۲ منتخب تبریز برای مجلس دوازدهم مشخص شدند

فرماندار شهرستان تبریز گفت: درصد مشارکت در حوزه انتخابی تبریز، آذرشهر و اسکو ۲۹.۱۷ درصد است.

به گزارش مشرق،  یونس فاتح صبح یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: در این حوزه انتخابی روح اله متفکرآزاد با کسب ۱۰۹ هزار و ۸۹۹ رأی معادل ۲۷.۳۶ درصد آرا و مسعود پزشکیان با ۹۵ هزار و ۹۹۳ رأی معادل ۲۳.۹ درصد آرا در دور اول راهی بهارستان شدند.

وی ادامه داد: علی جعفری آذر با ۶۷ هزار و ۵۵۲ رأی، جواد عبادی با ۶۱ هزار و ۷۷۷ رأی، علیرضا منادی ۵۶ هزار و ۲۴۴ رأی، رضا صدیقی ۵۵ هزار و ۱۷۷ رأی، علی آجودان زاده ۵۳ هزار و ۹۲۲ رأی، محمد حسین فرهنگی ۴۹ هزار و ۹۵۸ رأی، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی ۴۳ هزار و ۳۸۲ رأی و علیرضا نوین با ۴۱ هزار و ۳۷۵ رأی برای کسب چهار کرسی دیگر مجلس از این حوزه به دور دوم راه یافتند.

در حوزه انتخابیه کلیبر، خداآفرین و هوراند آقای بهنام رضوانی با کسب ۲۲ هزار و ۲۴۶ رای از کل آرای ماخوذه ۶۲ هزار و ۴۳۶ رای منتخب مردم شد و در حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر آقای سید فرید موسوی با کسب ۳۲ هزار و ۸۷۶ رای از کل آرای اخذ شده ۱۱۷ هزار و ۵۸۲ رای به مجلس رسید.

در حوزه انتخابیه شبستر رقابت آقایان محمود طاهری با ۷ هزار و ۸۲۸ رای و حسین غیاثی مرادی با ۶ هزار و ۹۹۱ رای از کل آرای ماخوذه ۵۰ هزار و ۷۳۳ رای به دور دوم کشیده شد.

در حوزه انتخابیه مرند و جلفا هم عزت الله حبیب زاده با کسب ۴۰ هزار و ۲۳ رای از کل ارای ماخوذه ۱۰۷ هزار و ۴۷۳ رای منتخب مردم شد و در حوزه انتخابیه ملکان و لیلان خانم زهرا خدادادی با کسب۱۳ هزار و ۶۱۳ رای از کل آرای ماخوذ ۵۹ هزار ۳۹۴ رای به عنوان منتخب این حوزه به مجلس راه یافت.

در حوزه انتخابیه میانه خانم مریم عبداللهی با ۲۰ هزار و ۶۱۱ رای از کل آرای ماخوذه ۶۳ هزار و ۲۴۳ رای به مجلس رسید و رقابت آقایان مهدی اسماعیلی و سیدمرتضی حسینی به دور دوم کشیده شد.

آقای رضا علی زاده هم با کسب ۲۴ هزار و ۲۹۲ رای از ۴۳ هزار و ۷۳۸ رای منتخب مردم ورزقان شد و آقای فرامرز شاهسواری از حوزه انتخابیه هشترود و چاراویماق با کسب ۱۳ هزار و ۵۵۰ رای از ۴۸ هزار و ۵۵۵ رای به عنوان منتخب مردم به مجلس راه یافت.

در حوزه انتخابیه اهر و هریس آقای بیت الله عبداللهی با کسب ۳۱ هزار و ۶۷۶ رای از کل ۷۶ هزار و ۷۱۶ رای ماخوذه به عنوان منتخب مردم شناخته شد.

فرماندار تبریز درباره آمار نهایی و تأیید شده انتخابات خبرگان رهبری نیز گفت: از جمع کل آرای یک میلیون و ۷۷۱ هزار و ۴۱۸ رأی انتخابات مجلس خبرگان رهبری، آیت الله محمد علی آل هاشم با ۸۵۰ هزار و ۲۸۰ رأی بیشترین رأی به خود اختصاص داد و آیات عظام علی ملکوتی با ۲۵۸ هزار و ۲۵۳ رأی، محمدتقی پورمحمدی با مجموع آرای ۲۱۲ هزار و ۴۲ رأی، جواد حاجی زاده کلجاهی با ۱۹۸ هزار و ۶۷۸ رأی و باقر سیدی بنابی با ۱۴۱ هزار و ۱۶ رأی راهی مجلس خبرگان رهبری شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    6 1
    تبریز حق علیرصابیگی بود.
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
      1 0
      وقتی ماوی ماوی ماس ماوی می خوندن فکر زمستونش نبود؟؟؟؟
  • IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    0 0
    اه بازم پزشکیان چه بد
    • محمد قنواتی زاده IR ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
      1 1
      پزشکیان هم متخصص است و هم متعهد و هم حافظ کل قرآن و نهج البلاغه.دیگه چرا بد؟؟؟
  • یوسف مهدیزاده IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    0 0
    حیف عباس رنجبر حیف، تنها فردی که لیاقت نماینده مردم بودن را داشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس