کد خبر 1594890
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۷
کشته شدن یک کهنه سرباز آمریکایی در جنگ اوکراین

شهریار زرشناس:سرباز آمریکایی عقیده ندارد و فقط برای پول استخدام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • گـردالـــــو IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    194 0
    دیـدیــن، اینــم از سرباز آمریکایی فقط بخاطر پوله!!! اینا مثل سربازهای ایرانی نیستند که بخاطر کشور و ایمانشون بجنگن!! حالا تصور کنید ما با پرداخت پول به این افراد چقدر میتونیم در خاک آمریکا سربازگیری کنیم. حتی تو خاک اسرائیل هم توانستیم جذب نیرو کنیم. دقت کردین که در اسرائیل ما چقدر ایرانی داریم؟! بیشتر یهودیان ایرانی هستند که تبدیل به سربازهای وطن در خاک دشمن شدنداونم در رده های بالا و در مکان های حساس رژیم صهیون.
  • CA ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 173
    همه از طبقه فقیر جامعه که برای پول و وجهه و اعتبار وارد ارتش میشن. یه فرد فقیر با پوشیدن یونیفرم ارتش آمریکا احساس غرور و قدرت میکنه.اما این جوانهای معصوم در مدت کوتاهی به آدمکش حرفه‌ای تبدیل میشن و بعد از جنگ بعضی دچار ناراحتی‌ روانی و عذاب وجدان به الکل و مواد پناه مببرن و میشن بی‌‌خانمان. بر اساس VA«وزارت امور کهنه‌سربازان ایالات متحده آمریکا» «برآوردها از جمعیت کهنه سربازان بی خانمان نشان میدهد که در سال 2007، اولین گروه کهنه سربازان «عملیات آزادی پایدار » افغانستان و «عملیات آزادی عراق» در پناهگاه‌های بی خانمانها ثبت شدند.تا سال 2009، 154000 بی خانمان وجود داشت که کمی کمتر از نیمی از آنها در ویتنام جنوبی خدمت کرده بودند. بر اساس VA«وزارت امور کهنه‌سربازان ایالات متحده آمریکا» در سال 2011، جانبازان 14٪ از کل جمعیت مردان بی خانمان و 2٪ از زنان بی خانمان کل کشور را تشکیل می دادند و تعداد هر دو گروه در بین جمعیت بی خانمان در مقایسه با جمعیت عمومی بیش از حد بالا بود.در سال 2012آمار کهنه سربازان بی‌‌خانمان 62619 جانباز گزارش شده بود که از این تعداد 8 درصد آنها را کهنه سربازان زن تشکیل میدادند. حدود 45 درصد از جانبازان بی خانمان دچار بیماری روانی هستند. 70٪ مشکلات مصرف الکل یا سایر مواد مخدر را دارند و بسیاری دچار هر دو مشکل هستند». البته مشکل بی خانمانی کهنه سربازان آمریکا از زمان جنگ داخلی1865- 1861وجود داشته.برای مثال در سال 1934، بیش از250هزار کهنه سرباز بیخانمان در خیابان ها زندگی می کردند.
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 6
    سرباز آمریکایی کیست زیبا کلام حجاريان علوی تبار دست به‌ سینه درخدمت کد خدا
  • DE ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
    0 4
    مرحوم آل احمد چند دهه پیش نکات مهمی رو درباره سربازگیری امریکایی ها و سیاست های نژادپرستی سفید ها و نسل کشی زیرپوستی انها بیان کرده بود. امریکا این مهاجران سیاه پوست و خارجی رو جذب ارتش میکنه تا این جمعیت سیاه و خارجی ها درداخل بعلت گرسنگی شورش نکنن و در جنگ ها ازشون استفاده کرده و هم موقع درگیری هاشون از شرشون خلاص بشن. اعمال نوعی سیاست نژادپرستی سفید پوستان متمدن علیه سیاه پوستان و مهاجران خارجی !
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    0 10
    سرباز آمریکایی : یه مشت بچه سوسول همجنس باز و دگرباش و روسپی و معتاد بدون انگیزه که اکثریتشون هم بدزاده هستند و پدرشون معلوم نیست کیه!! یه خالیوود هم پشت سرشونه که از صبح تا شب میخواد به ما بخورونه که یکی از همین کلنگیها ده تا لشگر روسیه و چین و کرهٔ شمالی و ایران رو با هم شکست میده ولی در عمل فقط پوشکی که پاشونه رو میتونن شکست بدن!!! 😂😂😂😂😂😂😂
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    14 0
    نه تو واسه بول استخدام شدی؟
  • ... IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    1 17
    خاک تو سر زیبا کلامها که مفت سرباز امریکا شدن دریغ از یک استخوان
    • DE ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      0 11
      غلام حلقه به گوش اسقاطیل و انگلیس هم هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس