خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری‌های خبری به "زمزمه"ها و "گفته می‌شود"هایی برمی‌خورند که ميهمان‌کردن مخاطبان به این شنیده‌ها خالی از لطف نیست.

* در روزهای گذشته ولایتی،حداد عادل و قالیباف سه تن از کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری با آیت الله مهدوی کنی دیدار کرده اند. در این دیدار دبیرکل جامعه روحانیت مبارز بر وحدت اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرده است. این افراد قرار است با آیت الله یزدی هم دیداری داشته باشند.

* هفته گذشته شش عضو کمیته سیاسی جامعه روحانیت یعنی آقایان تقوی، رئیسی، ناصحی، پورمحمدی، مصباحی مقدم و ابوترابی به همراه آیت الله مهدوی کنی در جلسه جامعه مدرسین شرکت کردند. دراین جلسه آیت الله مهدوی خود را سرباز نظام و انقلاب دانستند که در جایی که انقلاب نیاز داشته حضور یافته اند. ایشان در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم وحدت میان اصولگرایان افزود:"عده ای دنبال شقه شقه کردن جامعه هستند. مگر پرچم وحدت چه مشکلی دارد که آقایان حاضر نیستند آن را در کشور دنبال کنند."

*حامیان دکتر ولایتی پیشنهاد کرده اند وی با شعار"طبیب سیاست آمد" در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند.

*در نظر سنجی سراسری نیروی انتظامی درباره مهمترین ویژگی رئیس جمهور آینده، متدین بودن، مردمی بودن، رسیدگی به مشکلات، سیاست مدار بودن، کارآمدی،عدالت محوری و داشتن وجدان کاری از طرف پاسخگویان به عنوان ویژگی های یک رئیس جمهور مطلوب نام برده شده است.

*اعضای شورای هماهنگی اصلاحات پس از دیدار با هاشمی رفسنجانی به دیدار خاتمی رفتند.در این دیدار خاتمی که ظاهرا تحت تاثیر مواضع محکم نظام در رد صلاحیت فتنه گران 88 قرار داشت با ناامیدی گفته:" ما را به درون نظام راه نمی دهند. من به این نتیجه رسیده ام حفظ اصلاحات به عدم شرکت در انتخابات است."

*طرح تقویت دیپلماسی کشور با سفرهای منطقه ای علی لاریجانی کلید خورده است . سفرهای لاریجانی به عراق، سوریه، لبنان و ترکیه در این راستا بوده است.

*محسن کدیور که در دوران فتنه در لندن حضور داشت و از اعضای اتاق فکر خارجی فتنه در کنار عبدالکریم سروش وعطاالله مهاجرانی و عبدالعلی بازرگان و اکبر گنجی مشغول فعالیت علیه نظام بود اخیرا به دعوت دانشگاه آلاباما به آمریکا رفته است تا کرسی فقه سیاسی را در این دانشگاه راه اندازی کند. وی اولین محصول خود را با اتهام سخیف قتل یک مرجع تقلید به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران کلید زد که تاکنون مدعیان پیروی از خط امام پاسخ درخور توجهی به این هتاکی کثیف نداده اند.

*در هفته های اخیر شاهد استفاده از واژه "آسیای جنوب غربی" به جای کلمه "خاورمیانه" در برخی نامه نگاری ها، یادداشت ها و سخنرانی ها بوده ایم. با توجه به این که "خاورمیانه" و "خاور دور" واژه ای است که غربی ها به دلیل مرکزیت دادن به موقعیت جغرافیایی خود جعل کرده اند، استفاده از آسیای جنوب غربی می تواند بیانگر استقلال جغرافیایی قاره آسیا باشد.

*برخی حامیان مشایی پیشنهاد کرده اند در انتخابات ریاست جمهوری آینده با شعار"زنده باد بهار" شرکت کنند. آنان بهار را تمثیل ظهور امام عصر (عج) معرفی کرده اند.

*در جلسه هفته گذشته مجمع تشخیص مصلحت که احمدی نژاد شرکت کرد، وی خواستار مدیریت متمرکز اقتصادی در کشور شد. هاشمی رفسنجانی در پاسخ به این درخواست ، رئیس جمهور را ارجاع به دبیر خانه مجمع داد تا پس از طرح این موضوع در دبیرخانه و تبدیل آن به دستور جلسه، به صحن مجمع بیاید.

*یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری به موسسه تحت نظر خود سفارش نگارش 25 کتاب در حوزه های مختلف را داده است تا در انتخابات بتواند از امتیاز نگارش کتاب و نویسندگی بی بهره نباشد.

*شنیده ایم که یکی از مهمانان جنجالی برنامه "دیروز، امروز و فردا" قبل از حضور در برنامه با محمد خاتمی دیدار کرده و نقطه نظرات وی از جمله حمایت از برخی زندانیان فتنه را دریافت و در برنامه اعلام کرده است.

*کارشناسان در سالگرد به دام انداختن پهپاد آرکیو 170 می گویند با مهندسی معکوس این پرنده  در حوزه 1- رادارهای سار، 2-آیرودینامیک و 3- رمزنگاری و هدایت و کنترل از زمین، 50 سال پیشرفت کرده ایم.

*قرار است در روزهای پایانی آذر ماه، انجمن حجتیه همایشی سراسری در تهران برگزار نماید که دستور کار آن نحوه اخذ مجوز برای راه اندازی مدارس ابتدایی غیر انتفاعی است. سران این گروه می گویند ما در تهران تجربه موفقی در تاسیس مدارس غیر انتفاعی داشته ایم.

* شورای هماهنگی جبهه اصلاحات که خود را متشکل از 18 گروه اصلاح طلب می داند و هنوز موضع خود را در برابر فتنه 88 روشن نکرده است در صدد برگزاری همایشی سراسری در 27 و 28 دی ماه در تهران است.

* آیت الله مصباح یزدی در دیدار جمعی از دانشجویان گفته است:" وقتى اتفاقاتى كه در صدر اسلام افتاده بود را مطالعه می ‏كردم، برايم بسيار عجيب بود اما با حوادثى كه پس از انقلاب اسلامى رخ داد، عميقاً آن‏ها را باور كردم. در تاريخ ببينيد كه در كجا اشخاص سقوط كردند، مراقب باشيد كه شما نيز در آن بزنگاه‏ها دچار انحراف و سقوط نشويد."

*حامیان اسفندیار رحیم مشایی اقدام به راه اندازی سایت ها و وبلاگ هایی برای تبلیغ وی کرده اند. در این وبلاگ ها با شعار "پیش به سوی فتح خیبر"، از این فرد به عنوان "مظلوم تر از بهشتی، خدوم تر از رجایی"! نام برده اند.
                                                                     
*در روزهای اخیر فیلمی از یک کلاهبردار به نام مازندرانی در فضای مجازی به نمایش درآمده که در این فیلم وی برای دریافت پناهندگی از کشورهای غربی ادعا می کند که افسر اطلاعاتی ایران بوده و اسناد محرمانه فراوانی در اختیار دارد. این فرد که به جرم آدم ربایی، جعل و سواستفاده مالی در زندان حضور داشت، با تمارض و رفتن به بیمارستان موفق به فرار از کشور شده است.

*آمار نشان می دهد حدود 90 درصد نوشت افزارهای کشور وارداتی است.این در حالی است که برخی کارخانه های تولیدکننده نوشت افزار به دلیل ورشکستگی تعطیل هستند.

  *پس از پایان جنگ 8 روزه ، وضعيت صحرای سينا به یکی از بزرگ‏ترين دغدغه های امنيتى صهيونيست‏ها تبديل شده است . صهيونيست‏ها مدعی هستند صحرای سینا در کنترل جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و شلیک موشک های فراوان از این منطقه در جنگ 8 روزه نشان داد نه مصر و نه اسرائیل کنترلی بر این منطقه استراتژیک ندارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 181
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • السلام علیک یا فاطمه الزهرا ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    0 0
    خودتون میدونید که مشایی تاید صلاحیت نمیشه اما نمیدونم چه اصراری بر گذاشتن اخبارش دارید
  • ناصری ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    0 0
    یکی از موضوعاتی که در فضای رسانه ای از آن رنج می بریم کمبود تحلیل است. پیشنهاد می کنم مشرق بخشی مثل خبرهای کوتاه، اختصاص به تحلیل های کوتاه بدهد.
  • ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    0 0
    دم مشرق گرم
  • اااآا انسان ناقص ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    0 0
    مطلوم از بهشتی خدوم تر از رجایی اقامون مشایی اینجوری قشنگتره!!
  • شناس ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    0 0
    مگه مشایی هوادار هم داره؟
  • سید امیر ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    0 0
    وضعیت سرانه مدارس در تهران بحرانی است خیلی از مدارس از ابتدای سال تا الان حتی یک ریال هم به حساب مدرسه واریز نشده. امکاناتی که برای بچه ها باید تهیه میشد در خیلی از مدارس اماده نشده حتی نگرانی جدی از عدم پرداخت قبوض اب و برق و گاز می رود
  • محمد ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    0 0
    پ نه پ محسن رضایی یا قالیباف هوادار داره! یادمه قبل از اینکه خاتمی رییس جمهور بشه هم از این کری ها زیاد می خوندند آخرش زن و بچه ی همونایی که اعتقاد داشتند خاتمی هوادار نداره رفتند به خاتمی رای دادند. ماها از تاریخ درس نمی گیریم متاسفانه
  • ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    0 0
    اینطوری هم میشه درود بر سه یاور الهی احمدی رحیمی مشایی. ( البته برای خنده گفتم)
  • رضایی ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    0 0
    با این خبرهای شما دارم مطمئن میشم که: . . . مشایی آمد... زنده باد مشایی
  • ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    0 0
    من به ولایتی رای میدم
  • ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    0 0
    دکتر ولایتی توانایی جسمانی لازم را ندارند ایشون با 67 سال سن می تونند یک مشاور خوب برای رییس جمهور آینده باشند.
  • ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    0 0
    ربطش اخوی؟!!!
  • ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    0 0
    ما به حامی زنان عفیفیه ی بازیگر،مدیران تن پرور:مشا یی دلاور رأی میدهیم
  • ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
    0 0
    درود بر خاتمی
  • عیخپسع ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    پیش بینی من: 1.یا مشایی رئیس جمهور میشه 2.یا ولایتی رئیس جمهور میشه
  • daghiyan ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    مشایی با سمبه پر زور احمدی نژاد تأیید میشه , ولایتی مرام سیاسی هاشمی رو داره و قرار نیست حرف جدیدی برای گفتن داشته باشه , قالیباف هم اهل تئوری پردازی و نظریات اقتصادی نو نیست بهتر بگم یک نئو سازندگی است و در مجموع برای انتخابات با قحط الرجال مواجه هستیم
  • ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    به سلامتی یکی از رای هاش زیاد شد!
  • علی ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    آیا به نظر شما شخصی مانند دکتر احمدی نژاد از مشاوره دکتر ولایتی استفاده می کند؟
  • علی ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    من به مشایی رای نمی دهم. من به ولایتی رای میدهم. وقتی در مصاحبه تلویزونی می تواند چند ساعت راحت بنشیند، گوش دهد و صحبت کند پس حتما اینقدر سلامت جسمانی دارد که رئیس جمهور شود.
  • یه دوست ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    مشایی فقط از احمدی نژاد خرج خواهد کرد و به قشر بی بصیرت از هوادار های احمدی نژاد امید دارد بدون شک در صورت تایید صلاحیت هم با شکست روبه رو میشود درسته ما از دولت نهم و تا حدی دهم دفاع میکنیم ولی این به معنای دفاع از ارمان ها وافکار درست و انقلابی اشخاص است نه صرف اسم ها و شعار هایشان
  • مجتبی ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    حضور مشایی باعث شده که از ترسش اصولگرا و اصلاح طلب به تکاپو بیافتند ، این 2 سال نشان دهنده این موضوعه
  • مجتبی ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    زنده با راه و ارمان های انقلاب زنده باد زنده کننده این آرمانها زنده باد مشایی
  • مجتبی ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    منم به مشایی
  • ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    ربطش اینه که مشرق نامرد موضعش در مورد آتش سوزی مدرسه و فوت یه دانش آموز افتضاح بوده . به طوری که اصلا نظرها رو تو اون پست کار نمی کرد. ولی برای هر پست چرت و چرت دیگه ای صد تا نظر میذاره.
  • ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    خداییش شوخی کردی یا جدی گفتی؟
  • العبد ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    با اين كه به آقا محسن علاقه شخصى دارم اما با كنار گذاشتن حب شخصى و با نگاهى گذرا به كارنامه آقاى محسن رضايى ( قبل و بعد از انقلاب) خيلى آسان مى توان به اين نتيجه رسيد كه قدرت مديريتى ايشان در مسئوليت ها و مناسبات كلان كم نظير است و با لحاظ خصوصيت هاى حقيقى و حقوقى ، به نظر آقا محسن از گزينه هاى اصلح براى تصدى پست رياست جمهورى مى باشند. الله اعلم مطلبى كه در آدرس ذيل آمده كمك مى كند تا بهتر تصميم بگيريد farsi.khamenei.ir/message-content?id=11353
  • yaser ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    kash beshe va bebinim tu monazereha che jur irade efazat mikone :D
  • yaser ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    :D
  • yaser ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    pish binie man: ehtemalan ye nafar rayis jomhor beshe :D
  • yaser ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    az esmet malume ke cheghad ghodrate tahlilet balas :D
  • صاعقه کهکشانها ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    با سلام و ادب مقل روز برا من روشنه که اگه سردار قسم سلیمانی کاندیدا بشه بیشاز 80 درصد ارا رو به خود اختصاص میده شک ندارم و العاقبه للمتقین والسلام
  • ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    انتخابات؟ کاندیدا؟ حقوق بشر؟ شرکت؟ نماینده اصلح؟ خدا خیرتون بده دیدی سلام منم برسون
  • ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    اتفاقا خوبه که مشایی تایید صلاحیت بشه؛ چون با اومدن این آقا به صحنه مردم یاد دلار ۴ هزار تومانی و بنزین ۷۰۰ تومانی و هزار تا شیرین کاری دیگر دولت مهرورز می افتند و با ابا کردن از رای دادن به او تکلیف این جریان خودمحور یک بار برای همیشه روشن می شود. هاشمی هم می خواست مثل احمدی نژاد رییس جمهور بعد از خود را تعیین کند اما با آن همه نفوذ تنوانست؛ اینها که تکلیف شان از امروز روشن است...
  • سهیل ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    چرا اظهارات اخیر حق شناس رو که گفته پیامبر اگه بود الان به زنان دست می داد نزدین ؟!!! خبرش تو سایت عماریون و منادی و رویداد و آر اس اس خورده
  • سینا ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    کی؟ همون آقای حزب باد و میگی؟
  • مهدی ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    من فقط به مهندس اسفندیار رحیم مشایی رای می دهم و بس
  • sudn ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    ولایتی چه طرفدارای دهاتی احمقی داره که شنین شعارهایی براش انتخاب می کنند!
  • ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    بهتره نگاهت به کارنامه ایشون جزئی تر بشه به ویژه 2 سال آخر دفاع مقدس !
  • ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    فقط آقا محسن رضايى
  • آزاد ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    یکی از تجربیاتی که بعد از انقلاب اکثر مردم داشتند و آن را به فراموشی سپردند، مراحل تخریب برخی اشخاص بود، که اول با بدگویی و شایعات کذب شروع میشد تا جاییکه بر اثر تکرار زیاد مطالب کذب، اینگونه موارد بصورت یک باور عمومی برای تکرار کنندگان در می آمد. نمونه آن شهید مظلوم بهشتی بود که تازه چند سال بعد از شهادتش مشخص شد که دلیل تخریب شخصیتش چه بوده است و این شهید چه مقام والا و گرانقدری را داشته است. متاسفانه ما تعداد افرادی را داریم که خودشان ماهیت مستقلی ندارند و صرفاً بر اساس نقد مغرضانه و تخریب دیگران توانسته اند خودشان را مطرح کنند. خیلی جالب میشد که از خیلی از این افراد پرسید که اگر فقط این اعلام مخالفتها و تخریبها را کنار بگذارید ، شخصاً حرف و ایده سازنده خودتان برای نشان دادن میزان اهمیت و تواناییها و سوادتان چیست؟ متاسفانه برخی به صرف جو سازی از سوی افرادی که سعی در تخریب دیگران را دارند و شنیدن بدگویی از برخی افراد، با آنها دشمن میشوند و یا به صرف شنیدن تعریف و تمجید نسبت به برخی دیگر با ایشان نظر موافق پیدا میکنند، در حالیکه خودشان نسبت به هیچ یک از این دو سری افراد شناخت کامل و مستقلی ندارند. متاسفانه ما برخی اوقات افراد منتقدی را مشاهده میکنیم که پر رنگ بودنشان صرفاً بخاطر ساز مخالف بودنشان با برخی دیگر است- تجربه سالهای بعد از انقلاب نشان داده که بسیاری از افرادی که زیاد بدنبال خود نشان دادن با تخریب دیگران بوده اند، اعلب بدنبال مطرح کردن خودشان بوده اند، و وقتی پای آزمون دادن خودشان میرسد، نه توانایی کار را دارند و نه تحمل انتقاد را. ایکاش فرصتهایی وجود داشت تا بتوان در برخوردهای کاری و اجتماعی، خوب و بد افراد را خودمان متوجه میشدیم.
  • سیّد ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    بله آقا سید امیر، اخیراً خیلی چیزها به هم ربط پیدا کرده و حتی مثلاً ناخن گیر هم خیلی گرون شده!!
  • ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    ما همه حامی سردار بزرگ ولایت حاج قاسم سلیمانی هستیم
  • حیدر ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    سلام علیکم و رحمة الله و برکاته ما که به دکتر سعید جلیلی رای میدهیم حتی اگر کاندیدا نباشند! لااقل تو این مذاکرات به خانم اشتون فهموندند روحیه بسیجی و اخلاص است که عزت مسلمان را حفظ میکنه نه اینکه..............
  • آرش ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    سلام لطفا در منظره های مشایی بگید رحیمی هم بره یخورده حرف بزنه مام خندیم!!جان چی میشه... احمدی نژاد واقعا چی تو این آدما دیده !!؟؟
  • محمد ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    جلیلی هست.
  • محمد ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    مدیریتش خوبه وتوانمند هم هست.ولی ولایت پذیریش خوب نیست.
  • علی ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    به نظر من تنور انتخابات با این شعبده بازیها گرم نخواهد اکثریت مردم ایران خسته شدند و این در جامعه ملموس است
  • ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    آقای خاتمی چه باشی چه نباشی دوست داریم.
  • hasan ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    شمادرمقابل هتاكي كديورچه كرديد؟
  • ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    من شخصا به کی که گوش به امر رهبری باشه رای میدم اسمش برام مهم نیست ، رسمش مهمه
  • دیدبان ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    خدا عاقبت بخیرتون کنه و را درست رو بهتون نشون بده
  • ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    ميخواهم به آقا ياسر عرض كنم كه در ورت امكان با گرفتن همزمان دكمه هاي Alt+Shiftمتن را فارسي بنويس .تصدقت
  • اشکان ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    بابا الان وضعیتی شده که اگه آقایان علی دایی و علی کریمی کاندید بشن بیشتر رای میارن:)
  • ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    من فکر می کنم مردمنظرشونو یک دفعه در این خصوص اعام کردند 10 دفعه که نباید بگن !
  • ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    درود بر سه یاور الهی احمدی رحیمی مشایی
  • صداقت ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    "کارشناسان در سالگرد به دام انداختن پهپاد آرکیو 170 می گویند با مهندسی معکوس این پرنده در حوزه 1- رادارهای سار، 2-آیرودینامیک و 3- رمزنگاری و هدایت و کنترل از زمین، 50 سال پیشرفت کرده ایم." یعنی اینقد ازاونا عقبیم!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    زنده باد بهار...
  • يوسف ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    يك بار جوون گرايي كرديم توي رياست جمهوري براي هفت پشتمون بسه ! رياست جمهوري و رياست بر وزرا احتياج به پختگي و تجربه داره
  • ميثم ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    ببين آبجي....شايدم داداش مشايي اگه بخواد بياد100 در صد رد صلاحيت ميشه ولي ممكنه بياد وقتي هم بياد شك نكنيد راي نمياره اگه همت كنيم... فوق فوق 1 ميليون يا كم تر... ميگي نه؟؟ بشين ببين
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    دهاتی احمق؟؟؟؟ خیلی بی شعوری!
  • ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    درود بر 3 یار انحرافی / احمدی و رحیمی و مشایی
  • ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    زنده باد ولایت و راه امام و شهدا مرگ بر فتنه و انحراف
  • طلبه ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    فقط دکتر جلیلی
  • امید ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    ایشون هر وقت تونستن فاصله ی خود را با ارای باطله به دو میلیون برسونن، بیان وسط...!!!
  • ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    حامیان دکتر سعید جلیلی + بزنند
  • کربلای 5 ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    رای ما رزمنده با اخلاص و دیپلمات بسیجی و جانباز، یار و سرباز مطیع ولایت و استاد فهیم و اندیشمند دانشگاه جناب آقای دکتر سعید جلیلی
  • امید ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    بابا بیخیال! دیگه جو نگیردتون! من خودم ارادت دارم به حاج قاسم ولی خواهشا وقتی میخواید نظر بدید یکم فکر کنید...!
  • امید ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    بابا سلامت جسمانی...! با این نظرات رسما اینجا شده کودکستان!
  • امید ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    تو به فکر اون مملکتی باش که پرچمش کنار اسمت خورده نمیخواد به فکر قحط الرجالی توی کشور ما باشی توی این انتخابات برای تمام سلایق کاندیدا هست
  • امید ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    پیش بینی من: 1.یا تو از فضا اومدی 2.یا از امین آباد!!!
  • امید ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    دودود!!!
  • امید ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    احسنت...!
  • مجتبی ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    مرگ بر سران فتنه سبز
  • امید ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    مبارک تو و دکتر ولایتی...
  • امید ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    زنده باد جیب پر پولت که آقای مشایی مسببش بوده...!
  • امید ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    جوب خیابون ما هم گرفته ها...!
  • امید ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    منتظر انا الاسفندیار آقاتون باش...!
  • مهدی ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    تائید صلاحیت که میشه مطمئنا مگه چه اشکالی داره اتفاقا خیلی آدم زرنگی هیچ سوژه و آتوی ازش ندارند...... در ضمن رای آوردن اش هم بعید نیست هرچند من اصلا دوست ندارم که رای بیاره اما دوستان با دوست داشتن ما چیزی عوض نمیشه
  • حامد ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    مشایی یه خوابی دیده ولی خیر نیست و به جایی نمی رسد حالا یا از طرف رد صلاحیت یا رای نیاوردن.
  • حامد ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    خواب دیدین خیر نیست
  • حامد ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    میشه مدیریت رو تعریف کنید
  • کیان ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    زنده باد دکتر علی اکبر ولایتی
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    اشتباه منفی دادم
  • ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    فقط دکتر جلیلی
  • علی ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    مشایی از مازندرانیها هم طرفدار داره...چون اهل مازندرانه
  • یدی ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    نامزد ما جلیلی
  • ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    فقط دکترسیدمحمودکاشانی
  • امراله ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    می گم حالا سید حسن خمینی نمی خواد موضع گیری کنه علیه کدیور یا ایشون رگ غیرتش زمانهای خاصی می جنبد؟
  • سلام ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    استفاده نمودیم. موافقم با مطالب شما
  • ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    آره با همین تفکرات احمدی نژاد رو خراب کردین رو سرمون.دیدیم چقدر گوش به امر بود.
  • اميد ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    مشايي بدون شك اگر حضور پيدا كند راي 30 ميليوني دارد سيد محمد خاتمي در روز 16 آذر به دانشجويان گفت
  • ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    انشالله باهاشون محشور شی.
  • خوشرو ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    خداییش یکی از بندهاش نادرست بود. اون جایی که نوشتید:"مدعیان پیروی از خط امام پاسخ درخور توجهی به این هتاکی کثیف نداده اند". اگه یه سری به سایت جماران بزنید، چند تا مطلب جدی درنقد ذهنیت پوشالی محسن کدیور در بحث مرحوم شریعتمداری نوشته شده. از مشرق بعید بود.
  • ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    پیش بینی این دوستمون به واقعیت نزدیکه رقابت بین ولایتی و مشایی در دور دوم خواهد بود
  • ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    به به توهین کنید به هم. همدیگه رو بکشید نابود کنید..
  • ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    فقط متکی
  • الميرا ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    همه کسی را گفتيد خاتمي عزيز راي مي اورد
  • شاندیز ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    آقام قالیباف بعدش آقام ولایتی
  • ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    بنده این حرف را نشنیدم اما غیر از حوزه نظامی که خیلی به ان ها نردیک شده ایم در سایر حوزه ها بله خیلی ما را عقب نگه داشته اند برای همین است که رهبری دائم درباره لزوم پیشرفت علمی کشور سخن می گویند،مگه شک داشتید؟
  • ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    از راست شما مدعيان چون كه كجم من پس منحرفم منحرفم منحرفم من ... زنده باد مشايي زنده باد انحراف از تحجر
  • ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    ما هم به حامي مردان قوي حامي .. دكتر ولايتي راي ميديم!
  • ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    بنده خدا همين الان نصف راي هات منفيه چه دل خوشي داري تو!
  • ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    جانم فدای خــــــــاتمی
  • ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    راست ميگي خدايي
  • ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    فكر كنم ديشب حوالي درياچه نمك بودي!
  • ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    اونوقت اينو از كجا تشخيص ميدي تو؟
  • ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    شما هم اگه سعي كني آدم خوبي باشي با صالحين محشور ميشي
  • ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    فعلا كه بقيه دارن كابوس مي بييند خودش بنده خدا آرومه
  • ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    فقط آقام مشايي
  • حسن ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    مشايي قهرمان اميركبير ايران
  • ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    زنده باد مشايي مرگ بر انحراف
  • ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    یه چیزی گفتیا!!!!!!
  • زهرا ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    من زياد سياسي نيستم هركي ميخواد راي بياره بياره ولي اون دوست ناشناس چه شعر قشنگي نوشته بود عالي بود
  • ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    زنده باد بهار...
  • عليرضا ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    ميثم جون مشايي راي مياره حالا ببين
  • حامد ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    سلام آقای ناشناس، ببخشید کدوم خاتمی !!!!!!!!!!!!!!!!!
  • حامد ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    واقعا دوست داریم مخصوصا اگه برده بودنت به ..... جا
  • ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    اشتباه مثبت دادم
  • حامد ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    واقعا آقای با شعوری که نظر منفی میدی این نظرت برای چی بود
  • حامد ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    خاتمی .... کی باشه.مشایی رایش به میلیون هم نمی رسه البته اگه بزارن بیاد
  • حامد ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    شتر در خواب بیند پنبه دانه
  • حامد ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    رای ما جلیلی ، ولایتی
  • حامد ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    عجب
  • حامد ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    اگه ردش نکنن رسوایش رو می بینیم،با رای زیر یک میلیون
  • ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    نامزد اصولگرایان حقیقی منوچهر متکی
  • ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    چرا شما به یه ادم دو شخصیتی مثل برادر مشایی علاقه نشون میدید؟؟؟.....
  • ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    لازم نیست برای خراب کردن خاتمی از خودتون حرف دربیارین . خاتمی از کسی مثل مشایی متنفره. اون حرف رو احتمالا دکتر محمود زده.
  • daghiyan ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    خیلی خوبه که تنور انتخابات داغ بشه و شور هیجان در کالبد جامعه ذمیده بشه ولی به چه قیمتی وقتی شور پر رنگ شد شعور کم رنگ میشه به 33 سال انتخابات نگاه کنید .ما موطفیم از انقلاب دفاع کنیم هر چی نباشه 100 ها هزار شهید دادیم ولی عزیزان من بگم ولایتی تو بگی قالیباف یکی بگه مشایی این نمیتونه روش ساز باشه بیایید یک مبنا ایجاد کنیم و براساس اون کاندیدها را بسنجیم . یکی میگه فلانی خوب کار میکنه آیا از هیتلر که از 1933 تا1939 صنعت آلمان رو با یک جهش مواجه کرد بی کاری رو به حداقل رسوند بهتر کار کردهیادمون نره آلمان پس از شکست جنگ جهانی اول یک کشور شکست خورده والبته سر خورده بود به نطر شما دولت مردان کاری ما به اندازه فرصت 33 ساله که اگر 10سال اول اونو به خاطر جنگ کم کنیم بهتر از مهاتیر محمد در مالزی کار کرده اند , فراموش نکنید مردم مالزی زمانی از درختان بالا می رفتند و ماهتیر 20سال فعالیت چشمگیر داشته نداشتن مبنا باعث شده در هر دوره افرادی با شهارهایی چرب شرین به سادگی فریبمون بدن و وقتی خرشون از پل گذشت همه چی رو فراموش کنند بیایید یک توقع معقول ایجاد منیم واون رو تبدیا به خواسته ملی تبدیل کنیم و اون وقت آقایان به آن خواسته متعهد وذر صورت تخطی به دادگاه افکار عمومی پاسخگو شود ,
  • zende bad ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    عزیزان به این کد ها که توسط شخص آیت الله رفسنجانی گفته شده توجه کنید: 1/ باید به دوران قبل از سال 84 برگردیم. 2/سکوت رهبری در مقابل انحراف رئیس جمهور جایز نیست. 3/ انحراف از سازندگی بزرگترین انحراف است. 4/....
  • ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    به یه نفر باید رای بدی پسرم
  • ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    زیر یک میلیون؟؟ چه توهماتی داره این حامد خوش باش با توهماتت
  • سرباز ولایت ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    *برخی حامیان مشایی پیشنهاد کرده اند در انتخابات ریاست جمهوری آینده با شعار"زنده باد بهار" شرکت کنند.) + کلید واژه بهار شما رو یاد بهار عربی و جنبش سبز و بهار نمیندازه؟؟!!!! کودتایی دیگر در راه است بهوش باشید
  • ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    دوشخصیتی خودتی با اون پرچم آمریکا!
  • ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    مشایی خداست به مولا
  • ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    تو چی میگی دیگه
  • رضا ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    باشه حامد لابد ولایتی 20 میلیون رای میاره امیدوار باش :)
  • ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    آهان یعنی از این به بعد دیگه استفاده از کلمه بهار قدغن شده؟ می خوای مثلا از این به بعد از کلمه سرباز استفاده نکنیم چون یاد سربازای اسرائیلی می افتی؟ خدا کمی عقل به همه عنایت کنه
  • ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    خداییش مشایی خیلی مرد بزرگوار و صبوری است که چنین دشمنانی داره
  • علی ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    والا بهار ما رو یاد بهار میندازه شما ذهن خودتو اصلاح کن یاد چیزای بد بد نیفتی!
  • ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    این حامی ولایتی چقدر فعاله همه جا کامنت گذاشته :))
  • بی خیال بابا ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    مظلوم تر از بهشتی، خدوم تر از رجایی"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    منم فقط به امام رای می دم!
  • yaser ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    میزنم ولی کار نمیکنه. باید با مووس بزنم که اونم باید 10 بار بزنی تا عمل کنه.در ضمن متنای طولانی رو فارسی مینویسم تا چشاتون اذیت نشه،فقط متنای کوتاه رو انگلیسی مینویسم :)
  • yaser ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    velayati bashe olaviat ba une :)
  • yaser ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    faghat 2ctore gush o halgh o bini :D
  • yaser ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    ohoh tormozo begir jigar . kafie ishun ba digar nemayandeha monazere kone ta bebini ray manfi miare :D
  • yaser ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    aghaye nashenas khodeto be un rah nazan . tu in borheye zamani hame ba shenidane bahar be yade bahare arabi o enghelab mioftan
  • yaser ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    velayati>jalili :D
  • آنلاین ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    بیزاریم از سه یار انحرافی بقایی و رحیمی ومشایی
  • محمد حسین ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    آقای رضایی فردیست منطقی ، وپیرو خط ولایت وخون شهدا می تواند یکی از گزینه ها باشد
  • sadegh ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    نظر من هاشمی هست کسی که می تواند ترمیم کند اقتصاد متزلزل مارا
  • مهدی ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    ما چرا بدون مدرک به یک مومن تهمت انحراف میزنیم آیا منتظر امام زمان بودن انحرافه متاسفم برای اصولگرایان که اینجور به جان احمدی نژاد افتاده اند مطمین باشید هیچ کدام از اصولگرایان یارای مقابله با خاتمی رو در انتخابات آینده ندارند من از همین الان پیروزی خاتمی رو میبینم .این عاقبت حق نشناسی به اصطلاح اصولگرایان بی اصوله
  • ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    بکوری چشم بدخواهان رای میاره
  • كاترين ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    راي من جليلي
  • ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    مشایی خداستو خوب اومدی!! لابد خداست که احمدی نژاد هاله نور میبینه!
  • شناس ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    الهی آمین
  • یاسر ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    درود بر سه سید فاطمی خمینی خامنه ای خاتمی.
  • سلمان ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    با سلام حالا سری باشید گوش و به هوش: اصولگراها با 10 تا پرچم میان تو صحنه و رای های همدیگه را میشکونند و یک اصلاح طلب(چندتا نقطه) میاد راحت رای میاره. یک سئوال: چرا ما اصولگراها اینقدر هماهنگیم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! البته بنده این آقای مشایی را اصولگرا نمیدانم و امیدوارم گرچه ممکن است اصلاحات جذبش کند.
  • ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    فقط دکتر الـــــــــهام
  • علی ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    دوست عزیز مردم کاری به این اسم ها (اصولگرا و اصلاح طلب) ندارند. هرکی که به دل مردم بنشینه بهش رای میدن. احمدی نژاد هم نه اصولگرا بود نه اصلاح طلب مردی بود برآمده از دل مردم
  • ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    خاك بر سر مش
  • ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    0 0
    ایشون گزینه خوبیه ولی در حد معاون اول مشائیه
  • علی ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    دکتر سعید جلیلی دیده بان دیروز دیپلمات امروز رئیس جمهور فردا
  • سید ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    همین مشایی که من اصلا اعتقاد نداشتم کاری ازش بیآد من بدبخت را بعداز ورشکستکی که به همه آقایون مثل خود احمدی نزاد و ولایتی وحداد عادل که به همشون نامه وایمیل دادم من جانباز بیچاره شدم تنها مرد روزگار با شرفشون همین مشایی بود که دستور داد به ثمره هاشمی وزن وبچه من جانباز بسیجی را نجات دادن اول مشایی بعد قالی باف وبقیه همه در حد بی لیاقتی هستن
  • مهدی ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    ایول با مزه بود
  • بهروز خان ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    خاتمی عزیز بیا که با آمدنت گل ها شکوفا میشود و ایران جان میگیرد ای عزیز ترا خدا بیا
  • هشترودی ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    خاتمی رفسنجانی یا قالیباف اگر یکی از اینها ریس جمهور بشود ایران گلستان میشود قبول بفرماید اینها افراد عقل گرا منطقی اهل تعامل با جهان وواقعی گرا هستندویک شبه تصمیم کلان نمیگیرند که کشور هزینه کلان بدهد . دوستان در رای دادن بیاید منطقی باشیم
  • سهند مظهر بلندای هشترود ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    ای هشترودی عزیز من مقیم تبریز ستارخانم که وقتی شنید همه تسلیم قشون استبداد قاجار شده اند در آخرین دقایق فریاد زد باقر اسلحه ها تسلیم نکن وچنین شد انقلاب مشروطه پیروز گشت . وچنین است دیدکاه من به شما نزدیک است چون همشهری سابق شمایم . بس بیاید زیر سایه ولایت به خاتمی رفسجانی یا قالیباف رای بدهیم اگر این افرادنیامد خواهش کنیم بیایند اگر خواهش التماس جواب نداد به زور وادار کنیم اجماع نموده یکی بیاید
  • بابک ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    من فرمانبر ولایتم به کی امر بفرماید رای میدهم جانم فدای رهبر
  • ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    من اصلا نمیشناسمش کی هست؟
  • بابک ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    درود بر خاتمی رفسنجانی ریسان جمهور آینده ایران
  • زینب ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    اقتصاد بیمار ما نیاز به دکتر اقتصاد داره فقط آقا محسن
  • علی 17ساله ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    من به کی رای بدم؟؟؟؟؟؟؟
  • میلاد ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    خدا بزنه تو کمرت ای ناشناس که میگی مشایی خداست کفر میگی پست فطرت
  • امیرسعید نقی زاده سهی ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    واضع قانون اساسی شهیدایت بود ورییس جمهوری که بعددبه نکند وازقانون اساسی ایرادنگیردفقط دوست صمیمی این شهیدبزرگوار: دکترسیدمحمودکاشانی
  • ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    ایشاالله
  • ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    دکتر جلیلی
  • ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    مشايي ميگن خوبه به مشايي راي بده
  • بچه شهید کربلای 5 ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
    0 0
    گفتمان احمدی نژاد رای می آورد حالا یا مشایی یا هر کس دیگه جانم فدای رهبرم سید علی
  • مهدی ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
    0 0
    بهتر بود بگی گفتمان انقلاب
  • ممقانی ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    0 0
    آقای جلیلی بهترین گزینه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس