیاستمداران اسرائیلی نباید بی‌دلیل و با گفتن این سخن که این گردان جزء جدایی‌ناپذیر ارتش اسرائیل است، از آن دفاع کنند چرا که این باعث فساد در ارتش می‌شود.

پایگاه خبری اکسیوس به نقل از سه مقام آمریکایی که نامشان را فاش نکرد، گزارش داد که واشنگتن بزودی گردان نتزا یهودا وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی را به دلیل نقض حقوق بشر در کرانه باختری، تحریم می کند.

اکسیوس افزود این اولین باری است که آمریکا یک واحد نظامی اسرائیل را تحریم می‌کند و بزودی تحریم این گردان (افراطی ) از سوی آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا اعلام می‌شود.

گردان نتزا یهودا در سال ۱۹۹۹ به عنوان یک واحد ویژه برای سربازان فوق ارتدوکس یهودی تشکیل شد.

آکسیوس افزود که این گردان مستقر در کرانه باختری «به مرکز جذب بسیاری از جوانان شهرک‌نشین راست‌گرای افراطی» که در هیچ گردان دیگر ارتش رژیم اسرائیل دیگری پذیرفته نشده اند، تبدیل شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    0 0
    بیشرف های کودک کش ، دارند جنایت های گسترده ارتش اشغالگر را گردن یک واحد کوچک نظامی می اندازند . این شیطنت شیطان بزرگ است . جانیان بالفطره .
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    0 0
    دربدر بشید یعنی بقیه صهیونیست ها با دلیل می کشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس