کد خبر 1594909
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰
گوشی‌های اندروید در معرض بدافزار/ راهکارهایی برای رفع خطر

کاربران اندروید در حال حاضر با Google Play Protect که در سیستم عامل داخلی تعبیه شده است و برای محافظت از دستگاه شما به طور مداوم بدافزار را اسکن می کند، سطح محافظت خوبی دارند.

به گزارش مشرق، و به نقل از فون آرنا، با این حال، حتی بهترین سیستم‌های دفاعی نیز گاهی اوقات می‌توانند تهدیدی را از دست بدهند و طبق کد جدیدی که در نسخه بتا اندروید ۱۵ یافت می‌شود، جدیدترین نسخه اندروید قصد دارد این شکاف را با معرفی یک ویژگی جدید قدرتمند یعنی قرنطینه برنامه‌ها پر کند.

روش فوق العاده اندروید ۱۵ برای محافظت از گوشی شما

قرنطینه برنامه را به عنوان یک راه میانه بین اجازه دادن به یک برنامه بالقوه مضر برای اجرای رایگان و حذف کامل آن از دستگاه خود در نظر بگیرید. اگر نرم افزاری رفتار مشکوکی از خود نشان دهد، اندروید ۱۵ ممکن است به طور خودکار آن را در قرنطینه قرار دهد. این به طور موثر برنامه را ایزوله می کند و از آسیب رساندن به آن در حین تحقیق یا انتظار برای صدور حکم رسمی از Play Protect جلوگیری می کند.

در حین قرنطینه، برنامه همچنان در صفحه اصلی و در تنظیمات شما ظاهر می شود. اما یک برنامه قرنطینه شده به شدت از انجام کارهایی مانند نمایش اعلان‌ها، اجرای هرگونه فعالیت پس‌زمینه، زنگ زدن به دستگاه شما یا تعامل با سایر فرآیندهای سیستم محدود است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • قریشی IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    6 0
    و قطعا از این شگرد برای حذف خودکار برنامه های پیامرسان های بومی استفاده خواهد کرد تا آمار حضور و جاسوسی برنامه های تلگرام و واتساپ خودشان پایین نیاید
    • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      1 0
      خدایی؟! اندروید شرکت یهودی حامی صهیونیست های کودک کش دنبال حفاظت از اطلاعات و محتوای گوشی های ماست, فازت چیه مشرق همین امروز گوگول نزدیک ۳۰ نفر از مهندساش رو بخاطر حمایت از فلسطین اخراج کرد
    • Ryan IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      0 0
      دمت گرم. کاش سیستم عامل ایرانی برای گوشی ها عرضه بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس