آمریکا و اسرائیل با ایجاد عملیات روانی علیه ایران به دنبال کاهش فشارهای بین‌المللی هستند/ اتفاق امروز صبح، ادامه جنگ روانی رژیم صهیونیستی است

ایزدی با بیان اینک کشورمان با یک جنگ ترکیبی کشور مواجه است، گفت: یکی از ابزارهای دشمن جنگ‌های ترکیبی بخش رسانه و عملیات روانی دارد؛ بخش رسانه‌ای دشمن از دقایق حمله ایران به اسرائیل شروع شده است .

به گزارش مشرق، فواد ایزدی کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه کشورمان با یک جنگ ترکیبی کشور مواجه است، اظهار داشت: یکی از ابزارهای دشمن جنگ‌های ترکیبی بخش رسانه و عملیات روانی دارد؛ بخش رسانه‌ای دشمن از دقایق حمله ایران به اسرائیل شروع شده است و همچنان ادامه دارد.

ایزدی با تاکید بر اینکه در اصفهان چند ریز پرنده مورد هدف قرار گرفته است، گفت: دشمن با بهره‌گیری از رسانه در این رخداد بزرگنمایی می‌کنند و در مقابل عملیات وعده صادق را کوچک‌ جلوه می‌دهد.

این‌کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به سخنان وزیر امور داخلی اسرائیل و ویدئویی که در حال پخش است، افزود: پایگاه نیروی هوایی اسرائیل به بدترین شکل صدمه دیده اما ادعا می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به تطاهرات مردم ایران پس از نماز جمعه آیا رخداد امروز صبح حضور آن‌ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد، خاطرنشان کرد: در دو هفته گذشته ایران در صدر اخبار جهان‌بوده است و یکی از دلایل هجمه‌ها خبری تحت تاثیر قرار دادن این تظاهرات است اما مردم ایران همواره در میدان بودند و این عملیات روانی برای آن‌ها معنی ندارد برخلاف صهیونیست‌ها چرا که مردم ایران‌ تجربه هشت سال دفاع مقدس را دارند.

ایزدی گفت: مسیر جمهوری اسلامی ایران‌مسبر صحیحی است و عملیات روانی دشمن‌ نیز با هوشیاری و هوشمندی خنثی خواهد شد.

این کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه امروز اعلام‌می‌کنند ۹۹ درصد موشک‌های ایران مورد هدف قرار گرفته است، افزود: سخنان وزیر امور داخلی اسرائیل نشان می‌دهد که این ادعاها کذب است و عملیات وعده صادق مخرب بوده و آن‌ها با جنگ روانی به دنبال کوچک‌نمایی هستند.

وی گفت: آمریکا از ابتدا میدان دار صحنه است و ارتباط آن‌ها با اسرائیل در حوزه نظامی، رسانه‌ای و تبلیغانی است و کاملا هماهنگ هستند؛ همه دیدیم که شب گذشته آمریکا قعطنامه به رسمیت شناختن فلسطین را وتو کرد و انگلیس و سوئیس در این خصوص رای ممتنع دادند.

این‌کارشناس مسائیل بین النلل افزود: همه دنیا به دلیل جنایات اسرائیل در غزه از حمله تبیهی وعده صادق خوشحال شدند و عدد ۹۹ درصد قبل از اینکه این عملیات آغاز شود توسط آمریکا و اسرائیل طراحی شده است.

وی افزود: به دلیل عملیات وعده صادق و وتو قعطنامه به رسمیت شناختن فلسطین یک فشار رسانه‌ای گسترده‌ای روی آمریکا وجود دارد و آن‌ها با ایجاد عملیات روانی به دنبال کاهش این فشارها هستند.

منبع: دفاع پرس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    7 1
    انشاءالله آمریکا و اسرائیل به زودی نابود می شوند
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      2 0
      نابود بشن مشکلات ما حل میشه؟
    • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      0 1
      ۱۳:۴۷؛ مشکلات غرب آسیا حل میشه، ایران که جای خود داره؛ البته اگه ترکیه و حکام اعراب خائن خودشون رو فدای اسقاطیل نکنن
  • US ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    4 0
    نباید اجازه داد دشمن باعملیات روانی مردم رو فریب بدهند
    • DE ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      0 0
      مردم ایران به ریش این امریکایی های ابله این احمق ها میخندن! مردم ایران فرهنگ شجاعت و دلیری تو خونشونه! صدام با اون وحشی گری اش نتونست ایرانی ها رو عقب برونه! کف کرد! برعکس مردم ایران تو تمام اون بمباران ها، نه گذاشتن نه برداشتن ! یکراست صدهزار تا صدهزار تا بسوی جبهه ها میرفتن و حال صدامیان رو حسابی جا میاوردن! حالا این اسقاطیلی ها جای خود داره! براشون داریم تا دلشون بخواد!
    • US ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      1 0
      آلمانی تو خودشو ناراحت نکن
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    4 0
    والا گروه هکری‌شون گنجشک درنده بود حالا شدن قورباغه هفت‌تیر کش 😂😂😂
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    8 0
    جلب اینجاست که این خبر دروغین درست بعد از وتوی آمریکا در شورای امنیت برای ایجاد کشور مستقل فلسطین توسط خبرگزاری های غربی منتشر شد که توجه افکار عمومی جهانیان را از جنایات و پشتیبانی های آمریکا از اسراییل علیه ملت فلسطین به سمت و سوی دیگری معطوف کند.
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    2 0
    اگه شل بگیری سخت میخوری، کم از این سوراخ گزیده نشدیم. به اون لامذهب ها امان نباید داد، فردای قیامت چه جوابی دارید؟ در هر جا انها را یافتید محکم بکوبیدشون: عقل و شرع این رو میگه. بهترین و سریع ترین راه دفع شر.
  • DE ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    1 1
    اسقاطیلی های قصاب جوری خوردن که هنوز که هنوز واخ ! واخ می کنن و میسوزن! امریکایی ها تو دروغ گویی بالاترین امتیاز رو تو دنیا میارن. خیلی احمق اند !
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    1 1
    دیگه بس است گرانی و تورم را هی نپیچانید به سمت دعده صادق هر چیزی حدی دارد زیاد یک چیزی را در بوق کرنا کردن تنفر ایجاد میکند آنهم با این اوضاع گند گرانی
  • US ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    1 0
    بزرگترین حماقت در میدان جنگ، دست کم گرفتن طرف مقابل است. در اوکراین دیده میشه که چطور طرفین با همین کوادکوپترهای کوچک مسلح که از دید رادار و پدافند پنهانند، میزنن تانکها و موشک‌های چندین میلیون دلاری رو صاقط میکنن. یقینا بدنه جنگنده ها استحکام هیچ تانکی رو ندارن، خود سیستم‌های پدافندی و راداری هم همینطور. اگر با یک یورش ارزون شبانه بتونن سیستم پدافندی رو بزنن، که جنگ اکراین ثابت کرده امکانش هست، اونوقت مسیر برای هجوم هر پرنده تهاجمی بزرگ دیگه ای که بتونه مراکز حساس رو بزنه باز میشه. پس از ماست مالی و کوچک نمایی بپرهیزید، مگر اینکه بر خلاف ادعای خود در مورد بکار گیری توان بسیار بالاتر در چند دقیقه علیه کوچکترین تعرض به منافع کشور، معادله جدید رو پذیرفتید.
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    1 0
    کودکوپتر ها برای زدن سامانه های پدافندی یا حداقل درگیر کردن اونها بوده حمله اصلی توسط جنگنده از آسمان اردن و عراق صورت گرفته و توسط موشک های هواپرتاب قصد زدن اهدافی رو در خاک ایران داشتن.بقایای موشک های اسراییلی که توی عراق سقوط کرده اینو نشون میده حالا اینکه کلاهک های جنگی رهگیری شدن یا اصابت کردن معلوم نیست و نیروهای مسلح احتمالا اعلام میکنن‌.ولی تهاجم دیشب یک حمله گسترده و ترکیبی به ایران بوده.قطعا در این حمله برخی رژیم ها مثل رژیم مستقر در باکو هم نقش داشتن.دلیل واکنش پدافند تبریز هم جالبه.
    • IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
      0 1
      انقد ترکیبی و پیچیده نقشه کشیدند که در عمل نفهمیدن چه غلطی بکنن !!!
    • US ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
      0 1
      مزخرف نوشتی
  • IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    3 0
    این ایزدی حقوق میگیره که فقط علیه آمریکا حرف بزنه
  • م IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    1 0
    امثال این فرد وابسته به یک تفکر هستند و مدام نفرت پراکنی دروغ و تهمکت را رواج می دهند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس