کد خبر 1351967
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷

سنگ قبر یکی از مواردی است که پس از فوت یک شخص، تهیه آن الزامی می باشد. البته خرید یک گزینه عالی برای بازماندگان بسیار چالش برانگیز است. همه افراد تلاش می نمایند تا برای شخصی که دیگر بین آنها وجود ندارد، بهترین گزینه را تهیه نمایند.

 از همین رو تهیه سنگ قبری که نشان دهنده خانه ابدی یک فرد است دارای اهمیت بالایی است. مجموعه جنت نوین در حال حاضر به عنوان یکی از معتبر ترین مراکز فعال این حوزه اقدام به فروش انواع سنگ های مزار  می نماید که با جدیدترین سبک ها و طرح ها به مشتریان ارائه می شوند.

مجموعه جنت نوین

مرکز جنت نوین با بیش از ۲۵ سال سابقه درخشان در حوزه طراحی نوین انواع سنگ های مزار اعم از سنگ گرانیت، سنگ مرمر؛ سنگ قبر مصنوعی و ... در تلاش است تا تسکینی برای افراد بازمانده را فراهم آورد.

هدف این مجموعه استفاده از بهترین کیفیت کار با بالاترین متریال روز می باشد تا خروجی ارائه شده بالاترین سطح استاندارد و زیبایی را داشته باشد.

جنت نوین فروشنده انواع سنگ مزار

باید بیان نمود که تکنسین های فنی این مجموعه می توانند با در نظر گرفتن استاندارد های اجرایی، سفارش های مشتریان را ظرف مدت ۱۰ روز ارائه دهند. همچنین بسته بندی عالی و ارسال آسان به سراسر کشور از دیگر خدمات خوب مجموعه مذکور می باشد.

آشنایی با جنت نوین و خدمات آن

اگر قصد خرید سنگ مزار ایرانی یا خارجی را دارید، قطعا به دنبال وب‌ سایت مطمئنی در ایران خواهید بود. جنت نوین در سال ۱۳۷۵ در این حوزه فعالیت می‌کند، می‌تواند بهترین خدمات را به شما ارائه دهد. مجموعه جنت نوین از افراد خبره و باتجربه‌ای تشکیل شده است که با کمک یکدیگر پاسخگوی انواع سلیقه‌ها هستند. از این رو، آنها همواره رضایت زیادی از مشتریان خود دریافت می‌کنند.

 آنچه مجموعه فوق را خاص می‌نماید، استفاده از بروزترین سبک‌ها در طراحی سنگ قبر است. متخصصان این مجموعه از جدیدترین روش‌های روز دنیا استفاده می‌نمایند تا بتوانند پاسخگوی نیاز کاربران باشند. سفارش آنلاین سنگ مزار از طریق ‌وب‌سایت جنت نوین، علاقه‌مندان زیادی را به خود جلب نموده است. زیرا رفاه بیشتری برای آنان فراهم شده تا درخواست‌های خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند.

جنت نوین توانسته است که تمام این موارد را در قالب یک پکیج کامل ارائه دهد تا میزان نارضایتی مشتریان به حداقل برسد. از جمله خدمات جنت نوین می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

حکاکی تیشه ‌زنی

حکاکی تیشه‌ زنی بر روی سنگ مزارها موجب می‌شود تا ظاهر آن خاص گردد. جنت نوین از این مهارت برای اجرای سنگ مزارها استفاده می‌کند.

حکاکی متن

حکاکی متن همواره باید توسط افراد خبره صورت گیرد. در این مجموعه از افراد فرزدست و با سابقه برای این بخش استفاده می‌شود.

ابزار زنی

برای اینکه سنگ مزارها زیبایی بیشتری داشته باشند، ابزارزنی نقش بسزایی دارد. تیم جنت نوین با فرمول خاص خود می‌تواند به سنگ‌های بی‌جان روح تازه‌ای ببخشد.

جنت نوین فروشنده انواع سنگ مزار

انتخاب سنگ خوب

انتخاب سنگ خوب، یکی دیگر از مواردیست که در مجموعه خدمات جنت نوین می‌توانید مشاهده کنید. این مجموعه با وسواس خاص و تجربه چندساله، سنگ‌های خود را به صورت مستقیم از کارخانه‌های سنگ‌بری تهیه می‌نماید که کیفیت آنها تضمین شده می‌باشد.  از همین رو توصیه می شود تا قبل از خرید حتما با افراد آگاه و فروشندگان مطمئن در خصوص نوع سنگ مشورت نمایید.

مزیت خرید سنگ مزار از جنت نوین

یکی از مزیت‌های خرید از جنت نوین، قیمت مناسب هزینه هاست. باید بیان نمود که در حال حاضر، سفارش سنگ قبر نسبت به قبل تفاوت زیادی را داشته است. شما به عنوان یک مجموعه کارآمد باید از متدها، ابزارها، روش‌ها و سنگ‌های باکیفیت استفاده نمایید.

همچنین دیگر مزیت خرید آنلاین سنگ مزار از جنت نوین این است که شما می توانید از طریق پشتیبانی آنلاین با فروشندگان در ارتباط باشید و سوالات خود را مطرح نمایید. جنت نوین می تواند بهترین خدمات و مشورت ها را در این حوزه ارائه نماید. لذا شما قادر خواهید بود در مورد هر یک از فاکتورهای زیر با آنها صحبت نمایید:

رنگ سنگ

مورد مهمی که باید در خرید سنگ قبر مد نظر قرار داده شود؛ رنگ سنگ قبر می باشد. این مورد تا حد زیادی به سلیقه افراد وابسته است اما فروشگاه انتخابی شما نیز باید قابلیت پشتیبانی از رنگ های مختلف را داشته باشد. البته باید در نظر داشت که امروزه رنگ هایی چون سایه و سفید از جمله رایج ترین رنگ ها هستند.

البته در بین آنها ممکن است رگه های سبز یا صورتی نیز دیده شود. جنت نوین می تواند مجموعه در این راستا رنگ های مختلفی را ارائه دهد

نوشته روی سنگ

قطعا نوشته ای که بر روی سنگ قبر می نویسید، دارای اهمیت بسیاری است. سایت ها و فروشگاه های ارائه دهنده سنگ قبر باید از بروز ترین ابزار استفاده نمایند تا به راحتی شعر ها و نوشته ها را بر روی سنگ حک نمود.

جنت نوین فروشنده انواع سنگ مزار

 برخی از افراد مایل هستند تا تصویر فرد فوت شده نیز بر روی سنگ حکاکی شود که در این صورت نیاز به دستگاه های پیشرفته تری است. جنت نوین در این حوزه نیز خدمات کاملی ارائه می دهد.

شخصی سازی سنگ

در خرید سنگ قبر گاها مشتریان مایل هستند تا از گزینه های سفارشی استفاده نمایند. به طور مثال برخی ترجیح می دهند تا یک باغچه کوچک برای بالای سنگ قبر سفارش دهند  یا برخی دیگر سنگ مزار را با ارتفاع خاصی سفارش می دهند. جنت نوین از این موارد نیز پشتیبانی می نماید.

با مطالعه این فاکتورها می توان دریافت که انتخاب سنگ قبر خوب می تواند دشوار باشد. اما از آن دشوارتر پیدا نمودن یک فروشگاه مناسب و حرفه ای است که گزینه مناسبی را به شما ارائه دهد. اگر قصد دارید تا بهترین سنگ مزارها و سنگ قبرها را خریداری نمایید، جنت نوین یکی از فروشگاه های معتبر در ایران است که امکان پاسخگویی و ثبت سفارش از کل کشور را دارد. این فروشگاه سفارش ها را به صورت اینترنتی ثبت نموده و در کمترین زمان به آنان پاسخ می دهد.

در وب سایت رسمی این فروشگاه می توانید با انواع سنگ ها، قیمت ها و ویژگی های آنان آشنا شوید و سفارش خود را در کمترین زمان ثبت نمایید.

چرا باید اقدام به سفارش آنلاین سنگ قبر از جنت نوین نمود؟

استفاده از خدمات آنلاین سنگ قبر دارای مزیتهای بسیاری است که در زیر به برخی از آنها اشاره شده است.

تیشه زنی متن سنگ مزار

ابزار زنی سنگ

بکارگیری جدیدترین متدهای روز با بالاترین متریال ها موجود

تحویل فوری

آماده سازی ۱۰ روزه سفارش با درنظر گرفتن استانداردهای اجرائی

ارسال آسان به سراسر کشور با بسته بندی ایمن طبق تعرفه جنت نوین

فروش سنگ قبر مرمر

فروش سنگ قبر مرمریت

فروش سنگ قبر مصنوعی

فروش سنگ قبر گرانیت

قیمت مناسب برای سنگ مزار

دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته

راه های ارتباطی با جنت نوین

جهت سفارش ساخت و یا خرید انواع سنگ مزار از دو روش می توانید اقدام کنید ، روش اول از طریق وبسایت مجموعه جنت نوین به آدرس https://www.jannatnovin.com  و روش دوم از طریق تماس با شماره های ۰۹۱۲۰۸۰۱۷۰۵ و ۰۲۱۵۵۲۰۶۸۸۱


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس