کد خبر 67070
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۳

نامبرده بنا بر اظهارات برخي نزديکان ليدر جريان انحرافي، به علت مسلط بودن به زبان انگليسي، معلم خصوصي يکي از چهره هاي برجسته اين جريان بوده است.

به گزارش مشرق، با منصوب شدن نزديکان جريان انحرافي در سازماني که مسؤوليت حفظ تاريخ ايران را بر عهده دارد و واگذاري پست هاي حساس به افرادي که داراي صلاحيت هاي اوليه نيز نبودند خسارتهاي جبران ناپذيري بر ميراث فرهنگي وارد شده است.
نداي انقلاب گزارش داد: در خصوص خارج کردن برخي از اقلام قديمي و تاريخي کشور توسط جريان انحرافي، سر نخ ها به خانم (آ.آلف) رسيده و نامبرده دستگير شده و اعترافاتي نيز در اين زمينه داشته است.
وي گفته است بخش قابل توجهي از ميراث فرهنگي کشور به صورت پنهان به خارج از کشور ارسال شده، برخي از اين اقلام به عنوان امانت، برخي به صورت قاچاق و برخي به صورت رسمي از کشور خارج شده است.
نامبرده بنا بر اظهارات برخي نزديکان ليدر جريان انحرافي، به علت مسلط بودن به زبان انگليسي معلم خصوصي يکي از چهره هاي برجسته جريان انحراف بوده است.
در همين خصوص يکي از اتهامات جدي در خصوص اين جريان و افراد دستگير شده نيز قاچاق اشياء عتيقه از کشور و به فروش رساندن آنها در خارج از کشور است که توسط نهادهاي امنيتي در حال پيگيري مي باشد.
نامبرده از نزديکان اين جريان که مدتي نيز در يکي از پستهاي مهم سازمان مورد نظر مشغول کار بوده است با ارتباط گيري با برخي از قاچاقچيان بين المللي و داخلي از جمله «دادود.ر» و «رضا .ع» سعي در فروش اشياء عتيقه ميراث فرهنگي را داشته است.
اين باند که بسيار مدعي تاريخ و مکتب ايران مي باشد و حتي منشور جعلي کوروش را مدتي به تهران آوردند و با برگشت آن مقدار زيادي عتيقه جات را از کشور خارج کردند بنابر اظهارات شان از سه طريق، پروتکل هاي تبادلي ناقص و غير شفاف ،پروتکل هاي امانت اشياء عتيقه پر ابهام و قاجاق پنهاني اشياء اقدام به خروج عتيقه جات از کشور نموده اند. بجاست نهادهاي امنيتي که اين روزها بشدت مشغول بررسي پرونده اختلاس سه هزار ميلياردتوماني عناصر وابسته به جريان انحراف هستند با توجه به اين سخن مهم رئيس جمهور مبني بر "برخورد متخلف در هر لباسي" بررسي ويژه اي نيز روي پرونده خروج عتيقه از کشور داشته باشند تا خداي ناکرده اين ميراث کهن ملت با تمدن ايران همچون ۳۰۰۰ ميليارد تومان به باد فنا نرود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • علیرضا ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
    0 0
    حفظ میراث ملی و آثار تاریخی وظیفه ای بسیار مهم و ارزشی است . از نهادهای امنیتی تقاضا دارم به سرعت از این غارت فرهنگی و ملی جلوگیری کنند . از مشرق به دلیل افشاگریهای شجاعانه تشکر می کنم. اگر هرکس به وظیفه اش عمل کنه و چراغی رو روش کنه ، دیگه جای تاریکی برای نا اهلان باقی نمی ماند تا با خیال آسوده سرمایه های این مرز و بوم را غارت کنند
  • یزدان ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
    0 0
    ای بابا خانم اردکانی رو میگید دیگه. معلم خصوصی مشائی!! مملکت رو به تاراج دارند می برند اون وقت هیچ کسی کاری نمی کنه!!
  • ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
    0 0
    آقای بقایی گفته آن مجموعه سکه های عتیقه را یکی از مقامات اجرائی به همسرشان هدیه کرده است الکی اتهام سرقت نزنید
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
    0 0
    درغگو دشمن خداست
  • ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
    0 0
    الهم العن اسس اساس الظلم و الجور...
  • ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
    0 0
    خانم ازاده اردکانی
  • ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
    0 0
    afarin
  • ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
    0 0
    براي اين آقايون منشور كوروش جعلي و اصلي آن مهم نبود.فقط مي خواستند چفيه را برگردن كوروش بردارند و مسير مورد علاقه اشان را از اين طريق بشناسانند
  • زانیار ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۸
    0 0
    خانم آ الف یعنی چی؟؟؟؟ چرا نباید تصویر کامل و مشخصات این فرد تیتر رسانه ای بشه؟ ای خدا خسته شدیم از این افشاگریهای مسخره. چرا باید مشخصات کسی رو که اجناس تاریخی و میراث ملی این مرز و بوم رو به خارج و برای اجنبی میفرسته سانسور کنیم؟؟؟ یاد اون بنده خدا افتادم که میگفت اسامی مفسدین رو اعلام میکنم و بعدش...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس